Stránka 4 z 5

Re: Kolísání výkonu

Napsal: 11.05.2014 15:20
od 6666667
Tady:

Re: Kolísání výkonu

Napsal: 11.05.2014 18:24
od kysko
Dakujem! :gott: :gott: :gott:

Co si o tom myslite ? Alebo rovno objednat cidla 3,4,5,6 ???

Re: Kolísání výkonu

Napsal: 13.05.2014 23:04
od ST Max
S Geishem jsem si pred casem psal a prej se mu to zase po par dnech vratilo. Takze si nejsem jisty ze vymena ventilu to poresi. On toho chudak taky tehdy pomenil a nic.

Me to stale take zlobi a uz jsem postupne pomenil vsechno co mi kdo kde poradil at uz tady u nas v cz na foru nebo v DE a FR. Vysledek je vzdy zajimavy. Kdyz neco vymenim auto se par dni chova jako znovuzrozene a pak se to zase vsechno vrati :( Jedine pozitivni na tom vsem je ze nektere dily byly asi skutecne spatne protoze to jezdi o poznani lepe nez treba pred rokem. Rozhodne ale cukani a kolisani je stale ale uz jen obcas.

Re: Kolísání výkonu

Napsal: 14.05.2014 20:45
od vhanzl
Ty solenoidy jsem taky měnil. U mě nenastala žádná změna. Kdyby jsi to chtěl vyzkoušet, někde mám ty původní a můžu ti půjčit.

Re: Kolísání výkonu

Napsal: 06.04.2015 21:41
od Sainzik
AHoj lidi.

Mám u mého FF ST mk2 podobný problém, ale spíše se nejdná o cukání ale o občasný úbytek výkonu při prudkém sešlápnutí plynu, ale ják říkám jen občas. Jenou pedál sešlápnu naplno a auto vystřelí jak nic, ale někdy potřebuju proste rychle předjet a když na max sešlápnu tak se mu moc do otáček nechce. Je normální že mi turbo tlačí jen 1bar a to po úpravě jednotky? :wallbash:

Jinak kde se dá moupit MAP a MAF a na kolik to vyjde cca?


Díky moc

Re: Kolísání výkonu

Napsal: 07.04.2015 10:45
od Tesna
Ahoj!

Mám naprosto stejný problém. Ve chvíli, kdy na to natvrdo dupnu okolo 2.000 - 2.500 ot. na vyšší rychlostní stupně (IV. a víc) turbo zatlačí na max., ale pak tlak poklesne a zbrchá se to zase až za 3.000 ot. Na III.-ku zcela bez problémů, stejně tak, pokud na to šlápnu od 3.000 ot. a více. Takže na vyšší stupně na to při nižších otáčkách šlapu trošku s citem, resp. v případě rychlého předjíždění podřazuji na III.

Přikládám to tomu, že moje auto už má přeci jen něco najeto a něco tam holt ten skokový a velmi brutální nárůst tlaku v těch nízkých otáčkách, kde turbo běžně ani netlačí nebo jen naprosté minimum a vyletí to hned na max., prostě nevydrží. Jinak turbo mi po úpravě dle budíku tlačí okolo 1,1 bar.

Re: Kolísání výkonu

Napsal: 07.04.2015 17:21
od Mikulda
Já si tak trošku říkám, jestli to není problém Bluefinu. Já mám zase mírný cuknutí při 2000 otáčkách když mám tak čtvrt plynu..Zatím to nějak neřeším, ale jsem na tyhle věci háklivej. Automaticky mě to nutí jet na půl plynu a víme, jak to pak dopadá. Vyřešil tady někdo tohle ,,zacuknutí" ??? :nixw:

Re: Kolísání výkonu

Napsal: 07.04.2015 23:51
od Sainzik
já mám upravený software od Xtuningu ale delalo mi to i před tím, takže tím to není. Ten soft je uplně super.

Jinak myslim si že to můze byt tim soleniodem, protože pokud při zátahu turba vyletí tlak na budíku a rychle spadne tak by to měl být ten solenoid. Mě to vyletí a padá pomalu (drží to tlak)

Mam chycenou poloosu, tak nevím jestli na to může mít nějaký vliv, ale spíš ne.

Ted jsem vypral K&N, vyčistil klapku, přehraju si tam nejnovejší soft od fordu a nechám následně upravit od Xtuningu a jestě mi zítra přijde decat, tak snad se něco vyřeší.

Re: Kolísání výkonu

Napsal: 08.04.2015 00:05
od Sainzik
Jo a klasická bolest fordů tedy spíše neduha výrobce je ESP takže pokud máte problémy v nízkých otáčkách s cukáním a dušením tak ESP OFF, já ten systém nesnáším....jsem zvyklí ze závoďáku prát se s volantem, takže pro mě tyhle frajeřinky nejsou....a u těch Fordů to fakt dělá zle.

