Zjistil jsem, že při SS nevypíná motor, i když SS po startu vždy vypnu, zapomněl jsem a všiml jsem si toho. Naměřeno 12.24V v klidu.
Takže baterií jsem vykuchal (otrava, ale bez problémů). Předtím jsem ještě experimentoval s vytaženou pojistkou 22 (BMS) a měřákem v zapalovači. 1x s pojistkou, 1x bez - asi lze potvrdit ten úžasný nesmysl.
Baterii jsem nabil, nabitá byla asi za 3 hodiny, takže kapacita je kaput. Byla to origo, zakoupena 07/2021. Bohužel jezdíme total městskou jízdu, jen obchody, děti kroužky atd. Byť pravidelně různé delší výlety atd, tak jinak auto stojí.
Nyní prdím na origo, vidím to na koupi Exide Start-Stop EFB 12V 65Ah 650A EL652 a trvalé vyřazení pojistky F22.
Vaše názory?
Pokud umře opět za 2 roky, pořád to bude méně než poloviční investice. Dle OEN je to náhrada, rozměry sedí, akorát trochu jiná kapacita, origo je 60Ah a proud 590A, to by ale asi nemělo vadit. Současnou nechám, dokud startuje, kabely mám

.
Musí se v diagnostice nějak nová nastavit, když vyřadím pojistkou BMS? Nemám to kde a jak udělat. Bez BMS je ale asi autu jedno, co veze..
Jezdí tady někdo dlouho (rok, dva...) s vytaženou pojistkou BMS? Nějaké problémy?