Stránka 24 z 279

Napsal: 09.01.2008 23:08
od pelen
Ja bych koupil take vice Ah, maximum, co tam bezproblemu rozmerove vleze.

Napsal: 09.01.2008 23:16
od chmelko
už som to niekde pisal, ale mam 44 Ah , starovacia kapacita 440A
4 rokom a nikdy som nepocítil, že by na moj benzín nestačila...
toto ma možno zmysel v dieslu ale do benzinu pchat nejaku super silnu je podla mna vyhadzovanie penazi..

Napsal: 09.01.2008 23:25
od pelen
Ten, kdo jezdi vetsinou jen kratke vzdalenosti, ten potrebuje vetsi kapacitu, i kdyz ma benzin a mensi objem valcu.

Napsal: 09.01.2008 23:33
od Jozkablack
Nechce se mi to hledat, ale nedávno v jednom z autohitů psaly že dnešní moderní auta propletený všelijakejma elektrickejma pomůckama si už nevystačej se slabýma baterkama, jako tomu bylo za Favoritů. Souhlasim s Pelenem. změřit rozměr kastlíku na baterii a dát tam to nejsilnější co se tam vejde. Tyhle malý kocouři 43Ah, těžko vydejchávaj všechny ty vymoženosti a kor když ručička teploměru leze dolu. Ale ono by mělo bejt přece někde napsáno kolikátka pro jakej motor má bejt.

Napsal: 09.01.2008 23:45
od chmelko
tak ten moj si s nou vystačí fakt v pohode,zatial minuloročný studený štart v Tatrách -22 pri plese na prvý šup...
v tomto ma pani elektrikari fakt nepresvedčíte :wink:

Napsal: 09.01.2008 23:50
od Jozkablack
Ale ono to asi vážně stačí těch 44Ah. Teda pokud dobíjení fachá jak má, jinak by to tam Ford necpal. Já si jen pamatuju že rozdíl mezi timhle malim kocourem a 60Ah byl asi 400kč a batrku nekupuju na jeden rok, tak jsem to vzal, hlavně aby se do toho kastlíku vlezla.

Napsal: 10.01.2008 07:03
od Wolf2
já mám ve své 1,8 -16V - 52Ah/500A a prý to stačí :wink: :wink: (cena ve Fordu cca 2500kč )

Napsal: 10.01.2008 10:13
od novako
Wolf2 píše:já mám ve své 1,8 -16V - 52Ah/500A a prý to stačí :wink: :wink: (cena ve Fordu cca 2500kč )
2,0 - originál 52Ah/500A (ještě původní, a je to "zimní švýcar"!), letos KO, nová čeká u Fokiho..., cena +/- 2500Kč.... 8)

Napsal: 10.01.2008 13:33
od Mira
Ford Janiš Olomouc: na telefonický dotaz jsem dnes dostal informaci - Motorcraft 55Ah 2907,- Kč

EDIT: tak jsem volal ještě do Ford Rašino v Olomouci a tam je to Motorcraft 50 Ah 2550,- takže asi není co řešit.

to WOLF2: z toho co jsem pročetl ve vlákně, jsem si říkal že je těch 55 zbytečné, ale aspoň je informace o ceně :wink:

Napsal: 10.01.2008 13:44
od Wolf2
tobě stačí ta 52Ah do 1,6 a budeš to mít o cca 400kč levnější proti 55Ah :wink:

Napsal: 10.01.2008 14:29
od E-man
MIRA: V Rašínu jsem před týdnem kupoval 52Ah za 2550,-, jak říkáš rozdíl oproti Janišu 400,- Kč. Zatím spokojenost... Dokonce už odstraněn problém s padajícím volnoběhem, který se objevil po nabíjení mé "staré" baterie (měla 2 měsíce, už nikdy více supermarket:wink: ) Takže dle mé teorie může problém s padajícím volnoběhem za určitých okolností způsobit i baterie... :wink:

Napsal: 10.01.2008 17:18
od pelen
Chmelko, po ceste Jablonec-Poprad sis baterku dobil, i kdybys ji mel vybitou. Baterka s vice Ah ma i vetsi startovaci proud a neni tak namahana proudovymi razy, ktere castecne vytrhavaji aktivni hmotu z "olovenych" desek.

Napsal: 10.01.2008 19:41
od Jozkablack
Tak jsem dneska odvezl fofana do dilny ke známému. Zkontroloval kabely a změřil si nevim co a předběžně vybafl že to bude ve startéru.

Normálka si představte. Ráno do toho sednu a jen tak tak že to otočilo, pak jsem zajel k sestře, vyhodil jsem tam prcka s manželkou a znova start a znova to točilo pomalu. Přijedu do dilny, chci mu to ukázat a jak na potvoru 6x start a 6x to točilo jak nový! No neni to pech? dyž mu to chci ukázat tak ten plechovej šmejd točí jak o život. No smál se že to je normálka a nechal si to tam.

Napsal: 10.01.2008 20:20
od pelen
Ten tvuj mechanik se smal opravnene. Je to nepsany zakon. Mockrat jsem sel opravovat na fusku TV a kdyz jsem prisel, tak hrala jako nova. :lol:

Napsal: 10.01.2008 20:59
od Ahmed
Startery u focusu obcas blbnou, ale bohuzel nevim presne co je tam za problem, ale priznaky jsou stejne, nekdy startuje nekdy ne, pripadne podivne zvuky, atd.