Kamarádovi na fiestě ST to ESP tak blbne že se s tím nedá skoro ani rozjet a cuká to jako prase.

Jo a další věc kterou jste tu už zmiňovali je pravidelné cukání při zapnuté klimě..to je ale neormál....dělají to Subara, EVA a všechny sporťáci.

Re: Kolísání výkonu

Napsal: 08.04.2015 07:50
od Tesna
Mikulda píše:Já si tak trošku říkám, jestli to není problém Bluefinu. Já mám zase mírný cuknutí při 2000 otáčkách když mám tak čtvrt plynu..Zatím to nějak neřeším, ale jsem na tyhle věci háklivej. Automaticky mě to nutí jet na půl plynu a víme, jak to pak dopadá. Vyřešil tady někdo tohle ,,zacuknutí" ??? :nixw:
Problém Bluefinu to není, ten tam mám pomalu 6 let a za tu dobu najetých cca. 90tkm. To, že systém někdy neudrží tlak, jsem zaznamenal loni na podzim.

Re: Kolísání výkonu

Napsal: 08.04.2015 10:26
od Sainzik
Bluefine nemám, neznám. Byl jsem na brzdě a viděl live data úpravy mého softu.

Re: Kolísání výkonu

Napsal: 11.04.2015 14:55
od moskito
Ahoj pánové, tenhle problém mám také...
Je to unavený aktuátor na turbu. Je to způsobeno tím, že na vyšší rychlostní stupeň, když přidáte plný plyn někde kolem 3000 ot./min., kde má turbo největší sílu, tak se otevře solenoid a aktuátor zavře klapku. Poté co čidlo za intercoolerem dostane požadovaný tlak turba (podle software v jednotce), tak jednotka dá pokyn solenoidu, aby se tento tlak ustálil na určité hodnotě. Ale bohužel tím, že už je aktuátor unavený, tak reaguje pomalu a aby se to nepřefoukávalo (nebyla příliš chudá směs a nepropálili jste si písty nebo neoddělali kroužky), tak jednotka omezí na chviličku výkon (ubere prostě moc v tu chvíli).
Na šestku na dálnici to můžete pozorovat na budíku, když šlápnete plnej, že ručička vyletí třeba na doraz budíku, pak trošku povolí a zase třeba fouká na doraz, když máte software, který fouká 1.2baru. Na výkonu je to samozřejmě znát více na čtyřku a pětku. Když přidáváte plyn postupně, tak to nedělá, protože to aktuátor stíhá. Dopředu říkám, že solenoidem to není.
Máte následující možnosti:
1. nové turbo... třeba hybridní :twisted:
2. nový aktuátor - origo se neprodává, takže jedině aftermarket - http://j-w-racing.co.uk/section.php/2558/1/actuators
Výměna aktuátoru je dost hrůza... přístup špatný a pravděpodobně budete muset odmontovat jedno benjo na olej (nebo alespoň povolit), protože vám bude překážet...

Re: Kolísání výkonu

Napsal: 18.04.2015 18:01
od ST Max
Aktuator ?? no taky me to napadlo ale jiny nemam abych to zkusil. Ja si dlouho myslel ze je to Bluefinem, ale pak kdyz jsem zmenil software auto sice jede o nekolik levelu lepe ale cuknuti pri prudke akceleraci jsem se nezbavil. Je zvlastni ze kdyz neco na aute predelam, opravim atd vzdy to aspon na mesic da pokoj a pak si smele cuka dal. Bluefin mel svoje mouchy a jsem rad ze ho uz nemam ale to cuknuti me nekdy stve. A je fakt ze kdyz pridam jen o chlup mene tak nic nevynecha.

Re: Kolísání výkonu

Napsal: 18.04.2015 19:31
od Mikulda
Jaké mouchy? :-) Rozepiš se prosím. A co máš za SW?

Re: Kolísání výkonu

Napsal: 18.04.2015 20:44
od ST Max
tak zasadni moucha byla ta ze jeho narust vykonu nebyl temer znat. Auto melo sve dny kdy vylozene nejelo a pak zas v pohode trhalo asfalt, po ranu za studena mi to taky hodne cukalo, coz treba novy soft ani jedno uz nedela. Proste Bluefin byl tezce pod mojim ocekavanim. Software co mam je super, sice mam na aute zavadu a jak tak ctu klidne to muze byt i ten aktuator protoze uz jsem snad vymenil uplne vsechno :)) a lehce mi asi tim padem nekoresponduje vykon v kw na brzde kde jsem kolem 270PS namisto avizovanych 290PS pri vsech upravach co mam, ale za to to ma 455Nm a s tim se uz daji delat veci na dalnici. Nejak jsem ale posledni dobou prestal Maxe resit. Zrychleni je perfektni a uz me to prestalo trapit.