
Delší dobu jsem laboroval "kam s ním". Nakonec vyhrálo umístění kam se dává BC. Protože ale teploměr je moc dlouhý a aby se do přihrádky vešel, vyřízl a vypiloval jsem do panelu otvor, do kterého jsem částečně jeden konec teploměru zastrčil. Výhoda je v tom, že to vypadá lépe než kdyby to trčelo s přihrádky ven a další výhoda je, že jsem tím skryl veškeré kabely. Nevýhodou ale může být, že snímač pro měření vnitřní teploty je uvnitř palubky, kde není taková cirkulace vzduchu. Druhý konec teploměru je přilepený oboustrannou lepící páskou (je přiložená v balení).
Připojení teploměru k napájení +12V jsem udělal tak, že jsem ustřihl napájecí zásuvku a černý drát (zem) jsem připájel do konektoru napájení rádia (A, pin č.2), červený drát (+12V) do konektoru A; pin č.3 (napětí jen v poloze klíčku "I" ve spínací skříňce).
Kabel k čidlu pro vnější teplotu je asi 3 m dlouhý. Pro protažení kabelu čidla jsem použil "Kóťovu cestu" (obr. o pár příspěvků výše) a nechtělo se mi to tahat až dopředu, tak jsem zkusil náhradní umístění čidla: Sice nevím proč, čidlo měřilo o 4-5ºC více. Proto jsem zkusil využít celé délky kabelu a vyšlo to až před přední podběh a je prostrčené otvorem za levým světlometem dolů a přilepené zevnitř na nárazníku kousek nad tou spodní lištou nárazníku. Pokud i tohle umístění zklame, pak to protáhnu až na příčku nárazníku jako je origo čidlo.
Teploměr funguje i bez baterie, jen na 12V, ale vzhledem ke kolísání napětí 12,2 - 14,6V asi neměří správně.
Dodatek - hned druhý den, asi po hodině svícení odešla do věčných lovišť žárovka osvětlení displeje. Asi není dělaná na tak vysoký napětí. Asi by pomohl odpor, ale nechce se mi v tom hrabat

