Stránka 4 z 4
Napsal: 07.08.2007 10:18
od StreetPro
romec píše:Áno, to je dobrá vec ale nezabúdajte že bežné vypínače znesú 3 ampére a keď napríklad odpájate palivové čerpadlo, tam je 15 ampérová poistka a v predajni teda prepínač kt. znesie zaťaženie 15 ampérov nemajú, alebo ma niekto skúsenejší opravte, môžem sa mýliť v mojom názore.
není nic snazšího než použít relátko .-) a na blokování nafty se běžně prodávají ventily, které se zařadí do potrubí, třeba u filtru (je vhodné zároven vypnout podávací čerpadlo, aby nemělo tendenci tlačit přes ten ventil)...
Napsal: 07.08.2007 10:19
od Wolf2
romec píše:Áno, to je dobrá vec ale nezabúdajte že bežné vypínače znesú 3 ampére a keď napríklad odpájate palivové čerpadlo, tam je 15 ampérová poistka a v predajni teda prepínač kt. znesie zaťaženie 15 ampérov nemajú, alebo ma niekto skúsenejší opravte, môžem sa mýliť v mojom názore.
no většinou se to dělá tak ,že se dá vypínač + relé ,které snese 30A a pak je po starostech

Napsal: 29.08.2007 12:10
od ihrdlick
Wolf2 píše:asi bych to vyřešil tím ,že bych si nechal někde u autoelektrikáře zamontovat skrytý vypínač (cena i s montáží max.600kč),protože pokud budeš pořád vytahovat třeba relé,nebo nějaký konektor ,tak se ti může stát ,že ošoupeš kontakt,nebo ti nebude doléhat a pak ti to bude blbnout a není nic lepšího ,než hledat pak takovou závadu ,která se projevuje jen někdy.A skrytým vypínačem můžeš chránit auto pořád a né jen někdy.

A vypínači se tu někde už psalo a to bych nedělal. Kolega z práci si koupil (sice) Golfa III a minulý týden jel, zastavil a pak už nemohl asi za nic nastartovat. Zkontrolovali jsme snad všechno a na nic jsme nepřišli. Tak jsem ho musel odtáhnout do servisu. Tam mu 11hod autoelektrikář zjišťoval co to může být a nakonec přišel na to, že předchozí majitel tam dal tajný vypínač elektroniky(to kolega nevěděl), ten ale vyhořel a auto už nešlo nastartovat. Tak v servisu vymontovali špatný vypínač, propojili to čokoládkou a naúčtovali si 3500,-

No hnus !!!
Napsal: 29.08.2007 12:34
od Wolf2
ihrdlick píše:Wolf2 píše:asi bych to vyřešil tím ,že bych si nechal někde u autoelektrikáře zamontovat skrytý vypínač (cena i s montáží max.600kč),protože pokud budeš pořád vytahovat třeba relé,nebo nějaký konektor ,tak se ti může stát ,že ošoupeš kontakt,nebo ti nebude doléhat a pak ti to bude blbnout a není nic lepšího ,než hledat pak takovou závadu ,která se projevuje jen někdy.A skrytým vypínačem můžeš chránit auto pořád a né jen někdy.

A vypínači se tu někde už psalo a to bych nedělal. Kolega z práci si koupil (sice) Golfa III a minulý týden jel, zastavil a pak už nemohl asi za nic nastartovat. Zkontrolovali jsme snad všechno a na nic jsme nepřišli. Tak jsem ho musel odtáhnout do servisu. Tam mu 11hod autoelektrikář zjišťoval co to může být a nakonec přišel na to, že předchozí majitel tam dal tajný vypínač elektroniky(to kolega nevěděl), ten ale vyhořel a auto už nešlo nastartovat. Tak v servisu vymontovali špatný vypínač, propojili to čokoládkou a naúčtovali si 3500,-

No hnus !!!
A vo tom to je

tenhle případ mluví za vše ,ani elektrikář nezjistil hnedka ,že to je tím tajným vypínačem. Většinou se to dává přes relátko ,aby ten vypínač nevyhořel

A pokud si to necháš zamontovat sám ,tak o tom vypínači víš a pokud auto prodáváš ,je na tobě to říct novému majiteli . Tajný vypínač je jeden z nejlevnějších a nejlepších ochran auta

Napsal: 29.08.2007 20:25
od pelen
Vyhoret mohou i kontakty pomocneho rele. Nekdy je lepe rozpojit ovladani nez nejaky silovy obvod.

Napsal: 30.08.2007 14:56
od StratoS
StreetPro píše:
není nic snazšího než použít relátko .-) a na blokování nafty se běžně prodávají ventily, které se zařadí do potrubí, třeba u filtru (je vhodné zároven vypnout podávací čerpadlo, aby nemělo tendenci tlačit přes ten ventil)...
ale u disloveho FF neni podavaci cerpadlo ne ? (aspon v tom domeni stale ziji)
a to je prave to ze aspon trochu zkuseny zlodej otevre kapotu..vetsinou zbezne zna dany typ auta a pozna co tam nepatri.. a pak uz celkem lehce najde i vypinac..
Re: Amatérske zvýšenie ochrany vozidla
Napsal: 03.09.2008 21:07
od zeck
Taky chci ochránit našeho Fofíka tajným vypínačem. Ve Favoritu ho máme taky a využíváme pravidelně ku spokojenosti - startuje, ale nenastartuje. Docela se mi líbí nápad s odpojením palivového čerpadla třeba po 20s - fakt by se měl leknout a zdrhnout. Ještě přemýšlím nad dalšími varianty, ale jelikož je Focus dost prošpikován elektronikou, bojím se abych něco neodpálil, když přeruším určitý obvod. Je potřeba si na něco takýho dát pozor? Nebo když zapomenu vypínač zapnout, nevyhodnotí to řídící jednotka jako poruchu atd?
Jde o benzín 1,6.
Re: Amatérske zvýšenie ochrany vozidla
Napsal: 04.09.2008 07:33
od zewl
zeck: o tajnem vypinaci zkus mrknout
sem 