1,6 tdci cuká
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: 1,6 tdci cuká
Vykuchaný znamená i SW odstraněný? To co popisuješ odpovídá na probíhající regeneraci DPFka.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: 10.02.2013 14:24
Re: 1,6 tdci cuká
Ano vykuchany aj softwerovo odstraneny... uz som tu na fore niekde cital ze ten ventilator si zije vlastny svet - robi si co chce aj po odstraneni DPF z diagnostiky
Ford Focus II FL 2008 1.6TDCi 80KW
- rh1980
- Pokročilý
- Příspěvky: 794
- Registrován: 06.10.2012 09:39
- Bydliště: Vysočina
Re: 1,6 tdci cuká
Pokud máš dobře upravený SW, aby se DPF neregenerovalo, tak se ventilátor nespustí sám od sebe. Mám dobře upravený SW a ventilátor se mě zapne jenom když zapnu klimu.
Ford Focus II kombi 1,6TDCi, 80kW (chip 96kW), 08/2007, Panther Black, DPF OFF, GALERIE
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Souhlasim. Je to špatně upravený sw po kuchání.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Junior
- Příspěvky: 482
- Registrován: 03.01.2013 19:57
- Bydliště: Bardejov
Re: 1,6 tdci cuká
Po odstranní DPF urobenéokolo 7000 km...a ventilátor sa mi ani raz nepustil...zle upravený sw
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
-
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: 10.02.2013 14:24
Re: 1,6 tdci cuká
hmm a nemohlo to sposobit to ze po vykuchani a odstaneni z diagnostiky som asi po pol roku bol vo forde aktivovat tempomat, kde sa im nedal spojazdnit a museli prehrat soft nanovo? Ci mi tam oni nahodou neaktivovali zas DPF. Moze to byt aj tym?
No a kedze sme v teme o cukani... moze to trhanie s autom robit ten ventilator resp. regeneracia neexistujuceho DPF?
No a kedze sme v teme o cukani... moze to trhanie s autom robit ten ventilator resp. regeneracia neexistujuceho DPF?
Ford Focus II FL 2008 1.6TDCi 80KW
- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: 1,6 tdci cuká
Podla mna moze, zrejme ti tam nahrali sw, ktory dp tvojho auta povodne aj patrila snazi sa regenerovat, lebo si mysli ze ma dpf.
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Ano.tak to bylo u me.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 21.04.2011 15:14
Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena
Ahoj chtěl bych se zeptat, čím bylo to cukání vyřešeno ?Jurasek1977 píše:Děkuji za nabídku, pokud bych to nedokázal do té doby nějak vyřešit, dovolil bych si tě kontaktovat
Dělá mi to nyní taky . Když jedu do 2000 ot/min . jinak když hodně přidám, tak je vše OK . Ale to cukání je docela napříjemný a bojím se aby se to nezhoršovalo .
Mám Focus II , 2.0 TDCI/100kW
Díky za info
Ford Focus II , Titanium , 2.0 TDCI (100kW)
- Jurasek1977
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 26.12.2012 18:41
- Bydliště: Liberec
Re: 1,6 tdci cuká
Ahoj,
už jsem si prošel několikráte diagnostikou, povyměňoval kdejaká čidla, egr hotové, až jsem byl donucen zajet i na kontrolu vstřiků. Vstřiky byly ok, tak se alespoň vyčistily ultrazvukem, vše kolem vstřikování je prý také ok. Teď s tím jezdím jen pár dní, ale občas bych řekl, že tam to pocukávání za studena pořád trochu je
A to není ještě zima.
Ale dostal jsem zajímavý tip z dílny forda. Obdobný problém řešili a nakonec to byl problém starší baterie, která se tvářila, že je naprosto v pohodě, ale ze začátku nedávala autu co potřebovalo pro provoz. Já jsem ji ihned poté co jsem dojel ze vstřiků naplno dobil a musím říci, že pár dní to auto šlapalo parádně. A nyní už to zacukání zase pociťuji. No nabiju ji zase do plna a uvidím, jestli se to polepší, zkusím ji vyměnit....
Takže zatím jsem ve fázi vyčkávání
už jsem si prošel několikráte diagnostikou, povyměňoval kdejaká čidla, egr hotové, až jsem byl donucen zajet i na kontrolu vstřiků. Vstřiky byly ok, tak se alespoň vyčistily ultrazvukem, vše kolem vstřikování je prý také ok. Teď s tím jezdím jen pár dní, ale občas bych řekl, že tam to pocukávání za studena pořád trochu je

