Mám v Galaxy 2014 vypnuté to chytré dobíjení a po roce bez problémů. Auto je v víkendovka a teď v koroně občas i dvou-víkendovka. Zatím to s "obyč" EXIDE PREMIUM 800A/85Ah vypadá OK. Auto v zimě dobíjí dle palubáku cca 14.8 v létě 14.6 a po delší jízdě to trošku klesne.
Čínký GPS a voltmetrem ukazuje při jízdě až 15V,
FordDiag na MAINECU 14.5, ale tř€ba VPWR 14.79V.
Dost straší ten Volmetr v autě, kdy při otevření a budiku mám teď i jen 11.4V. Ale nejspíše si to měří přímo na budíku a slabé kabely, odběr bufiku a bůhví čeho dělá své. Když jsem to teď kontroloval, tak baterka měla cca po 10dnech (dle toho GPS) 12.4V, dokonce při odemčení také 12.4V. Druhý den jsem jel pryč, zapnul bufíka po cca 10min stále před odemčením opět stále 12.4, po odemčení, otevření předních dveří (tedy obrysovky, podsvíení vypnutého rádia, palubovka, jak jsme někde slyšel snad i žhavení a předehřev CONVERS+ ukazovala těch 11.4V. Při startu padlo až na pod 8V, ale naskočlo okamžitě.
Po zastavení mám dle Convers+ 13V a rychle klesne na cca 12.5V/12.4V. Po zamčení a spání dle GPS drží pár hodin 12.8V a poté klesne na 12.5V, kde drží několik dnů. Nepamatuji si, že bych se běžním provozem dostal pod 12.4V i v zimě.
Abych jen nechválil, tak v létě partnerka nezavřela na víkendu pod stanem kompressorovou lednici, k tomu za 2dny možná 10x odemčení a zamčení auta a nenastartoval jsem . Protože jsem po koupi první zimu 2x nenastartoval s původní baterkou, tak mám tu startovací powerbanku. Moc jsem tomu nevěřil, ale opravdu to po druhé naskočilo. Kolik bylo před odemčením na GPS netuším. Po 2dnech jsem to nečekal a s pootevřenou lednicí jsem nepočítal. Ale mám dojem, že CONVERS+ ukazoval těsně na 11V a při druhém pokusu před připojením POWER banky asi jen 10.8V.
Prostě za mě bych se kvalitnějších, ale běžných baterek nebál. Co mám teď nastaveno nevím (dodám později, asi T8 90A 800 without batterry senzor), ale první 2týdny dostala záhul. Nabíjelo se až 15V a co překvapilo i 3h v kuse. Chtěl jsem obyč, protože u víkendovky je spíše potřeba kapacita než síla. Ale ty slabší EFB (rozdíl zda
obyč 800Ah/85A, nebo tu
EFB 730Ah/75A) prý naopak dokáží dát prý silnější proud i při více vybité. Já si vybral -20% ceny(dnes je rozdíl cca 10%) a skoro +15% kapacity. Hlavně u víkendovky mám jistotu, že po odstanení je ta baterie plně dobitá a ne dle stylu jízdy na 50% - x % své kapacity.
Ale pokud někdo jezdí denně a spíše kratší trast, asi by ta EFB byla lepší. Dokonce to vypadalo, že jsem měnil měnil původní, tedy EFB vydržela 5let, než umřela v zimě na tom odstavování.

- Těch napětí tam mám víc. Jedn je omyl (po aktulazici sem natáhnul starou verzi) a to VPWR je maximum co jsem našel a souhlasí s Volt metrem.