Stránka 24 z 31
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 04.10.2012 14:27
od vita_k
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 05.10.2012 13:40
od MikeGod
novy me stoji 3500kc zkusime když to bude ok necham si ho když ne vrátímm ho zpět.
u Nás na vrakáči cena 2500kč takže radši koupím nový když mám slevu 40%
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 05.10.2012 14:09
od lucky.jack
Kde se dají takovýhle věci koupit na zkoušku? To bych taky uvítal.
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 07.10.2012 20:55
od MikeGod
tam kde muzes koupit a vrátit do 10 dnů.
EGR vyměněn, auto necuká, ale kontrolka motoru se opět rozsvítila,ale zatím sem nenapojil na diagnostiku takže sem zvědavý jestli to bude opět chyba P0405 nebo něco jiného.
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 10.10.2012 13:45
od MikeGod
Tak chyba P0404 což je asi na základě zaslepení EGR ventilu, ale lucky.jack říkal že to udělal a nic se mu nerozsvítilo, což se divím.
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 10.10.2012 14:05
od vita_k
Mne taky nic nesviti a mam zaslepeno
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 10.10.2012 21:22
od lucky.jack
MikeGod píše:tam kde muzes koupit a vrátit do 10 dnů.
Dík za odpověď

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 10.10.2012 21:48
od vita_k
jj, pak davej rady takovym, co sami poradit nechteji...
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 10.10.2012 22:52
od MikeGod
lucky.jack píše:MikeGod píše:tam kde muzes koupit a vrátit do 10 dnů.
Dík za odpověď

autokelly
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 15.10.2012 13:18
od vita_k
Toto tema se ve velkem resi i ve svete... Kolisani vykonu (spis oscilace nez jen izolovany propad vykonu) 1.6 66/80kW pri rychlejsi jizde po dalnici i mimo. Kdyz se vypne klicek a hned jede, problem je pryc. Z toho se da rict, ze je to rezimem jizdy vyvolany zrejme spatnou regulaci neceho jednotkou (turba, vstrikovani, skrtici klapky, egr, regenerace dpf). Vetsinou se to neprojevi zadnym DTC kodem, max nekdy prilis vysoky plnici tlak, jak to cuka nebo take chyba regulace cooler bypass pro auta s DPF.
Nasel jsem zajimavy prispevek, kde je zrejme, ze to neni zpusobeno turbem, vstriky ani EGR. V odpovedi je, ze je dobre zkontrolovat uniky podtlaku popr. podtlakovy regulator.
Zajimal by me vas nazor jestli to muze byt regulatorem vakua.
http://www.justanswer.com/uk-ford/66al4 ... turbo.html
http://www.justanswer.com/uk-ford/5xmts ... conds.html
tyto dva thready jsem si dal do kupy symptomy z druheho a mozne reseni z prvniho.
Psal jsem Lucky.jackovi, jestli by nenazhavil microcat, kde ten kram je presne ulozen, ale asi ted nema cas. Nevedel by nekdo jak se mu dostat na zub? Kde je k nemu pristup? Nekdo tu psal dokonce, ze ho mel pokazeny a zadreny a po vymene je to fajn.
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 15.10.2012 13:48
od lucky.jack
vita_k: odpověď jsem Ti poslal záhy. Jen opravdu nevím, který ten regulátor mají na mysli. Ještě mě napadlo čidlo na aktuátoru turba. To mají myslím jen turba s variabilníma lopatkama.
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 15.10.2012 14:29
od vita_k
9e882 - regulator na wastegate nebo vnt. Ja mam VNT a snimas polohy tam bohuzel na turbu neni.
Na diagnostice bude videt zrejme jen desired hodnota. Mozna kdyby feedback do ecu od aktuatoru byl, tak jednotka aspon vi co dela.
Pak je monze naprogramovat v ecu uplne jednoduchoucky monitor oscilaci - poloha plyn pedalu vs vykon vs VNT poloha. Ale to by asi stalo o pak euro vic... Neni - smutne.
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 30.10.2012 18:16
od vítek
Stryker píše:Našiel som zaujimavý článok na autobrik.sk:
"Pri väčšom počte kilometrov (nad 150 000) sa už môžu vyskytnúť problémy v oveľa väčšom množstve. Medzi najčastejšie poruchy možno zaradiť chybné vstrekovače, častejšie úniky oleja, ale aj problémy s podtlakovým okruhom, ktorý ovláda EGR ventil, škrtiacu klapku a turbo. Taktiež pozor na stav samotného turba, ktoré môže byť poškodené z dôvodu nedostatočného mazania cez zakarbónovaný ventil (holender). Pri väčšom počte najazdených kilometrov sa môže pri motore 1,6 TDCi vyskytnúť šklbanie motora a postupné najskôr sporadické strácania výkonu, ktoré neskôr prejde do trvalého stavu. Chyba je najviac citeľná pri nižších obrátkach do 2200-2500 ot/min. Problém je, že diagnostika často nič neukáže a mnohé servisy zvaľujú vinu na DPF filter, váhu vzduchu, softvér, či rôzne filtre. Na vine je však turbodúchadlo a v ňom prepálené a následne vylomené a zohnuté lopatky (viď fotka, ktorú nám poslal náš čitateľ Miro)".
Čo

vy na to?

naprosto stejný průběh u mě, nejdřív to začalo trošku a už to dělá pořád, zkusíme se zaměřit na turbo...
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 30.10.2012 20:25
od V12
Podla mna toto turbo sposobovat nemoze. Ma vysoke otacky a cuknutie by urobil iba ich skokovy pokles, neverim, ze by to mohlo vyvolat nieco ine ako zadierajuce sa turbo. To by ale bolo poriadne pocut. Pulzovanie klapky, variabilu ci cokolvek ine - nebude to cuknutie. Skor by som siel po regulacii paliva - ci uz priamo regulacny ventil tlaku v raile, ale skor elektricke ovladanie vstrekovacov (ked su tie OK a neviaznu). Iba toto moze vyvolat skokovu zmenu vykonu. Proste ist po niecom, coho mala odchylka sposobi velku zmenu vykonu. Napr. klapka by sa musela posunut o hodny kus a hodne rychlo (co by bolo pocut), aby sa vykon zmenil skokom. Preto tipujem prave elektriku vstrekov.
Problem ELM327 je v tom, ze ma nizku rychlost vycitavania PID-ov, takze to cuknutie nemusi zachytit. Chcelo by to ist na IDS alebo cokolvek ine, co dokaze citat data rychlostou aspon 50 PIDs/sec, jedine tak sa da zachytit pricina. Samozrejme naraz logovat co najmenej udajov, ked ich budem citat 10, aj pri rychlosti 50 PIDs/sec tym klesne rychlost vzorkovania na mizernych 5 zaznamov 1 PIDu za sekundu a sme tam, kde je ELM pri citani jedneho PIDu (napr. FRP).
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 05.11.2012 16:00
od Stryker
Mám vyriešený problém!!!!
Chyba je vo váhe vzduchu, odpojil som a 1200km bez problému, včera ju zapojím naspäť a hneď po 20 km to trhá...83Eur a je všetko ok...
