není nic snazšího než použít relátko .-) a na blokování nafty se běžně prodávají ventily, které se zařadí do potrubí, třeba u filtru (je vhodné zároven vypnout podávací čerpadlo, aby nemělo tendenci tlačit přes ten ventil)...romec píše:Áno, to je dobrá vec ale nezabúdajte že bežné vypínače znesú 3 ampére a keď napríklad odpájate palivové čerpadlo, tam je 15 ampérová poistka a v predajni teda prepínač kt. znesie zaťaženie 15 ampérov nemajú, alebo ma niekto skúsenejší opravte, môžem sa mýliť v mojom názore.
Amatérske zvýšenie ochrany vozidla
- StreetPro
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Pha/CL/Brno
- Kontaktovat uživatele:
no většinou se to dělá tak ,že se dá vypínač + relé ,které snese 30A a pak je po starostechromec píše:Áno, to je dobrá vec ale nezabúdajte že bežné vypínače znesú 3 ampére a keď napríklad odpájate palivové čerpadlo, tam je 15 ampérová poistka a v predajni teda prepínač kt. znesie zaťaženie 15 ampérov nemajú, alebo ma niekto skúsenejší opravte, môžem sa mýliť v mojom názore.

- ihrdlick
- Test driver
- Příspěvky: 2046
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
A vypínači se tu někde už psalo a to bych nedělal. Kolega z práci si koupil (sice) Golfa III a minulý týden jel, zastavil a pak už nemohl asi za nic nastartovat. Zkontrolovali jsme snad všechno a na nic jsme nepřišli. Tak jsem ho musel odtáhnout do servisu. Tam mu 11hod autoelektrikář zjišťoval co to může být a nakonec přišel na to, že předchozí majitel tam dal tajný vypínač elektroniky(to kolega nevěděl), ten ale vyhořel a auto už nešlo nastartovat. Tak v servisu vymontovali špatný vypínač, propojili to čokoládkou a naúčtovali si 3500,-Wolf2 píše:asi bych to vyřešil tím ,že bych si nechal někde u autoelektrikáře zamontovat skrytý vypínač (cena i s montáží max.600kč),protože pokud budeš pořád vytahovat třeba relé,nebo nějaký konektor ,tak se ti může stát ,že ošoupeš kontakt,nebo ti nebude doléhat a pak ti to bude blbnout a není nic lepšího ,než hledat pak takovou závadu ,která se projevuje jen někdy.A skrytým vypínačem můžeš chránit auto pořád a né jen někdy.![]()






1.6i 2000*Facelift*16"*EA*DIGI KLIMA*BC*PA
A vo tom to jeihrdlick píše:A vypínači se tu někde už psalo a to bych nedělal. Kolega z práci si koupil (sice) Golfa III a minulý týden jel, zastavil a pak už nemohl asi za nic nastartovat. Zkontrolovali jsme snad všechno a na nic jsme nepřišli. Tak jsem ho musel odtáhnout do servisu. Tam mu 11hod autoelektrikář zjišťoval co to může být a nakonec přišel na to, že předchozí majitel tam dal tajný vypínač elektroniky(to kolega nevěděl), ten ale vyhořel a auto už nešlo nastartovat. Tak v servisu vymontovali špatný vypínač, propojili to čokoládkou a naúčtovali si 3500,-Wolf2 píše:asi bych to vyřešil tím ,že bych si nechal někde u autoelektrikáře zamontovat skrytý vypínač (cena i s montáží max.600kč),protože pokud budeš pořád vytahovat třeba relé,nebo nějaký konektor ,tak se ti může stát ,že ošoupeš kontakt,nebo ti nebude doléhat a pak ti to bude blbnout a není nic lepšího ,než hledat pak takovou závadu ,která se projevuje jen někdy.A skrytým vypínačem můžeš chránit auto pořád a né jen někdy.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
No hnus !!!



- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- StratoS
- Nováček
- Příspěvky: 92
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trutnov-Náchod
- Kontaktovat uživatele:
ale u disloveho FF neni podavaci cerpadlo ne ? (aspon v tom domeni stale ziji)StreetPro píše: není nic snazšího než použít relátko .-) a na blokování nafty se běžně prodávají ventily, které se zařadí do potrubí, třeba u filtru (je vhodné zároven vypnout podávací čerpadlo, aby nemělo tendenci tlačit přes ten ventil)...
a to je prave to ze aspon trochu zkuseny zlodej otevre kapotu..vetsinou zbezne zna dany typ auta a pozna co tam nepatri.. a pak uz celkem lehce najde i vypinac..
FoFo 1.8 TDDI 90PS combi 2001 Diamond White 

- zeck
- Nováček
- Příspěvky: 82
- Registrován: 03.04.2008 17:55
- Bydliště: okr. Hradec Králové
Re: Amatérske zvýšenie ochrany vozidla
Taky chci ochránit našeho Fofíka tajným vypínačem. Ve Favoritu ho máme taky a využíváme pravidelně ku spokojenosti - startuje, ale nenastartuje. Docela se mi líbí nápad s odpojením palivového čerpadla třeba po 20s - fakt by se měl leknout a zdrhnout. Ještě přemýšlím nad dalšími varianty, ale jelikož je Focus dost prošpikován elektronikou, bojím se abych něco neodpálil, když přeruším určitý obvod. Je potřeba si na něco takýho dát pozor? Nebo když zapomenu vypínač zapnout, nevyhodnotí to řídící jednotka jako poruchu atd?
Jde o benzín 1,6.
Jde o benzín 1,6.
Nyní: Ford Mondeo combi 2.0i, 107kW, 2010, barva šedá
Dříve: Ford Focus combi 1.6, 74kW, 2003, stříbrná metla tmavší
Dříve: Ford Focus combi 1.6, 74kW, 2003, stříbrná metla tmavší
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Amatérske zvýšenie ochrany vozidla
zeck: o tajnem vypinaci zkus mrknout sem 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host