Stránka 4 z 279

Napsal: 15.11.2006 18:29
od zahys
Tak se taky podělím o zkušenosti s ranním startováním :) když startuju, tak se mi zkalibruje přístrojovka a vymažou kilometry (celkové ne). Prý nemá při startu napětí klesnout pod 10 V, já naměřil 9V :cry: takže to vypadá na novou. Stačí na 1,6 baterka 43 Ah. Vždycky jsem kupoval banner, startovala i v -30 napoprvé a vyrábí 44 Ah, tak doufam, že bude tato baterka na starty stačit?????

Napsal: 15.11.2006 23:37
od abe
Uz jsem v klubu repasovanych altiku :) Odesel regler + vydrene kontakty na rotoru od uhliku.Vymena regleru+nove kontakty na uhliky+lozisko+promereni diod+celkove vycisteni.Za dily 4500kc p.Hotarek(oprava alt.+starteru) Ostrava Poruba :D Rada od p.Hotarka nedavat kritku,kterou dodavaji k regleru na uhliky.Pri se tam tvori medenka a ta dela ten bordel co vydira ty kontakty na uhliky.Pry alternatory BOSCH tam nic nedavaji,kvuli tomu ze se ten bordel pekne vyfouka ven z alt. a jsou spolehlive.[/b]

Napsal: 16.11.2006 00:06
od Stenly
zahys píše:Tak se taky podělím o zkušenosti s ranním startováním :) když startuju, tak se mi zkalibruje přístrojovka a vymažou kilometry (celkové ne). Prý nemá při startu napětí klesnout pod 10 V, já naměřil 9V :cry: takže to vypadá na novou. Stačí na 1,6 baterka 43 Ah. Vždycky jsem kupoval banner, startovala i v -30 napoprvé a vyrábí 44 Ah, tak doufam, že bude tato baterka na starty stačit?????
Včera jsem koupil baterku, vzhledem k celodennímu svícení a pojížďkám manželky jsem dal 55Ah - Varta blue dynamic (do feldy 1,3 jsem při výměně také dával 55Ah)- tím snad nic nezkazim :wink:

Napsal: 16.11.2006 17:14
od Ahmed
abe píše:Uz jsem v klubu repasovanych altiku :) Odesel regler + vydrene kontakty na rotoru od uhliku.Vymena regleru+nove kontakty na uhliky+lozisko+promereni diod+celkove vycisteni.Za dily 4500kc p.Hotarek(oprava alt.+starteru) Ostrava Poruba :D Rada od p.Hotarka nedavat kritku,kterou dodavaji k regleru na uhliky.Pri se tam tvori medenka a ta dela ten bordel co vydira ty kontakty na uhliky.Pry alternatory BOSCH tam nic nedavaji,kvuli tomu ze se ten bordel pekne vyfouka ven z alt. a jsou spolehlive.[/b]
A kde sidli ten opravar?

Napsal: 16.11.2006 17:46
od pelen
Ahmed píše:
abe píše:Uz jsem v klubu repasovanych altiku :) Odesel regler + vydrene kontakty na rotoru od uhliku.Vymena regleru+nove kontakty na uhliky+lozisko+promereni diod+celkove vycisteni.Za dily 4500kc p.Hotarek(oprava alt.+starteru) Ostrava Poruba :D Rada od p.Hotarka nedavat kritku,kterou dodavaji k regleru na uhliky.Pri se tam tvori medenka a ta dela ten bordel co vydira ty kontakty na uhliky.Pry alternatory BOSCH tam nic nedavaji,kvuli tomu ze se ten bordel pekne vyfouka ven z alt. a jsou spolehlive.[/b]
A kde sidli ten opravar?
Pro jistotu? Vzdyt jsi take clenem klubu repasovanych altiku. :lol:

Napsal: 16.11.2006 17:53
od Ahmed
Jo, ale tomu mechanikovi to asi dela nejaky cuckar, protoze rikal, ze pry ty krouzky moc menit nejdou a dodneska ten muj altik nema hotovy a je to asi uz pul roku.

