No jelikož jsem tak nějak časově zaněprázdněn a v motoru se vyznám asi jak v pečení buchet (vím jaká mi chutná, co se tam dává ale ne v jakém pořadí

musel jsem tedy volit servis - pro mě opravdu rychlejší záležitost, ale poněkud dražší.
Palivové čerladlo na odpis a filtr zanesen neurčitým bordelem, jako by malé šponky....
Takže Filtr, čerpadlo a přírubeň -> 19 500,- nasucho jsem polkl, zaplatil a řekl si, že za tu dobu co jsem ušetřil, jsem si něco z toho vydělal, takže to nebylo tak špatné.
Chybové kódy:
P0089 Regulátor tlaku paliva - přerušovaný výkon
P0190 Obvod snímače tlaku palivové rozdělovací lišty - chybná funkce
P2135 Snímače A a B polohy škrtící klapky - chyba platnosti
předchozí chybové kódy před opravou:
0089 regulace tlaku paliva
0190 senzor tlaku paliva
0489 nízká hodnota řídícího obvodu EGR
Tak a aby toho nebylo málo, už mě upozornili na opotřebení setrvačníku...

Tak ještě chvilu mu dám no.. tak si říkám jestli není čas předat auto dále :-/