Stránka 28 z 31
Re: EGR - zaslepení
Napsal: 16.06.2017 19:24
od stano.
Mnamka v sani z EGR:
A toto je len najhrubsia spina, co isla srobovakom. Este cca rovnake mnozstvo islo kefou a benzinom.
Re: EGR - zaslepení
Napsal: 16.06.2017 19:28
od TomFocus
Až takovej hegeš jsem tam neměl, ale tohle je klasika EGR.
Nechápu proč nám nevedou 25% spalin z výfuku do kabiny, aby jsme to přefiltrovali i my

Re: EGR - zaslepení
Napsal: 18.06.2017 19:56
od lucky.jack
Stano: to je z kterého a kolik má najeto?
Re: EGR - zaslepení
Napsal: 18.06.2017 20:30
od stano.
FoFo II 2006 - 1.6 TDCi 66kW bezDPF
Na tacho to ma 200t km. Realne tipujem okolo 350t km.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 81&t=46719
Re: EGR - zaslepení
Napsal: 17.07.2018 15:24
od brejak
Ahojte.
Pripajam sa do "partie".S mojim FF som si uz co to presiel.Od kupy trebalo pomenit uz milion veci/najnovsie tiahla radenia prevodovky/ ,no chcel by som sa podelit o to co ma potrapilo najviac a to EGR-ko. Asi pred pol rokom zacalo auto skapinat na krizovatkach , nestartovalo a podobne.V servise diagnostika : zaseknuty EGR ventil.Co to som uz precital ohladom cistenia , vymeny , zaslepenia no pokusil som sa ho najprv vycistit.Poviem Vam, dostat ho von bola cista nocna mora.Ked sa mi to konecne podarilo, vzal som ho domov a poriadne precistil.Stalo sa, ale presne to na co ma upozornil technik ,ze ak sa raz zacne zadrhavat je " FUč " a treba novy.Ventil sa v najvyssej polohe stale zasekaval.Tak ako spravny kutil som rozmyslal ako to spravit.

nakoniec som sa rozhodol, ze mu nedovolim dostat sa do pozicie uplneho otvorenia a pouzil som fofrpasky

/ ano , ano viem /
https://postimg.cc/image/z6hhfn1xt/ -
foto
https://www.youtube.com/watch?v=dil4AKJsGco -
video
Fungovalo to na pocudovanie super , bez problemov ziadne hlasky z riadiacej jednotky , akurat sa po vypnuti motora stale snazil precistit a bal som sa aby to tie pasky vydrzali.Jazdil som tak asi mesiac.
Tak som sa rozhodol ze ventil dam znova von a nieco vymyslim.Kedze som nemal zaslepku rozhodol som sa odpojit tiahlo ventilu od motorceka a ventil som na pevno zalepil tmelom.
https://postimg.cc/image/4qbkhl8pt/ -
foto
https://postimg.cc/image/huh4uby7l/ -
foto
https://postimg.cc/image/ar99eq0ht/ -
foto
Cize elektronika pracuje podla riadiacej jednotky no nedochadza k otvaraniu a zatvaraniu.
Momentalne mam prejadzenych cca 4000 km bez jedinej hlasky alebo poruchy, diagnostika OBD2 bez zavad.
Cize aj takto poskodeny EGR sa da ponechat v aute a vobec nieje potrebne ho menit za novy+zaslepka.
Uvidime co ukaze buducnost.
A emisna
cela galeria :
https://postimg.cc/gallery/313td0p2q/73a0a240/
youtube video :
https://www.youtube.com/watch?v=dil4AKJsGco
Re: EGR - zaslepení
Napsal: 17.07.2018 17:20
od TomFocus
Zaslepuje se ten, který funguje. Dobře jsi s tím vyčural
Nechceš si založit galérku? Tvé auto vypadá zajímavě

Re: EGR - zaslepení
Napsal: 22.07.2018 23:26
od hihi
Hodím to sem. Mě teď trochu zlobí... Výkon odpovídá spotřebě kvalt/aktuální maximální spotřeba - V./7,6 l, IV./9,5. Prostě úžasná akcelerace