Napsal: 16.11.2006 23:12
od abe
Hoj kluci,jestli je to dotaz na mne.Takze je to Ostrava Poruba ul. Nad Porubkou,je tam takova odbocka z hlavni cesty do ulicky mezi rodinne baraky.Je tam i cedule OPRAVA ALTERNATORU A STARTERU,treba se vic koukat,je mensich rozmeru.Mel by to byt p.Hotarek mam jeste jednoho v telefonu,ale ten neuspel jmenuje se prozmenu Tesarek.Doufam ze jsem ty jmena nepoplet je uz to doba co jsem byl u neho :D Kdyby byl zajem tak dam tel. P.S. Cena 4500kc za nahrad. dily,ale za praci to bylo 500 nebo 1000kc.Musite se domluvit :lol:

Exide

Napsal: 16.12.2006 15:32
od MK
Tady maji v akci celkem slusnou baterii, myslite, ze ji FoFo bude dobre dobijet? http://www.autobaterie.net/exide-excell/ex12/

Re: Exide

Napsal: 16.12.2006 15:50
od Beri
MK píše:Tady maji v akci celkem slusnou baterii, myslite, ze ji FoFo bude dobre dobijet? http://www.autobaterie.net/exide-excell/ex12/
Cenu nevím jaká je, ja jsem sehnal fungl novou za 800,- blue dynamik. Ale myslím, že budeš mít problém s výškou baterií, nedostaneš tam kryt na bat. Výška by měla být 175mm. Toť můj názor.

Napsal: 16.12.2006 16:01
od MK
Kolega Nesco pise, ze:
Cennikova cena je 2120,- Sk, zohnal som ju za 1800,- . Originalka na 43Ah/390A. Exide je trosku vyssia a tak ten plastovy kryt som tam daval tak trosku nasilu. Pas vsak baterku drzi slusne. Som maximalne spokojny.

Jeste zauvazuju, Blue Dynamic je take kandidatka... Kdepak maji tak prijemne ceny Beri? :)

Napsal: 16.12.2006 16:09
od Beri
Taková cena je přímo z výrobní linky 100% otestovaná. Jen musí mít človek kamarády na správném místě a jde všechno. Takže běžně k dostání za tuto cenu není :?

Napsal: 16.12.2006 16:15
od MK
Skoda, holt mas stesti :)

Napsal: 16.12.2006 18:19
od zetor
ahmed- prosim te kolik jsi mel nabehano km,kdyz ti odesly uhliky v alternatoru?treba by stalo za to si je nechat preventivne zkontrolovat.me na renaultu pred 2 roky odesly taky ve 140 000 . bohuzel se to stalo pri ceste z Chorvatska,pred Zagrebem.kontrolka se rozsvitila.pokepal jsem alt.kladivem ,chvili to dobijelo tak jsem to udelal asi 5x,pak uz to nefungovalo, v Bratislave jsem zavolal zlute andely asi za 3 hod.bylo po problemu.kdybych si to dal zkontrolovat predem,mohl jsem mit usetrene nervy i penize
FF 1,8 TDDI ghia 2000

Napsal: 17.12.2006 08:57
od pelen
to zetor:
Vetsinou odejde na altiku elektronika. Mi to zacalo prebijet, napeti okolo 15,6V. Pri nedobijeni nebo prebijeni se rozne kontrolka nabijeni. Voz si sebou nejaky jednoduchy merak napeti. Kolega z prace dojel letos bez dobijeni z Chorvatska a z domu. Do Chorvatska si muzes vzit sebou i nabijecku, pak se muzes nekde jen napojit na chvili do site. To s ohledem na elektroniku, tu nezkontrolujes. Pokud chces mit jistotu, tak si nech uhliky vymenit. :wink:

Napsal: 17.12.2006 15:11
od Ahmed
Mel jsem najeto 117 500km, stalo se mi to 3 mesice po koupi auta, najel jsem s nim cca 2500km, ale o kolik je stocene nevim. Pokud se ti chce, tak se na to sam podivej, coz je celkem otrava nebo si to pravidelne mer nejakym multimetrem, ja ho vozim porad s sebou a obcas to kontroluju. Tusim, ze tady je vyse napsano, ze na regleru je plastovy kryt, ktery zabranuje odletavani prachu a tim se pak nici ty krouzky. Mi se zlomil uhlik a mel jsem vydrene krouzky, vymenili mi i regler, pry byl taky spatny, ale pravdu se asi nikdy nedozvim. Pres 100 000km by alternator mel vydrzet. Pokud mas pri zapnuti vsech spotrebicu v aute vetsi pokles napeti, tak jsou pravdepodobne opotrebene uhliky. Pokud ti hodne kolisa napeti a je vyssi, nez 14,8V, tak ti to prebiji a mas spatny regler.