Příspěvek
od Beri » 11.12.2007 08:56
12-ti voltový stabilizátor není moc dobrý, jelikož i ten potřebuje alespoň 1,5V mít na vstupu víc než jm. napětí, takže by to bylo dost na hranici a stabilizace by mohla být nic moc.
Jak uváděl že to dost svítí, tak bych tam dal 9V stabilizátor a kdyby to svítilo málo, tak bych ho přizdvil třeba o volt (pokud za těchto podmínek bude teploměr správně měřit teplotu).
Ale na druhou stranu je mi divný že to takhle "kecá", jeliko jsem si myslel že těch 12V tam je jenom na podsvícení displeje a samotná elektronika je krmena z vložených baterií. Nebo se pletu?
Takže já bych postupoval, že bych si to ověřil v klidu doma na zdroji jak se to chová v závislosti na napájecím napětí a podle toho bych usoudil co bude lepší. Taky se mi u staréo auta stávalo že mi lezlo rušení ze zapalování do elektroniky a musel jsem to různě odrušovat, tak aby tohle nebyl ten samý případ. Ber to tak, že čidlo teploty táhneš "kilometr" do předu a na těchto kabelech se může něco naindukovat a elektronika to může špatně vyhodnotit.
Já zatím žádný teploměr nemám (ale plánuju), ale popsal jsem, jak bych asi postupoval v hledání problému.
Ford Focus 1.8 16V Ghia, 1999, combi
