Stránka 4 z 19
Re: Porblém s dálkovým zamykáním
Napsal: 07.05.2007 20:59
od Damon
ZED píše:Uz jsem můj problém řešil v jedné diskuzi ale jeden z adminů mě nasměroval sem.
JJ díky za pochopení udržet pořádek nebo se spíš snažím s tím něco dělat.
Jinak tohle ti do toho původního tématu napsal Obake:
Obake píše:Mě se to stalo taky, a tak jsem vyrazil k fordům

zkusili mi nakodovat jiný klíč a funguje to

ale ten ovladač stál asi 1600 CZK

Napsal: 07.05.2007 21:04
od mosad
pelen píše:I kdyz je baterka stara jen 3 mesice, zmeril bych ji. Mozna, ze jsou vadne kontakty u DO.
No ta baterka v klíči drží mezi dvěma plastovými zobáčky. A ten jeden je naprasklý, tudíž vyskakuje ven. Když tam kápnu sekundové lepidlo a pak tam vmáčknu baterku mám strach, že ten zobáček definitivně upadne. A pak nový drahý klíč. Nebyla by rada?

Napsal: 07.05.2007 23:48
od pelen
Zkus k tomu zobacku prilepit i nejakou vyztuhu.
Napsal: 17.05.2007 13:36
od mosad
Tak jsem řešil svůj problém s odemykáním dálkovým až na několikáté stisknutí a úspěšně. Vyfotil sem to. Takže: ty kontakty odemykání a zamykání jsou jakoby ze tří drátků. Ty po zmáčknutí tlačítka dosedají na zlaté protiplošky. No a na kontaktu odemykání byl ten prostřední drátek příliš přihnutý nahoru. Je vidět jak poškrábal protiplošku. Při srovnání s kontaktem zamykání bylo vidět, že prostření drátek je jen o málo výš nad těmi sousedními a všechny tři dosedají na protiplošku - je to na ní vidět. Tak jsem drátek v konatktu odemykání přihnul dolů, složil klíček a teď to maká úplně super - na první stisknutí a na jakékoliv místo kastle.
Třeba to někomu pomůže.
Napsal: 17.05.2007 13:43
od milos83
Já jsem po zimě řešil ten samej problém a když jsem si pročetl tvůj pěknej návod, tak jsem měl tu samou závadu. Teď centrál funguje bez problému z jakéhokoliv úhlu třeba i na 15 metrů.
Napsal: 17.05.2007 22:02
od NEEO
pěknaj návod,super a díky NEEO
Napsal: 17.05.2007 23:55
od Hugo
Zdavím vás, pokud bych mohl, také jeden dotaz. Mám FF2001Combi,55kW, TDDi Bez DO, pouze centrál. Koupil jsem nový set s alarmem Jablotron, ale potřebuji poradit, kterak ho připojit. Má originální jednotka centrálu nějaké výstupy/vstupy?Nejjednoduší připjení.Kam nejlépe novou jednotku ( tady někde jsem četl k pojistkám nalevo, kvůli dostupnosti všech příponých míst) Nemá někdo stručný popis? ( barva drátů atd. ) Už tady hledám dlouho, ale nenašel jsem odpověď, tak doufám, že jen nejsem slepý. Za svou případnou omezenost při svém hledání se omlouvám. Dík za Váš čas.
Napsal: 18.05.2007 08:18
od Beri
to mosad:
prosím Tě, to jak na tom obrázku ukazuješ "kontakt zamykání a odemykání", tak si myslím že se trochu pleteš (když tak mě opravte, jestli se pletu já). pokud si myslím správně, tak to jsou napájecí kontakty + a - od baterky, které napájí vysílač DO a kontakty odemykání, zamykání a kufr jsou pod tou destičkou vpravo.
Napsal: 18.05.2007 12:44
od mosad
To Beri: Máš pravdu je to + a - baterky, které vedou proud do destičky s centrálem. Nazval sem to kontaktem spíš obecně, snažil sem se, aby to nebylo moc složité. A taky proto, že když při rozdělaném klíči zmáčkneš tlačítko odemykání nebo zamykání, tak se celá ta destička /nejvíc v místě tlačítka/ pohne směrem dovnitř klíče a tedy k těm kontaktům od baterky. Možná sem je měl nazvat napájecí kontakty. Je vidět podle opotřebení těch zlatých plošek, že to na sebe dosedá. Nevím jak DO v klíči funguje. Odhaduji, že ty mírně vystouplé střední drátky v kontaktech přivádějících + a - se dotýkají zlatých plošek pořád. A když tlačítko zmáčkneš, dotkne se ploška i sousedních níže položených drátků v napájecím kontaktu. Jak tam to + a - běhá a zajišťuje odemykání a zamykání nevím. Jen mě to tak napadlo. Ale elektronice zbla nerozumím.
Jinak po ohnutí drátku v tom kontaktu od baterky /tuším, že je to +/ směrem dolů mi odemykání DO funguje napoprvé, na velkou dálku, jakékoliv místo kastle a z jakéhokoliv úhlu. Včera sem to vyzkoušel z balkonu v 1.patře na střechu auta, tak cca 15 metrů. Ráno to šlo tak na 6 metrů přes plot porostlý psím vínem. Před úpravou kontaktu se auto odemklo až po několika stisknutích tlačítka a většinou jen z krátké vzdálenosti. Odvozuji, že příliš vysoko přihnutý středový drátek napájecího kontaktu nedovolil protiplošce dosednout na sousední drátky a tudíž vyslat signál. Až po několika zmáčknutích "povolil".
Toť mé snad ne úplně mylné úvahy. No to sem ale stvořil stať.

Napsal: 18.05.2007 13:32
od Skubi
no má to logiku
doma se na to budu muset taky podívat, začíná to nějak blbnout, ale spíš bude slabá baterie

, je možné, že po roce bude hin?

Napsal: 18.05.2007 13:40
od mosad
Myslím, že rok je na tu baterčičku tak akorát pokud každý den jezdíš a odmykáš, zamykáš ............ tak asi smrt. Měřák jistě odhalí pravdu.

Napsal: 18.05.2007 13:57
od Skubi
no ta baterie je v dnešní době halířová položka, takže pokud to bude ono, tak mě to nezruinuje

Napsal: 18.05.2007 21:44
od pelen
U R19 jsem 4 roky nemenil baterku a jezdil jsem denne.
Napsal: 18.05.2007 21:46
od KUTY
to mosad: no ja som to vcera urobil opacne - ten kontakt, ktory si mal ty prilis nahoru, som ja dal este viac a teraz mi to berie na prve klknutie...doteraz som klikal ako blazon aj 10-krat a nechcelo sa zamknut...
Napsal: 19.05.2007 07:50
od mosad
Zajímavá zkušenost. Ty jsi vlastně upravoval ten napájecí kontakt pod tlačítkem zamykání, tedy na fotce je to ten dole vlevo. Jak sem psal, nevím jak to funguje ani kde to hledat. Asi prostě musí být ty středové drátky v napájecích kontaktech v nějaké výšce nad těmi sousedními. Když si ho měl moc dole taky to nemakalo. Tipoval bych, že to maká na principu změn polarity - pod odemykacím tlačítkem je + pod zamykacím -. Ale nevím

Jinak jsem rád, že Ti to pomohlo, i když postup byl vlastně obrácený.