Stránka 4 z 4

Napsal: 20.11.2006 19:33
od pelen
abe píše:Hoj kluci,tak jsem si dal kulicku z loziska do podtlakove hadicky co vede do EGR ventilu :lol:(EGR fungoval takze kulicka staci) Zatim jezdim a negativni ucinky nepozoruji,ale zda se mi ze je to o malinko zivejsi hned od spodu.Ale cas ukaze jestli to neni prvni pocit,ale doufam ze ne posledni :D Dam pak vedet jak to funguje 8)
Kdyz budes merit emise pred STK, tak kulicku vytahnes? :lol:

Napsal: 20.11.2006 19:40
od abe
Urcite?Nekde jsem cet ze to vubec nevadi,ze to nejde poznat ze je zaslepeny EGR.Ale nebudu to riskovat urcite ji vytahnu.Mam ji primo u toho EGR,je asi 2-3cm vevnitr v hadicce a pak je koleno hadicky.Doufam ze se ten EGR bude fungovat,ze se neslepi po nejake dobe,uvidime.

Napsal: 21.11.2006 22:09
od Ahmed
pelen píše:
abe píše:Hoj kluci,tak jsem si dal kulicku z loziska do podtlakove hadicky co vede do EGR ventilu :lol:(EGR fungoval takze kulicka staci) Zatim jezdim a negativni ucinky nepozoruji,ale zda se mi ze je to o malinko zivejsi hned od spodu.Ale cas ukaze jestli to neni prvni pocit,ale doufam ze ne posledni :D Dam pak vedet jak to funguje 8)
Kdyz budes merit emise pred STK, tak kulicku vytahnes? :lol:
Mechanik mi rikal, ze pred ME zacpava vsechny EGR, ze to ma pak lepsi vysledky. A v nejakem clanku, na ktery tu byl odkaz bylo napsane neco ve smyslu, ze EGR prepousti ty sracky zpatky do motoru az pri vetsich otackach, ze na volnobeh by to zdechlo.

Napsal: 21.11.2006 22:23
od abe
Ano pri volnobehu urcite neni aktivni.Uz to tu nekdo psal ze se da vyzkouset jestli funguje,tak ze se odpoji podtlakova hadicka co vede do EGR a skusi se bud pusou nebo nejakou pumpicko(podtlakovou) pri volnobehu a melo by se to dusit.Jinak presne nevim od kolika propusti ty sracky do sani.Ale urcite lepsi cisty svezi vzduch nes koktejl se sra..... :D

Re:

Napsal: 11.06.2013 22:48
od jirik222
pelen píše:
kmichal píše:mě taky turbo zabíralo až od cca 2800 ot. a našel jsem uvolněnou jakousi hadičku,tak jsem ji stáhnul el.páskou a motor šlape jak má.Mám to vyfocený tak to mohu poslat na mail kdo bude mít zájem.Vložit to sem neumím.
Tenka hadicka jde do dilu, ktery je tesne vlevo cervenych kabliku - celek:

Obrázek

Detail pojisteni tesnosti hadicky paskou:

Obrázek
Ahoj kluci, mnohokrát děkuji, měl jsem ten samí problém, tak jsem ihned po přečtení této zprávy letěl do garáže a ouha co jsem nenašel, ta hadička byla prasklá a zpuchřelá, tak jsem vyměnil za novou a jupííííí auto šlape jak hodinky...... ještě jednou moc děkuji za vaše příspěvky. :palec_nahoru:

Re: spínání turba?

Napsal: 20.06.2013 07:12
od miki21
Nazdar ropáci. :mrgreen:
Potřebuji vědět, zda je auto po smrti turba schopné přepravy po vlastní ose (cca 50km).
Údajně je vylágrované a auto čoudí jako parník. Případně co by se takovou jízdou mohlo ještě poškodit.
Napadlo mně nějak odpojit mazání, ať to nežere olej. Jen nevím, jestli je to technicky proveditelné.
Jedná se o motor TDCi 85Kw rv 2002.

Pro vtipálky: ne nejeblo mi v palici, jen to potřebuju známému odtáhnout do bodu B a na laně se mi nechce.

Re: spínání turba?

Napsal: 20.06.2013 07:46
od petulak
Já, když to měl na jeřábu, tak to pojede jako že to nejede,. Ale dojel jsem. :mrgreen:

Re: spínání turba?

Napsal: 20.06.2013 12:34
od V12
Definuj pojem smrt turba, "studia proveditelnosi" bude jednoduchsia.

Re: spínání turba?

Napsal: 20.06.2013 12:53
od miki21
No tak sice už to není aktuální, ale přece.
Turbo mělo ošlehané lopatky kompletním vylágrováním.Vydávalo kovověchrchlavé pazvuky. Fičel z něj olej a za autem dým. :wink:

Re: spínání turba?

Napsal: 17.04.2024 18:05
od Ferymaster
Dobrý den. Můžete mi taky někdo poradit? Mám ford focus c max 1,6 tdci 2004 rok. Auto má slabší Viking jako by jel v nouzovém režimu. Od 1 kvalitu po 2,3a 5 zabírá špatně asi až u 2500 otáček 4 kvalit dřív. Někdy se stane že mi auto zabírá úplně normálně dokud se otáčky nevyšplhaji asi k 2800-3000 otáčkam, pak zase jedeme auto líně a musím strašně vytáčet otáčky aby sem se mohl rozjet. Poradíte mi prosím někdo ?

Re: spínání turba?

Napsal: 17.04.2024 20:52
od Tonda-B
Jistě.
Podívej se co ti píše diagnostika.