Stránka 4 z 25

Napsal: 09.09.2007 22:49
od avatar
Mam podobny problem jako autor tématu.

Auto pri akcelaraci mirne skube. Neni to nejak extra patrne, ale citit to jde. Dela to jen pri urcitych otackach. Nejlepe je to patrne pri seslapnuti plynu kolem 2500 tis otacek. Auto se jakoby zacne skubat/trhane akceleruje.

Zkousel jsem menit svicky, ale bez efektu. Totez pokusy s mnozstvim/kvalitou paliva v nadrzi.

Chel bych zkusit vymenit civku, ale nechce se mi ji kupovat kdyz nemam jistotu jestli to je tim. Nevite jestli je ta civka i na 1.8 TDDi? Mohl bych si ji vytahnout ze sluzebniho auta. Pripadne uvidim co mi reknou na diagnostice. Teda pokud tam ma smysl jit. :?

Dalsi vec je ze test palubovky (nebo co to je) ukazuje chybu 9202, coz by melo byt neco s palivovym cerpadlem. Asi zkusim "otestovat" cerpadlo dle navodu vys.

Napsal: 09.09.2007 23:37
od pelen
TDDi nema zapalovaci civku, je to vznetovy motor.

Napsal: 10.09.2007 10:25
od avatar
Ok. Tusil jsem to.

Napsal: 17.09.2007 18:39
od pktest
Mám podobný problém,
ta potvora se začne cukat jako kdyby jela na dva válce, ale jen když sešlápnu prudce plyn (nemusí být na doraz). Pokud se snažím akcelerovat pomaleji, tak to necuká.
(opravovali mi ŘJ)

Napsal: 17.09.2007 19:53
od pktest
Ještě jsem zkusil ten dostřik čerpadla, rozpojil jsem hadičku už na začátku, před regulátorem tlaku. Po zapnutí klíčku do polohy dva (ne start), tedy když se sepnulo čerpadlo, dostříkl benzín tak dvoumetrovým obloukem přes motor ven. Asi by to chtělo nějaké přesnější měření tlaku :P

Napsal: 17.09.2007 19:58
od pktest
Cajdo zkus rozpojit spíš ten druhý spoj, ty jsi to rozpojil až za regulátorem tlaku, nebo co to je a ten to asi hodně škrtí. To rozpojení je otázka 10 vteřin, ty dva bílý konce svorky dole stiskneš k sobě a vysuneš nahoru, pak už jen vytáhneš tu hadičku.

Napsal: 17.09.2007 22:30
od čajda
pktest píše:Cajdo zkus rozpojit spíš ten druhý spoj, ty jsi to rozpojil až za regulátorem tlaku, nebo co to je a ten to asi hodně škrtí. To rozpojení je otázka 10 vteřin, ty dva bílý konce svorky dole stiskneš k sobě a vysuneš nahoru, pak už jen vytáhneš tu hadičku.
od rana je v servisu tak at se starají :)

Napsal: 17.09.2007 22:44
od Jiri02
pktest píše:Ještě jsem zkusil ten dostřik čerpadla, rozpojil jsem hadičku už na začátku, před regulátorem tlaku. Po zapnutí klíčku do polohy dva (ne start), tedy když se sepnulo čerpadlo, dostříkl benzín tak dvoumetrovým obloukem přes motor ven. Asi by to chtělo nějaké přesnější měření tlaku :P
Jako orientacni zkouska by to mohlo stacit: dopravni cerpadlo dava zjevne dost.

Napsal: 17.09.2007 23:18
od Vankart
Takže pánové,komu to škube může to být i zcela nová závada na tomto foru ještě nepopsaná!Mě to škubalo taky,vyměnil jsem komplet zapalování,nepomohlo,nechal otestovat vstřiky ultrazvukem,ty byly OK.Navic se mi začala ukazovat kontrolka poruchy motoru.DTC bylo P 0301 vynechávání zapalování 1 válce.Šílel jsem z toho,ve 3 autorizovaných servisech nevěděli co s tím.Až mi švagr dohodil mechanika,kterej připravuje Fordy na rally a opravuje vozy.Ten vše otestoval jak WDSkou tak i stroboskopem a vše bylo OK.Nakonec ho napadlo podívat se na VENTILY a bingo problém byl tam.Vyfukove ventily na 1 válci.Jeden byl zavřenej uplně,druhej je tak lehce otvíral,plyny se hromadily ve válci a dusily svíčku.Proto to vynechávání a škubání.Přijel jsem za 5 min.12,ten co neotviral by se tutově zaklepal.Teť čekáme na dodání vymezovacích šalku,bohužel skladem nebyly.Doufám,že už tet vše bude OK.Jen tak pro zajímavost,můj FoFo má už nahrkáno poctivích 220 tis. a vubec netuším zda-li na tom autě ventily někdo kontroloval.Jezdil na pravidelné servisky.Proto doporučuji zaměřit se i na ventily.

Napsal: 17.09.2007 23:29
od pelen
Tak to by z nas tady asi nikoho nenapadlo.

Napsal: 18.09.2007 00:57
od Vankart
pelen píše:Tak to by z nas tady asi nikoho nenapadlo.
Musím se přiznat,mě to napadlo,ale pak sem si řek,Ford má samoštelováky a v autorizovaných servisech po tom nešly,tam problém "asi" nebude.

Napsal: 18.09.2007 06:34
od pktest
2 Cajda: pak napiš jak to dopadlo... snad dobře 8O

Napsal: 18.09.2007 06:36
od pktest
2 Vankart: Nějak jsi zapomněl popsat jak ti to škubalo, jestli vždy, nebo jen při sešlápnutí plynu, nebo při nějakých otáčkách, takhle se nemám čeho chytat :(

Napsal: 18.09.2007 10:17
od Jiri02
Vankart píše:Vyfukove ventily na 1 válci.Jeden byl zavřenej uplně,druhej je tak lehce otvíral.
To svedci o tom, ze jsi tam mel "samostelovani" vule, ktere prestalo fungovat. Pokud by tam byl "klasicky" rozvod, tak si neumim predstavit, ze by se ventil nehybal - tedy umim, ale to musi byt srot! Nebo je to jinak? Opravdu mne to zajima.
IMHO ten valec nesel asi pri jakychkoli otackach - nemohl ani nasat, kdyz nevyfoukl.

Napsal: 18.09.2007 12:48
od Vankart
Škubalo to hlavně při rozjíždění a u studenýho motoru.Pokud se to zahřálo,nebylo to tak markantní.Sací ventily chodily tak jak měly,jednalo se jen o vyfukove.Při volnobehu se motor třásl a kolísaly otačky směrem dolu,dusilo se to.