Stránka 22 z 39

Re: Jake brzdove kotouce

Napsal: 01.01.2013 10:51
od petulak
Jo-jo--doufám,že ti dávaj lepší elinu. :palec_nahoru:
dtt.- http://www.boveraclub.czechtrams.com/in ... ?page=home

Re: Jake brzdove kotouce

Napsal: 01.01.2013 10:57
od mouse
naštěstí s těma mrchama T3RPLF
jezdím zatím fakt málo, na naší vozovně je nemáme :palec_nahoru: :mrgreen:

Re: Jake brzdove kotouce

Napsal: 01.01.2013 11:49
od Sirk9
mouse: proč máš u kotoučů Brembo desky Textar?To jsou ty brembo desky, tak špatné?

Re: Jake brzdove kotouce

Napsal: 01.01.2013 12:26
od mouse
to asi nebudou špatné, ale doporučil mi to kluk kterej prodával v elitu, znám ho osobně z jiného fóra, ale mám dojem, že je regnutej i tady, kotouče Brembo a desky Textar je osvědčená kombinace

Re: Jake brzdove kotouce

Napsal: 01.01.2013 13:30
od Bullitt
Jo, kombinace Brembo(častěji tedy Max = drážkované)+destičky Textar se doporučuje a je osvědčená, já tuto kombinaci dal dozadu, i když tam není tak zásadní, co se použije, ale obojí bylo za dobrou cenu.
Vpředu mám ATE Powerdisc+destičky ATE, ovšem zarazila mě malá životnost kotoučů oproti destičkám - kotouče po cca 40-45t km skoro na minimu, destičky jsou tak v půlce, to mi fakt nepřipadá jako optimální. Přitom často jsem četl, že drážkovaný kotouče víc "žerou" destičky, u mě spíš naopak.

Re: Jake brzdove kotouce

Napsal: 01.01.2013 16:09
od Sirk9
Bullitt: brácha měl také na autě Ate powerdisc a vydrželi mu jak píšeš, 40.-45.000km včetně desek.

Chtěl bych nějaké obyčejné, žádné drážkované, nevíte jak jsou na tom brembo normální?

Ve foru se píše, že brembo max + desky textar.

Re: Jake brzdove kotouce

Napsal: 01.01.2013 16:17
od mouse
jak jsem psal mám ty Bremba kotouče a to bez drážek a ty desky Textar, jsem naprosto spokojenej, za mně :palec_nahoru:

Re: Jake brzdove kotouce

Napsal: 24.02.2013 21:16
od Alon
http://www.autodily-cardo.cz/brzdovy-sy ... 9-7806-75/

mrkněte prosím na ten odkaz, není to podezřele nízká cena? Díky za reakce :perfect:

Re: Jake brzdove kotouce

Napsal: 07.04.2013 10:37
od fplisek
Alon kupoval jsem tam celou sadu, Brembo Max všechny čtyři kotouče i destičky Brembo, zatím to vypadá dobře :) , cena za komplet byla kolem 3800kč, takže dost dobrý

Re: Jake brzdove kotouce

Napsal: 20.04.2013 21:50
od Bullitt
Protože se blíží tloušťka předních kotoučů k minimu, musím vybrat nové. Dával jsem ATE Powerdisc+destičky ATE, ovšem úplně mě nenadchla životnost kotoučů(tak 45t km), přitom destičky mají tak 6-7mm (=asi třetina).
Klidně bych dal znovu ty Powerdiscy - spokojenost s funkcí brzd, žádné vadnutí a líbí se mi jejich antikorozní úprava, vzhledově pořád skoro jako nové. Akorát ta životnost kotoučů vůči destičkám se mi nelíbí, podle mě destičky ATE jsou hrozně tvrdé k těm kotoučům. Raději budu časteji měnit destičky, než aby destičky přežily kotouč jako teď. Měkčí destičky by podle mě pomohly, ale nevím, které vybrat, z diskuzí i jiných značek aut jsem to nevysledoval.
A nebo bych zvolil doporučenou kombinaci Brembo(nebo Max) a destičky Textar. Jenže ty obyčejné Brembo kotouče nemají antikorozní úpravu, takže spíš verzi Max.
Jenže Brembo Max+destičky Textar jsem dal před časem na zadní nápravu, ale asi to nebyla ideální volba - strašně dlouho si brzdy sedaly(což by nevadilo), ale teď je zase v drážkách zapečený prach z destiček a brzdy víc hučí při brzdění. Taky jsem nedávno ke konci zimy s autem párkrát nejezdil, pokaždé tak týden(stálo venku, ale pod střechou, takže koroze jen ze vzdušné vlhkosti) a po prvním brzdění to dře a hučí jako kráva(jak destičky přejíždí drážky- je vidět, že rychle chytají korozi kolem těch drážek, u těch Powedisců vpředu tohle ani náhodou) a trvá to fakt dlouho(naposledy asi 500km), než se "ohoblujou" a zmizí hluky při brzdění - hluk jde určitě od zadní nápravy, stačí vyzkoušet přibrzdit ručkou. Možná na přední nápravě by se kombinace chovala jinak.
Ví někdo, jak jsou na tom s tvrdostí jednotlivé destičky? Tedy ATE, Textar, Brembo, Ferodo, Bosch, atd?