Ale dostal jsem zajímavý tip z dílny forda. Obdobný problém řešili a nakonec to byl problém starší baterie, která se tvářila, že je naprosto v pohodě, ale ze začátku nedávala autu co potřebovalo pro provoz. Já jsem ji ihned poté co jsem dojel ze vstřiků naplno dobil a musím říci, že pár dní to auto šlapalo parádně. A nyní už to zacukání zase pociťuji. No nabiju ji zase do plna a uvidím, jestli se to polepší, zkusím ji vyměnit....
Takže zatím jsem ve fázi vyčkávání
Ford mondeo mk3, 2,0 tdci ghia, provoz 2007.
-
- Junior
- Příspěvky: 244
- Registrován: 02.02.2013 13:48
Re: 1,6 tdci cuká
Jestli baterie je dost silná na start tak nemůže být problém v baterii , ale maximálně v okruhu dobíjení , protože všechnu potřebnou energii musí dát v pohodě alternátor + musí dodat energii do baterie která se ztratila startováním , eventuálně samovybíjením či ostatní nonstop připojenou elektronikou (centrál , zabezpečovačka... ) Ale když má dost na start tak stále musí mít relativně nízký vnitřní odpor a tudíž fungovat i jako případný filtrační článek . Takže jestli jsou zde problémy které po nabití baterie zmizí , je třeba hledat vadu v dobíjení , nebo v nějakém uvolněném kabelu nebo spoji (velký přechodový odpor). Pozor na měření levnými digitálními multimetry ,můžou ukazovat celkem nesmyslné údaje na měření nabíjení je nejlepší klasický ručičkový měřák ,nebo když je po ruce osciloskop může ukázat ještě víc
Focus combi 1.8 Tdci 74kW
- magnos
- Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 08.04.2013 19:50
- Bydliště: Holíč, SK
Re: 1,6 tdci cuká
Znie to síce nezmyselne že by problémy s cukaním auta mohla mať na svedomí bateria, ale už tu viacerí písali o rôznych iných problémoch ktoré by si ani vo sne nespájal zo špatnou batériou, no a na koniec sa ukázalo že to práve tou batériou bolo. Nechce sa mi to v témach hľadať ale určite ste to už par krát videli.
F C- Max, 1,6 TDCI, rv. 2009, FAP-Off, Black Panther
- Jurasek1977
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 26.12.2012 18:41
- Bydliště: Liberec
Re: 1,6 tdci cuká
No to si myslím také, ale v mém případě už čerpám i z této zkušenosti, kterou řešil ford. Jinak dobíjení už jsme také měřili a bylo dobré. Dle mého to všechno bude dělat nějaké zákeřné čidlo za pár korun. Letadlo také vždycky sundá součástka za pár centů
Jen teď zjistit které to dělá ......



Ford mondeo mk3, 2,0 tdci ghia, provoz 2007.
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 25.08.2014 15:38
Re: 1,6 tdci cuká
Caute chalani mam ten isty problem. Iba za studena cuka, ale to asi na 100 m a potom ide uplne normalne. Ked ho necham 1 min poklepat tak cukne asi na 20 m a ide normalne. Popravde AKU som este nemenil a za pokus to stoji a ked to bude vyriesene "PARADA"
Mam 9/2010 Ford focus combi Econetic 1.6 tdci 80 KW a s autem okrem toho cukania na prvych par metroch som spokojni je Nr.1. Spotreba priemerna okolo 4,5 az 5,0 a to sem zatial jazdil kratke trate cca do 20 km.

Mam 9/2010 Ford focus combi Econetic 1.6 tdci 80 KW a s autem okrem toho cukania na prvych par metroch som spokojni je Nr.1. Spotreba priemerna okolo 4,5 az 5,0 a to sem zatial jazdil kratke trate cca do 20 km.
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 04.09.2013 01:46
Re: 1,6 tdci cuká
Ahojte, takže bych se taky rád přidal. Kolem 1900 otáček 2. stupeň, konstantní plyn a cuká....Stačí kilometr a přestane. Zkusím Váš tip na baterii. Podle mě to vstřiky nebudou.
Auto 1.6 TDCI 80kW 2010 134tkm
Auto 1.6 TDCI 80kW 2010 134tkm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů