
Kabely v kufru vždycky uvezeš a navíc mžeš kdykoliv pomoct bližnímu svému.

Ak ide z tepla, ok. Ak to mas ako poistku v aute, ako kable, velmi ti nepomoze. Jedine ju potom zohrievat hodinu pod bundouC-Maxis píše: 03.12.2020 18:24 Tak k autu většinou chodím z nějaké místnosti. Když budu předpokládat, že by to mohlo být potřeba, tak se zařídím. Na kabel potřebuju nějakou oběť.
Bavíme se o HO a neježdění, to pomůže i napíchnutá nabíječka - ne pořád.
A kedy ide nepriamo do siete? A cez co ide nepriamo?ballu píše: 13.12.2020 20:21 Neuč orla lítat , 4 diody dávají stejnosměrný ve všech amplidudách z alternátoru. Ale jde pak přimo do sítě přes baterku, co altík dá.
Ale to jsi slyšet nechtěl![]()
A ty si myslíš, že jsem nějaké technické "jojo", že nevím, že tamballu píše: 13.12.2020 20:21 Neuč orla lítat , 4 diody dávají stejnosměrný ve všech amplidudách z alternátoru. Ale jde pak přimo do sítě přes baterku, co altík dá.
Ale to jsi slyšet nechtěl![]()
Nehledám jak si do tebe rypnout, ale tuhle vetu si formuloval proste spatne...Kde co dává altík je dáno naszavením ŘJ, v případě poruchy zastupuje grécův můstek, bez ovlivnění ŘJ.
Když vše funguje jak má, dokonce ŘJ, redukuje dobíjení baterie dle teploty pod kapotou motoru.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host