Škubání motoru
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 11.04.2012 16:38
Re: Škubání motoru
Zdravím všechny forďáky a fordačky,
Už opravdu nevím co bych mohl vyměnit nebo poštelovat, aby mně FoFo nezlobil,
Vyměnil jsem: Palivový čerpadlo -bylo v háji.
- hadici na odvětrání klikovky+ ventilek
-svíčky origo, kabely, zapal. cívku.
Můj problém je v tom, že pokud jedu a otáčky jsou do 3tis. auto šlape jak hodinky jde krásně za plynem, ale jak jsou otáčky mezi 3 -4 tis. jak po rovině tak hlavně v kopci, kdy je motor v zátěži začne motor pocukávat nejvíc je to poznat na 3 a 4 rychl. stupeň. Když jedu na 3ku do kopce a vytočím to na 4 tis. otáček výkon se neztrácí jen pocukává a pak dám 4ku takchvilku je to ok ale jak se dostanu do toho rozmezí otáček tak znova to začne pocukávat. fakt nevím co stím kdyby jste měl někdo nápad tak sem sním, ale nechci už pokus omyl. to je dost drahý.
Díky za tipy
Mám 1.6.zetec 100ps r.v. 2001
Už opravdu nevím co bych mohl vyměnit nebo poštelovat, aby mně FoFo nezlobil,
Vyměnil jsem: Palivový čerpadlo -bylo v háji.
- hadici na odvětrání klikovky+ ventilek
-svíčky origo, kabely, zapal. cívku.
Můj problém je v tom, že pokud jedu a otáčky jsou do 3tis. auto šlape jak hodinky jde krásně za plynem, ale jak jsou otáčky mezi 3 -4 tis. jak po rovině tak hlavně v kopci, kdy je motor v zátěži začne motor pocukávat nejvíc je to poznat na 3 a 4 rychl. stupeň. Když jedu na 3ku do kopce a vytočím to na 4 tis. otáček výkon se neztrácí jen pocukává a pak dám 4ku takchvilku je to ok ale jak se dostanu do toho rozmezí otáček tak znova to začne pocukávat. fakt nevím co stím kdyby jste měl někdo nápad tak sem sním, ale nechci už pokus omyl. to je dost drahý.
Díky za tipy
Mám 1.6.zetec 100ps r.v. 2001
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Škubání motoru
Palivovy filter si menil? Ak nie, tak este ten.
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 11.04.2012 16:38
Re: Škubání motoru
stano: jo byl měněn loni je na něm najeto 10tis. ale pocukávalo to i před tím ale nebylo to tak markantní. mám auto 4 rokem najeto 129tis.
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škubání motoru
7700? za tyhle penize by bylii cerpadla 2 a to vcetne vymeny ve znackovem servisi a to vcetne omyti oken a cisteni interieru
...

Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Cukání pod 2500 ot., kolísání otáček na neutrál
K videu o posunutych rozvodoch (prejavujuce sa oscilovanim otacok okolo 2300):
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 6#p1041836
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 0#p1044430
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 6#p1041836
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 0#p1044430
-
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 02.07.2014 01:47
- Bydliště: Olomouc
Re: Cukání pod 2500 ot., kolísání otáček na neutrál
Vida. Těší mě, že ta moje anabáze nakonec aspoň pomáhá i dalším.
Focus kombi Mk1.5 2002, 1.6 16V 74kW FYDD
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Cukání pod 2500 ot., kolísání otáček na neutrál

