Stránka 4 z 6
Napsal: 23.11.2007 19:11
od zewl
nevim co je "bufik" ale predpokladam, ze nejaky ohrev chladici kapaliny?
Napsal: 23.11.2007 19:14
od Ahmed
Prej tomu rikaji naftovy ohrivac

Proste zatopis naftou, ohriva to chladici kapalinu, samo si to cucne naftu z nadrze. Existujou jeste el. zhavici svicky, ktere taky ohrivaji kapalinu.
Napsal: 23.11.2007 20:42
od jamaka
No dovolim si trosku nesuhlasit s mazanim - tlak oleja bude po nastartovani urcite optimalny, toho by som sa nebal, takze mazat to bude, keby to tak nebolo tak asi nieco nie je v poriadku. Zahrievat olej v prevodovke - hmmm dobra vec ked je vonku -30 a mate tak akurat Favorit, zazil som ze pri takej teplote som nemohol preradit rychlost. Vsetko je to olejom v prevodovke a jeho viskozitou, ktora vo focuse znasa dost nizke teploty. Takze nie je problem, ked nechas pri skrabani snehu, alebo rannej cigaretke trosku vrcat motor, sadnes a pomalym tempom dostanes potom teplotu do normalu.
Asi tak nejako

Napsal: 23.11.2007 20:44
od pelen
Dnes rano v 5:00 pri rychlosti okolo 60km/h se rafika teploty zvedla po ujeti 8,6 km. Zitra rano zkusim zjistit vzdalenost pri 90km/h.
Napsal: 23.11.2007 22:57
od chmelko
zewl píše:nevim co je "bufik" ale predpokladam, ze nejaky ohrev chladici kapaliny?
bufík sa tiež používa aj v nakladakoch pri vytapani kabiny ako topenie

Napsal: 23.11.2007 23:21
od Jozkablack
chmelko píše:zewl píše:nevim co je "bufik" ale predpokladam, ze nejaky ohrev chladici kapaliny?
bufík sa tiež používa aj v nakladakoch pri vytapani kabiny ako topenie

Tak, tak....kdysi v Ávii to bylo snad to jediný příjemný na tom autě

Napsal: 23.11.2007 23:29
od staroch
zewl píše:staroch: ma to turovani smysl? A zejmena na sucho

Dle prispevku Partizana se musi prohrat vsechno, nejenom motor, cili tim zmacknutim plynu akorat rozpalis do cervena sousedku, ale auto jako celek nikoliv

Já věřím, že má. Já nezahřívám motor ani převodovku, to dělám až při jízdě. Já při ometání rozmrazuji skla. Tedy jestli to má smysl. No a to že zlehka občas zatůruju je proto, že se obávám, kdyby to na volnoběh blbě mazalo, tak trochu proženu olej. Tak jsem to myslel.
Samozřejmě zahřívání jako takové - jedině za jízdy. Dyť to už se učilo v 85-tém, když jsem dělal autoškolu

Napsal: 24.11.2007 01:29
od zewl
pelen píše:Dnes rano v 5:00 pri rychlosti okolo 60km/h se rafika teploty zvedla po ujeti 8,6 km. Zitra rano zkusim zjistit vzdalenost pri 90km/h.
kolik otacek, to je podstatne... 60 km/h jsi mohl jet na trojku i na ctverku. Na trojku bych chapal, ze se to tak rychle ohralo, ovsem na tu ctverku.... Dik za tu devadesatku, co budes zkouset

Napsal: 24.11.2007 02:05
od Partizan
Mám to stejný jak pelen a 60 na čtverku.Mám tam jeden kopec 200m.Dva rozjezdy a jeden úsek 500m na pětku.Do max.10 km rafika stojí i při -5.
Napsal: 24.11.2007 11:49
od Kóťa
ClairVOYanT píše:Kota píše:Já když nepospíchám(což je málokdy)tak netočim přes 2000 než se mi napřímí...ta rafika.Prostě nejdřív motor,pak legrace

tak dneska kdyz si me predjizdel si mel hadam uz zahrato

)
Tak snad jo,a kdyby ne,tak jednou to fofík vydrží.Já to tam musel naprasit přes ten odbočovák,páč sem měl strach že ho dáš a já Tě budu stíhat až na Mšec.Ale aditivum mám,tak uvidim.Omlouvám se za OT!

Napsal: 24.11.2007 12:26
od ClairVOYanT
Ja jsem v tu chvili co si mi zacal predjizdet chtel najet, ze dam toho predemnou

. Koncime OT, nebo se ukaze co sme za prasatka

Napsal: 24.11.2007 14:16
od pelen
Dnes rano cca 2km po meste a pak dalsich 7 km 90km/hod na 5tce a rafika teplomeru byla naplno.
Napsal: 24.11.2007 19:47
od zewl
pelen: tak po meste se to hreje rychleji, to je jasne... Caste rozjizdeni, razeni, mala rychlost... Takze to mam cca. stejne jak ty, coz jsem si castecne oddychl

Napsal: 25.11.2007 21:48
od Ahmed
Jeste me napadlo na zimu z vetsi casti zacpat diru pred chladicem, to by melo pomoct.
Napsal: 25.11.2007 21:50
od chmelko
Ahmed
herizn píše:a co tedy trochu "zakrýt"motor z čela??????....karton na chladič apod.???
