Stránka 4 z 6

Napsal: 23.11.2007 19:11
od zewl
nevim co je "bufik" ale predpokladam, ze nejaky ohrev chladici kapaliny?

Napsal: 23.11.2007 19:14
od Ahmed
Prej tomu rikaji naftovy ohrivac :wink: Proste zatopis naftou, ohriva to chladici kapalinu, samo si to cucne naftu z nadrze. Existujou jeste el. zhavici svicky, ktere taky ohrivaji kapalinu.

Napsal: 23.11.2007 20:42
od jamaka
No dovolim si trosku nesuhlasit s mazanim - tlak oleja bude po nastartovani urcite optimalny, toho by som sa nebal, takze mazat to bude, keby to tak nebolo tak asi nieco nie je v poriadku. Zahrievat olej v prevodovke - hmmm dobra vec ked je vonku -30 a mate tak akurat Favorit, zazil som ze pri takej teplote som nemohol preradit rychlost. Vsetko je to olejom v prevodovke a jeho viskozitou, ktora vo focuse znasa dost nizke teploty. Takze nie je problem, ked nechas pri skrabani snehu, alebo rannej cigaretke trosku vrcat motor, sadnes a pomalym tempom dostanes potom teplotu do normalu.
Asi tak nejako :)

Napsal: 23.11.2007 20:44
od pelen
Dnes rano v 5:00 pri rychlosti okolo 60km/h se rafika teploty zvedla po ujeti 8,6 km. Zitra rano zkusim zjistit vzdalenost pri 90km/h.

Napsal: 23.11.2007 22:57
od chmelko
zewl píše:nevim co je "bufik" ale predpokladam, ze nejaky ohrev chladici kapaliny?
bufík sa tiež používa aj v nakladakoch pri vytapani kabiny ako topenie :wink:

Napsal: 23.11.2007 23:21
od Jozkablack
chmelko píše:
zewl píše:nevim co je "bufik" ale predpokladam, ze nejaky ohrev chladici kapaliny?
bufík sa tiež používa aj v nakladakoch pri vytapani kabiny ako topenie :wink:
Tak, tak....kdysi v Ávii to bylo snad to jediný příjemný na tom autě :roll:

Napsal: 23.11.2007 23:29
od staroch
zewl píše:staroch: ma to turovani smysl? A zejmena na sucho :?: Dle prispevku Partizana se musi prohrat vsechno, nejenom motor, cili tim zmacknutim plynu akorat rozpalis do cervena sousedku, ale auto jako celek nikoliv :wink:
Já věřím, že má. Já nezahřívám motor ani převodovku, to dělám až při jízdě. Já při ometání rozmrazuji skla. Tedy jestli to má smysl. No a to že zlehka občas zatůruju je proto, že se obávám, kdyby to na volnoběh blbě mazalo, tak trochu proženu olej. Tak jsem to myslel.
Samozřejmě zahřívání jako takové - jedině za jízdy. Dyť to už se učilo v 85-tém, když jsem dělal autoškolu 8O

Napsal: 24.11.2007 01:29
od zewl
pelen píše:Dnes rano v 5:00 pri rychlosti okolo 60km/h se rafika teploty zvedla po ujeti 8,6 km. Zitra rano zkusim zjistit vzdalenost pri 90km/h.
kolik otacek, to je podstatne... 60 km/h jsi mohl jet na trojku i na ctverku. Na trojku bych chapal, ze se to tak rychle ohralo, ovsem na tu ctverku.... Dik za tu devadesatku, co budes zkouset :wink:

Napsal: 24.11.2007 02:05
od Partizan
Mám to stejný jak pelen a 60 na čtverku.Mám tam jeden kopec 200m.Dva rozjezdy a jeden úsek 500m na pětku.Do max.10 km rafika stojí i při -5.

Napsal: 24.11.2007 11:49
od Kóťa
ClairVOYanT píše:
Kota píše:Já když nepospíchám(což je málokdy)tak netočim přes 2000 než se mi napřímí...ta rafika.Prostě nejdřív motor,pak legrace :D
tak dneska kdyz si me predjizdel si mel hadam uz zahrato :-))
Tak snad jo,a kdyby ne,tak jednou to fofík vydrží.Já to tam musel naprasit přes ten odbočovák,páč sem měl strach že ho dáš a já Tě budu stíhat až na Mšec.Ale aditivum mám,tak uvidim.Omlouvám se za OT! :oops:

Napsal: 24.11.2007 12:26
od ClairVOYanT
Ja jsem v tu chvili co si mi zacal predjizdet chtel najet, ze dam toho predemnou :-). Koncime OT, nebo se ukaze co sme za prasatka :-D :twisted:

Napsal: 24.11.2007 14:16
od pelen
Dnes rano cca 2km po meste a pak dalsich 7 km 90km/hod na 5tce a rafika teplomeru byla naplno.

Napsal: 24.11.2007 19:47
od zewl
pelen: tak po meste se to hreje rychleji, to je jasne... Caste rozjizdeni, razeni, mala rychlost... Takze to mam cca. stejne jak ty, coz jsem si castecne oddychl :wink:

Napsal: 25.11.2007 21:48
od Ahmed
Jeste me napadlo na zimu z vetsi casti zacpat diru pred chladicem, to by melo pomoct.

Napsal: 25.11.2007 21:50
od chmelko
Ahmed :wink:
herizn píše:a co tedy trochu "zakrýt"motor z čela??????....karton na chladič apod.??? :wink: