Stránka 4 z 4
Re: Reálný výkon auta
Napsal: 01.07.2010 14:40
od Nicco
ballu píše:V12: to jo, ale vydržíš jet jen 130 , jezdím rychleji, ono to má i opodstatnění v tom , že když pojedeš jen 130 tak tě rychlejší káry zavřou mezi kamiony v pravém pruhu a těžko se pak vyjíždí. To pak je jízda na dálnici brzda plyn, a to na spotřebě je znát více, než když řežeš těch 150- 160 co i cajti nějak tolerují spíše odchytávají ty, co atakují dvoustovkovou hranici. Na omezení samozřejmě oko nepřivřou.

Mozno dialnicne Passaty si vyberaju, koho maju prenasledovat, lebo ich je malo, ale keby cajti merali staticky, tak beru kazdeho, kym im bude odstavna plocha stacit.
Zalezi aky mas motor a prevodovku. FII ma max tociveho momentu pri 4000 otackach a to je 130 na 5ke. Takze ist 1.6i 160kmh by znamenalo min 10l/100
Re: Reálný výkon auta
Napsal: 01.07.2010 18:42
od V12
Otazka :
Udrzi vobec 1.6i 160 ? Podla technickych udajov ma maximalku 180, resp. 190 TiVCT. No na tych 160 treba 5000 rpm, kde je uz krutiak iba 130 Nm, takze ho zabrzdi aj minimalny kopec alebo silnejsi protivietor. A ako dlho zrychluje zo 130 na 160 ? Ignis s takmer stokonovym motorom zrychloval na 160 dlllllho az hroza, takze ked ma vytlacili do pomaleho pruhu, nemal som sance sa z neho bezpecne dostat. O 2.0TDCi pisat nebudem, kazdemu je snad jasne, ze je to tam velmi rychlo, to iste urcite plati aj o 2.0i
Re: Reálný výkon auta
Napsal: 01.07.2010 18:53
od pbjun
No mi osobne 1,6 v kombiku fofo 1 160 udrzi uplne vpoho, kopec nekopec... A ze 130 na 160 zrychli taky dost rychle - ale za predpokladu ze mam zarazenou 4...
Re: Reálný výkon auta
Napsal: 01.07.2010 21:07
od maxo111
V12 píše:Otazka :
Udrzi vobec 1.6i 160 ?
Odpoved: 1.6 s dlhsou rozvodovkou da cez 160 km/h tacho na 3. stupni (otestovane s pneu 195/60r15 - 155km/h podla gps). Rychlejsie moc nejazdim (to auto ma skoro 12 rokov) ale som si isty ze na 4. stupni by dalo 190 km/h tacho. Jasne ze to nie je ziadna raketa, ale tych 160 km/h sa celkom da

V zasade ho pri predbiehacich manevroch treba drzat nad 3500 otacok.