Ked bol u mna pred rokom, nic taketo nespomenul. A ked som sa ja na tom previezol, nic divne mi neprislo. Len to nejako netahalo v nizkych otackach. Ale neriesil som to. Az teraz to tu nasiel a ozval sa, ze to asi bude aj jeho pripad. A veru bol.
- jozuo
- Nováček
- Příspěvky: 46
- Registrován: 17.12.2012 18:18
Re: Škubání motoru
Tak sa do tejto partie pridávam aj ja, auto mi tiež škube ako besné hlavne pri zošliapnutí plynu na podlahu. Spravil som aj ten test, 40 km/h na 4. prevode a auto škube celý čas až kým sa nedostane cca 4000-4500 otáčok...Inak mám aj dosť vysokú spotrebu, mimo mesta cca 10 litrov. Auto je Focus 1.6 74 kW, r.v. 2001. Zatiaľ som vymenil či vyčistil tieto komponenty:
palivový filter
vzduchový filter (mám K&N šišku)
škrtiaca klapka
potenciometer
sviečky
rozvody
ventil odvetrávania kľuky aj s hadicami
vyčistil sa voľnobežný ventil.
palivový filter
vzduchový filter (mám K&N šišku)
škrtiaca klapka
potenciometer
sviečky
rozvody
ventil odvetrávania kľuky aj s hadicami
vyčistil sa voľnobežný ventil.
Ford Focus mk3 Combi 1.6 TDCi Econetic 77kW MT6 Titanium Plus
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Škubání motoru
Klapku a asi aj potenciometer si menil zbytocne. Za tie peniaze by ti viac pomohla cievka a kable.
- jozuo
- Nováček
- Příspěvky: 46
- Registrován: 17.12.2012 18:18
Re: Škubání motoru
Na skúšku zajtra nahodím inú cievku aj káble a uvidíme. Ešte ma napadol katalyzátor, častokrát sa mi stane, že zastanem na križovatke na červenej, čakám, naskočí zelená, silná rana akoby niečo vybuchlo a potom sa to ako tak rozbehne. Klapka aj s potenciometrom neboli drahé takže to neriešim.
Ford Focus mk3 Combi 1.6 TDCi Econetic 77kW MT6 Titanium Plus
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Škubání motoru
Ti to střílí do výfuku, ne?
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Škubání motoru
Ked sviecka neodpali zmes, tak sa vo valci nahromadi viac benzinu, potom pri dalsej iskre je vacsia explozia. Vzduchu je ale malo, takze nezhori vsetko. A dalsi nespaleny benzin vyhodi do vyfuku, kedy pali sviecka 2. krat za cyklus. Potom ta rana do vyfuku.
- jozuo
- Nováček
- Příspěvky: 46
- Registrován: 17.12.2012 18:18
Re: Škubání motoru
Takže kúpiť cievku aj káble?
Ford Focus mk3 Combi 1.6 TDCi Econetic 77kW MT6 Titanium Plus
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škubání motoru
ne!! ...koupit jen to co je vadne...preventivni vymeny zbytecne lezou do penez 
z takovejhle preventivnich vymen dilu na aute mam uz 2 skrine pouzitejch funkcnich dilu na ruzne auta...zakaznik to nechtel po vymene vratit...takze diky takovejm mam pro zname lecos funkcni na vymenu za hrst drobnejch...jen inducek do fordu bylo asi 6...sice popraskanejch ale epoxid to opravil a znamejm je davam a funguje to...mam posledni 2 do foroty tak doufam ze zase prijde nejakej "preventivni" menic dilu....

z takovejhle preventivnich vymen dilu na aute mam uz 2 skrine pouzitejch funkcnich dilu na ruzne auta...zakaznik to nechtel po vymene vratit...takze diky takovejm mam pro zname lecos funkcni na vymenu za hrst drobnejch...jen inducek do fordu bylo asi 6...sice popraskanejch ale epoxid to opravil a znamejm je davam a funguje to...mam posledni 2 do foroty tak doufam ze zase prijde nejakej "preventivni" menic dilu....
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- jozuo
- Nováček
- Příspěvky: 46
- Registrován: 17.12.2012 18:18
Re: Škubání motoru
Tak ja neviem či je problém v kábloch alebo cievke, alebo v oboch. Ako zistím že cievka je zlá?
Ford Focus mk3 Combi 1.6 TDCi Econetic 77kW MT6 Titanium Plus
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů