Škubání motoru

Odpovědět
neom
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 11.04.2012 16:38

Re: Škubání motoru

Příspěvek od neom » 26.02.2015 19:41

Zdravím všechny forďáky a fordačky,
Už opravdu nevím co bych mohl vyměnit nebo poštelovat, aby mně FoFo nezlobil,
Vyměnil jsem: Palivový čerpadlo -bylo v háji.
- hadici na odvětrání klikovky+ ventilek
-svíčky origo, kabely, zapal. cívku.
Můj problém je v tom, že pokud jedu a otáčky jsou do 3tis. auto šlape jak hodinky jde krásně za plynem, ale jak jsou otáčky mezi 3 -4 tis. jak po rovině tak hlavně v kopci, kdy je motor v zátěži začne motor pocukávat nejvíc je to poznat na 3 a 4 rychl. stupeň. Když jedu na 3ku do kopce a vytočím to na 4 tis. otáček výkon se neztrácí jen pocukává a pak dám 4ku takchvilku je to ok ale jak se dostanu do toho rozmezí otáček tak znova to začne pocukávat. fakt nevím co stím kdyby jste měl někdo nápad tak sem sním, ale nechci už pokus omyl. to je dost drahý.
Díky za tipy
Mám 1.6.zetec 100ps r.v. 2001

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Škubání motoru

Příspěvek od stano. » 26.02.2015 19:58

Palivovy filter si menil? Ak nie, tak este ten.

neom
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 11.04.2012 16:38

Re: Škubání motoru

Příspěvek od neom » 26.02.2015 21:18

stano: jo byl měněn loni je na něm najeto 10tis. ale pocukávalo to i před tím ale nebylo to tak markantní. mám auto 4 rokem najeto 129tis.

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Škubání motoru

Příspěvek od vitr73 » 28.02.2015 12:07

7700? za tyhle penize by bylii cerpadla 2 a to vcetne vymeny ve znackovem servisi a to vcetne omyti oken a cisteni interieru :-) ...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Cukání pod 2500 ot., kolísání otáček na neutrál

Příspěvek od stano. » 07.05.2015 23:08

K videu o posunutych rozvodoch (prejavujuce sa oscilovanim otacok okolo 2300):
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 6#p1041836
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 0#p1044430

Case
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 02.07.2014 01:47
Bydliště: Olomouc

Re: Cukání pod 2500 ot., kolísání otáček na neutrál

Příspěvek od Case » 07.05.2015 23:17

Vida. Těší mě, že ta moje anabáze nakonec aspoň pomáhá i dalším.
Focus kombi Mk1.5 2002, 1.6 16V 74kW FYDD

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Cukání pod 2500 ot., kolísání otáček na neutrál

Příspěvek od stano. » 07.05.2015 23:35

:palec_nahoru: Veru pomohlo. Diky za rozborku. Ja som tiez na tie tvoje grafy pozeral, ze co to robi, hlavne predstih. Jemu bud az tak nelietal, alebo diagnostika nebola taka rychla. Ale prepad bol poriadny. Nemoze predstih zrazu zletiet o vyse 20° bez zmeny zatazenia/jazneho rezimu.
Ked bol u mna pred rokom, nic taketo nespomenul. A ked som sa ja na tom previezol, nic divne mi neprislo. Len to nejako netahalo v nizkych otackach. Ale neriesil som to. Az teraz to tu nasiel a ozval sa, ze to asi bude aj jeho pripad. A veru bol.

Uživatelský avatar
jozuo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 46
Registrován: 17.12.2012 18:18

Re: Škubání motoru

Příspěvek od jozuo » 14.05.2015 08:24

Tak sa do tejto partie pridávam aj ja, auto mi tiež škube ako besné hlavne pri zošliapnutí plynu na podlahu. Spravil som aj ten test, 40 km/h na 4. prevode a auto škube celý čas až kým sa nedostane cca 4000-4500 otáčok...Inak mám aj dosť vysokú spotrebu, mimo mesta cca 10 litrov. Auto je Focus 1.6 74 kW, r.v. 2001. Zatiaľ som vymenil či vyčistil tieto komponenty:

palivový filter
vzduchový filter (mám K&N šišku)
škrtiaca klapka
potenciometer
sviečky
rozvody
ventil odvetrávania kľuky aj s hadicami
vyčistil sa voľnobežný ventil.
Ford Focus mk3 Combi 1.6 TDCi Econetic 77kW MT6 Titanium Plus

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Škubání motoru

Příspěvek od stano. » 14.05.2015 08:26

Klapku a asi aj potenciometer si menil zbytocne. Za tie peniaze by ti viac pomohla cievka a kable.

Uživatelský avatar
jozuo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 46
Registrován: 17.12.2012 18:18

Re: Škubání motoru

Příspěvek od jozuo » 14.05.2015 08:29

Na skúšku zajtra nahodím inú cievku aj káble a uvidíme. Ešte ma napadol katalyzátor, častokrát sa mi stane, že zastanem na križovatke na červenej, čakám, naskočí zelená, silná rana akoby niečo vybuchlo a potom sa to ako tak rozbehne. Klapka aj s potenciometrom neboli drahé takže to neriešim.
Ford Focus mk3 Combi 1.6 TDCi Econetic 77kW MT6 Titanium Plus

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4765
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: Škubání motoru

Příspěvek od pkadecka » 14.05.2015 09:57

Ti to střílí do výfuku, ne?
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Škubání motoru

Příspěvek od stano. » 14.05.2015 10:11

Ked sviecka neodpali zmes, tak sa vo valci nahromadi viac benzinu, potom pri dalsej iskre je vacsia explozia. Vzduchu je ale malo, takze nezhori vsetko. A dalsi nespaleny benzin vyhodi do vyfuku, kedy pali sviecka 2. krat za cyklus. Potom ta rana do vyfuku.

Uživatelský avatar
jozuo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 46
Registrován: 17.12.2012 18:18

Re: Škubání motoru

Příspěvek od jozuo » 14.05.2015 10:40

Takže kúpiť cievku aj káble?
Ford Focus mk3 Combi 1.6 TDCi Econetic 77kW MT6 Titanium Plus

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Škubání motoru

Příspěvek od vitr73 » 14.05.2015 12:07

ne!! ...koupit jen to co je vadne...preventivni vymeny zbytecne lezou do penez :bebng:
z takovejhle preventivnich vymen dilu na aute mam uz 2 skrine pouzitejch funkcnich dilu na ruzne auta...zakaznik to nechtel po vymene vratit...takze diky takovejm mam pro zname lecos funkcni na vymenu za hrst drobnejch...jen inducek do fordu bylo asi 6...sice popraskanejch ale epoxid to opravil a znamejm je davam a funguje to...mam posledni 2 do foroty tak doufam ze zase prijde nejakej "preventivni" menic dilu....
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
jozuo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 46
Registrován: 17.12.2012 18:18

Re: Škubání motoru

Příspěvek od jozuo » 14.05.2015 12:46

Tak ja neviem či je problém v kábloch alebo cievke, alebo v oboch. Ako zistím že cievka je zlá?
Ford Focus mk3 Combi 1.6 TDCi Econetic 77kW MT6 Titanium Plus

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů