Stránka 4 z 7
Re: Tlak turba ST225
Napsal: 09.03.2010 21:03
od Tesna
Žádná chyba motoru, vůbec nic. Protože už je objednaný náhradní díl, tak už bude načtená i ŘJ, zítra se jdu do servisu kouknout, jak to postupuje. Až to bude hotovo, dám info, jetsli bude nějaký rozdíl.
Re: Tlak turba ST225
Napsal: 23.03.2010 22:45
od Tesna
Takže pomeranč už zase jezdí, vyměnil se ten bazmek za 5 litrů. Podstatou problému byl možná olej. Když se mechanik kouknul do motoru, tak hned konstatoval, že tam určitě není to, co je deklarované na přidrátovaném štítku, ale nějaké svinstvo. Sice tam měli měnit olej při prodeji, což zřejmě udělali, ale co tam ve skutečnosti nalili, je asi věc druhá, protože i značkový olej do ST se prý dá koupit za 140-180 Kč/l ....

A to jsem najel jen 13tkm.
Teď tam šel 100% kvalitní olej, který tam nechám na pročištění motoru tak do 8-10tkm.
Co je ale podtatné, auto se proti stavu před poruchou chová úplně jinak - zvuk motoru je hlubší, víc to práská do výfuku a hlavně se to okolo 2000 ot. podstatně lépe vytáčí.
Re: Tlak turba ST225
Napsal: 24.03.2010 07:20
od Marťas
Tesna píše:Co je ale podtatné, auto se proti stavu před poruchou chová úplně jinak - zvuk motoru je hlubší, víc to práská do výfuku a hlavně se to okolo 2000 ot. podstatně lépe vytáčí.
A neprehrali Ti ECU omylem Bluefin-em??
Kazdopadne je fajn, ze uz jsi opet "v pohybu". Dalsi pripad, kdy me odrazuje znackovy servis

. Ja to resim tak, ze si pozvu domu znackoveho mechanika-kamarada a potrebne dily/kapaliny/filtry atd. uz mam pripravene. Aspon vim, co pak mam v aute...
Re: Tlak turba ST225
Napsal: 29.03.2010 21:51
od Tesna
Jako že by tam dali Stage 2 včetně HW? Bohužel, asi ne
Najel jsem teď pár set kilometrů a motor šlape kilometr po kilometru skutečně líp, fakt by mě zajímalo, co tam ten olej byl za svinstvo. To, co dělá rezonátor, to jsem předtím nikdy neslyšel a teď v pátek jsem myslel, že je to z N-kového speciálu za mnou (jela se Valaška). A ten brutální zátah se posunul z 2500 ot. o pár set níž.
V sobotu v noci po návratu ze zahájení bigbítové sozony jsem otestoval do Sirákova (Vizovice - Vsetín) i nové pružiny a rozdíl je to zásadní. Sériový podvozek je i tak třída, ale s tvrdšími sníženými pružima to tam, kde jsem se sériovou Oktou skoro letěl z cesty (a objedával hned HPčka) jede jak po kolejích, bez jakéhokoliov ustřelení zadku (při rychlosti skoro na dálničním limitu). Jen kolik vydrží pak ty gumy ....

Re: Tlak turba ST225
Napsal: 29.05.2010 00:32
od evlarad
No mne zatial nevydrzali viac ako 7000 km
aj ked je pravda ze rovno casto nechodim

Re: Tlak turba ST225
Napsal: 23.03.2011 14:44
od moskito
evlarad píše:No mne zatial nevydrzali viac ako 7000 km
aj ked je pravda ze rovno casto nechodim

Tak pravil a potom ST skončilo na střeše...

Re: Tlak turba ST225
Napsal: 16.05.2011 17:47
od tomasTT

Chlapi, asi budem mat v pecku nieco s ST podobne ako vy aj ja

Uz posledny tyzden-dva som u ST pocitoval ako mi turbo pomaly zacina menej tlačiť. Kedysi s mod B nebol problem pretocit tu cervenu rucicku bez problemov za 1.2 ako lusk na kazdej rychlosti.. Poslednych 10 dni sa k nej vsak pohybovala uz len na 6.tke... ostatne rychlosti asi tak po 1.0.. Myslel som si ze to bude asi tymi velkymi horkami a absentujucim IC... Navyse som jazdil posledne dni celkom pianko takze ani nebola prilezitost ako sa o nejakej chybe naozaj presvedcit

Ze to je ale naozaj na pizzu som sa presvedcil dnes ked som siel predbiehat mizernu oktaviu mimo mesta, zatlacil plyn na podlahu....a....a...jednoducho to neslo. Motor sa sice pomaly zbieral do otacok, ale turbo sa zastavilo maximalne niekde vo stvrtke a hovno z toho..