Re: Jake brzdove kotouce

Napsal: 23.04.2013 23:14
od Olut
Kombinace Brembo/Textar si sedá dost dlouho, to jsem taky vypozoroval. Naopak desky Bosch jsou jako z papíru, sedají rychle a vzhledem k tomu, že je vyrábí děti v Číně, jsou i laciné.

Re: Jake brzdove kotouce

Napsal: 24.04.2013 18:29
od stano.
Kolko vydrzia?

Re: Jake brzdove kotouce

Napsal: 13.05.2013 22:06
od corfix
Zdravím,

i já se chystám měnit brzdové kotouče (jak na zadní, tak i přední nápravě). Aktuálně to vypadá na kotouče Brembo Max + destičky Brembo. Co jsem koukal na internetu, ceny se dost liší a bojím se, abych nekoupil nějaké fake(y). Můžete mi prosím doporučit kvalitní obchod, který má výše uvedené produkty na můj typ Forda?

Díky moc :)

Re: Jake brzdove kotouce

Napsal: 14.05.2013 20:46
od Bullitt
Po vlastních zkušenostech bych se příště vyhnul kotoučům Brembo Max na zadní nápravě, mám je s destičkami Textar. Pravidelně při stání auta na pár dní se velmi brzy objevovala rez hlavně kolem drážek (a to jenom ze vzdušné vlhkosti, auto stojí pod střechou), pak to při jízdě hrozně hučelo, než se rez odřela. Následkem té koroze se drážky kotoučů začaly ucpávat prachem z destiček, výrazněji po nějakých 15-20 tis. km, teď (25 tis. km) už jsou drážky prakticky neexistující = zapečené (je to fakt hmota tvrdá jako prase) a proto to docela hučí při brzdění. A jak se tím hoblují destičky a méně doléhají ke kotouči, už je na funkční ploše kotouče méně brzdící rezavá stopa.

Re: Jake brzdove kotouce

Napsal: 14.05.2013 20:52
od stano.
Ked tie kotuce prehrejes, tak z tej hmoty v drazkach vznika cementit. To je tvrda hmota, tvrdsia ako dosticky a tvrdsia ako kotuc. Co to robi potom si asi vies predstavit. Ma to potom prejavy zvlnenych kotucov a derie to platnicky ako blaznive.
FoFo nie je auto aby potrebovalo vzadu drazkove kotuce :) Preco si myslis, ze na ovela lepsich autach su vpredu drazkove, vrtane a neviem ake a vzadu obycajne? :)
A dokonca by sa nemali davat ani dopredu drazkove, ak sa s autom jazdi pianko. Potom ide niekde cez horsky priechod, tam brzdy dostanu zabrat a uz je zle. Kamarat takto musel znicit dve sady na Octavii pokym pochopil, ze on tam ma mat obycajne hladke.
Ak sa s autom nejazdia preteky alebo to nie je ST/RS na blaznenie po serpentinach, tak nechapem vyznam drazkovych, vrtanych, keramickych a neviem akych super kotucov. Okrem pocitu, ze mam nieco drahe a nieco, co montuju aj na Ferrari.