. Po ujetí tisícovky kilometrů v kuse (asi jednou jsem to na chvíli zhasnul) a po zastavení na pumpě se to vrátilo do normálu. Vím, že je špatnej (je vyčištěný, diagnostika opakovaně ELM hlásí dvě chyby).
Otázka zní: jde motorkem v egru otáčet zcela volně, nebo jakoby drhne a přeskakuje? Forscan hlásí de facto zadření a já si myslím, že se neumí dovřít, což dělá vratná pružina a prostě to neutáhne proti odporu, který popisuji.
(Měl jsem to rozebrané, jezdí to (buď bez tahu,a le jede, nebo prostě normálně) a řešit to koupí nového dílu bez jistoty příčiny není pro mě akutní).
2admin: Kdyžtak to přehoďte do lepší kategorie, díky
Re: EGR - zaslepení
Napsal: 31.08.2018 12:36
od dusanlulka
Je mozne ze po resetovani RJ.motora som odstavil ERG?
Po nastartovani zostane zavrety ale ked vypnem motor tak cistiaci ciklus prebehne normalne 0-100%
Nemal som okuliare a nebol zvoleny spravny tip RJ.
Po 250km.nehlasi ziadnu poruchu regeneracia DPF normalna.
Ked som resetol naucene hodnoty ERG tak par km. sa otvaral normalne potom sa uzavrel.
Inac ide vsetko uplne normalne.
(to moje auticko dostane jedneho pekneho dna infarkt ale ja som zo sucasnym stavom celkom spokojny)
Tak neviem ci.

alebo

:
Re: EGR - zaslepení
Napsal: 15.03.2019 21:39
od buli999
Ahojte,
Tak zo zufalstva sem zase idempre radu. Fofo 2.0tdci 100kw mipc vyhodil engine failure a fordiag chybu p1335. 5hodin holovania, ale egr som vymenil a chyba je tam stale

Ajkedvymazem, takostane vymazana, prejdem par km, zaoarkujem, vypnemmotor a nastartujem a chyba tam skoci zase a motor ide tak ako ma. Ale kontrolka cervena ma skrie. Vcom moze byt problem? Cez diag som dal servis egr po vymene, uspesne dokonci a ajtak. V com moze byt problem? Niekde somnasielue by to mohol sposobovat “pierburg”. Novy je zase za liter. Je totym? Teda moze to byt tym? Alebo ? Pomoc!:(
Re: EGR - zaslepení
Napsal: 15.10.2019 21:38
od oscaar
Ahoj, přidávám se do klubu "zaslepený EGR" .. Akorát to není Focus ale Transit Connect 1.8 TDCI
81 KW r.v. 2010 bez DPF. Žádná kontrolka nesvítí a diagnostika nic nedetekuje, při rozjezdu z místa je poznat, že Turbo rychlej reaguje

. 144 200 km.
Re: EGR - zaslepení
Napsal: 15.10.2019 22:24
od servisak
EGR zaslepeny na technické ok
Re: EGR - zaslepení
Napsal: 19.01.2020 23:56
od MajklHe
Zdravím, už dlho mam zaslepený egr a rozmýšľam nad tým valcom, chladičom, výmenníkom alebo co to vlastne je, hneď za egr a idú k tomu hadice s chladiacu kvapalinou. Rozmýšľam o jeho odpojení a prepojení tých dvoch hadíc, aby tamadial nešla žiadna chlad. Kvapalina. Robil to už niekto?
Re: EGR - zaslepení
Napsal: 20.01.2020 18:53
od jenikHK
A co si od bypassu chladiče EGR slibuješ? Pokud je EGR zaslepeno, tak jím žádné plyny neprotékají a tudíž kapalina nemá co chladit / jak se ohřát.
Samozřejmě pokud by tekl, je to jasné...
Re: EGR - zaslepení
Napsal: 20.01.2020 20:48
od MajklHe
Je asi v takom stave, no len pre istotu, keď nefunguje, voda nemusí ísť.
Re: EGR - zaslepení
Napsal: 05.06.2020 07:12
od oscaar
Včera jsem byl na STK se zaslepeným EGR a Emise byly bez problémů, kouřivost tolerance MAX 0,25. Naměřená hodnota 0,10

A s fungujícím EGR bylo měřeno původně 0,08