Mam z toho pocit ako keby sa motor prepol do nejakeho servisneho rezimu a nechcelo sa mu moc tahat. Celkovo mam pocit ze aj ked dostanem motor niekam nad 4500 bez pomoci turba...nechce sa mu dalej
Skuste poradit chlapi, citam ze tu s tym malo problem uz viacero z vas... Na odvetravanie klukovej skrine to navyse moc nevidim, nakolko motor az na to ze nejde zneje uplne rozpravkovo. Ziadny piskot, pazvuky ani nic podobne...

DIK MOC
Re: Tlak turba ST225
Napsal: 16.05.2011 18:12
od Fokal
Solenoid

Re: Tlak turba ST225
Napsal: 16.05.2011 19:56
od moskito
Nebo čidlo tlaku... Ale spíš asi ten solenoid.
Re: Tlak turba ST225
Napsal: 16.05.2011 22:20
od TomiST
To tomasTT:Aj ja si skor myslim ze to bude selenoid.Mame to vacsina cipnute,vacsi tlak je tam a moze sa to po case zblaznit,mne to najprv robilo sem tam,potom sa to odfajcilo uplne,povozis sa chvilu este a urcite to odstranime kamo

(mozno ti to uz yebe

bratu a si sa prezral vykonu,treba next level

)
Re: Tlak turba ST225
Napsal: 16.05.2011 22:56
od moskito
Poladěná STčka mají spotřebu solenoidů poněkud vyšší... Zhruba tak jeden za rok.

Já dávám novej příští týden.
Potom mě čeká první lambda sonda pravděpodobně.......
Angláni taky často dávaj váhu vzduchu novou.
To je samý čidlo furt.

Re: Tlak turba ST225
Napsal: 15.06.2011 09:45
od zdraza
Tak po pročtení to tipuju asi taky na ten solenoin, ale ještě se chci ujistit..
Takže turbo mi tlačí někdy max 1/4 dílku na budíku, pak 2/4 ovšem ale když uberu plyn a zas přidám, tak se to vetšinou rozhoupe na 1,0b a nebo když mam 4500ot a více, tak už je to v normálu. Co s tim teda? Solenoid??
Re: Tlak turba ST225
Napsal: 15.06.2011 11:13
od moskito
Hele jestli jsi z Liberce, tak se můžem sejít, porovnat a třeba něco vymyslíme... Zrovna dneska večer jedu do Liberce a budu tam do pátku do rána.
Re: Tlak turba ST225
Napsal: 15.06.2011 11:45
od tomasTT
U mna to kluci v piatok solenoid vsetko vyriesil

Hned po nahodeni mi zas ST ide ako do vtedy. Navyse sa mi zda ze mi klesla spotreba, nakolko asi mesiac nez sa mi problem objavil som sa ani za 3000 bohov nevedel v meste dostat pod 20l/100 km a mimo min 14.. teraz uz vsetko fajn.

Re: Tlak turba ST225
Napsal: 06.12.2011 20:23
od JUHA
Ahoj ,naskytla se mi možnost vyhodne koupě ST 225.dnes jsem se na nej byl podivat a mel bych par dotazu. kdyz jsem nastartoval tak na kapličce sel tlak oleje nadoraz počitam za při 1celsia je to normalni.co je horsi ze na miste po proslapnuti plynu se ručicka na turbu ani nehne prodejce mne presvedcuje ze to bude jen nejake čidlo.Nic nerachoti ani nepiska bohuzel jsem ho nemohl projet protoze je na letnich pneu.palubni počitac psal nejake hlasky,akceleration faul nebo tak nejak a jeste engine faul na přistrojovce symbol motoru nesvití diky za rady.