Stránka 22 z 279
Napsal: 06.01.2008 09:39
od Jozkablack
Zatim neměřil. Má jí v péči soused a po obědě se mám u něj stavit, tak uvidim. Tou péčí myslim to nabíjení, já mám jen malou dobíječku a on takovou tu mašinku co si s tim fakt pohraje. Myslim že to změří a řekne. Včera jen řikal že musel dva články dolejt a že začala brzo vařit.
Napsal: 06.01.2008 16:58
od Jozkablack
Tak baterka je OK a asi nebyla ani vybitá

Dneska jsem jí dal do auta a stejně to otočilo startérem dost těžko. Tak to vipadá že problém můžu přesunout do jiného vlákna. Jinak jsem vzal baterku z Fiesty a dal jí do Fofa a stejně to otočilo tak nějak z těžka. Problem bude asi třeba ve startéru, nebo podobně.

Napsal: 06.01.2008 17:24
od chmelko
jo jo tipujem to na starter...
Napsal: 06.01.2008 18:18
od Peter
ja som kupil tento tyzden vartu blue dynamic 74AH 680A za 3570 skk nechcel som dopadut ako Pelen
Napsal: 06.01.2008 18:18
od pelen
Muze to byt i spatny kontakt privodniho kabelu z baterky na starter nebo olej 10W misto 5W.
Napsal: 06.01.2008 18:41
od Melounek
Tim olejem to asi nebude. Používam CASTROL Magnetic 10W 40.
U předchozích aut jsem ho používal taky a nikdy jsem neměl
problém se startem.
Napsal: 06.01.2008 18:43
od Peter
ale kazdy motor je stavany na urcity typ oleja takze v tom moze byt problem
Napsal: 06.01.2008 19:50
od pelen
10W olej je pri chladu hustsi a klade vetsi odpor pri startovani.
Napsal: 06.01.2008 20:28
od Jozkablack
Tak moje postřehy. Nemám problem se startem. Fofo chytně okamžitě, stačí mu jedna otočka starteru, ale
švih neni takovej jak má být. Baterka je OK, soused jí změřil a je v poho, ve Fiestě mám další dobrou baterku a start byl podobnej. Prostě starter točí, ale neni to ten švih. Jinak olej mám
5W-30 měněn ve Fordu, aspoň podle servisky, no i kdyby tam byl 10W-40(jako že neni) tak ten houstne víc až od -15, spíše -20.
A hlavně ten pomalejší start je i po zahřátí motoru, takže olej je zahřátej. Ještě podotknu že to neni vždy, prostě
jednou to otočí pomalej a po druhý to startuje v pohodě, jako dřív. Vidim to na starter, nebo na to jak to píše Pelen, špatnej kontakt. Ale nemám čas to přeměřit, protože Fiestu jsem dal k mechanikovi a Fofo ode dneška bude jezdit každej den. Teda pokud to nastartuju. Diagnoza mechanika po telefonu:
Starter. Díky za postřehy chlapy
Stejně je dobře že se tady člověk tak nějak vykecá:-))
Napsal: 06.01.2008 22:16
od pelen
Na starteru uhliky, treba uz pomalu zustavaji viset a nemaji dostatecny pritlak.
Napsal: 06.01.2008 22:17
od chmelko
fakt to na 99% vidím takto..ak trafí ešte dobru stranu chytí hned,..ak nie, musíš točit pokial ju najdeš

Napsal: 06.01.2008 22:28
od Jozkablack
Chmelko. No jde o to že chytí okamžitě i když se starter otočí pomalej. Vlastně stačí aby se doslova jen převalil a motor čapne i když stál na mrazu. V tom problem neni. Jednou se otočí pomalej a při dalšim startu zatočí jak divej a pak zase jen tak, tak že s tim zatočí. No můj tip je: starter a nejspíš ty uhlíky jak Pelen píše.
Hele hledal jsem vlákno přímo o starteru a nikde jsem nic nenašel

Napsal: 07.01.2008 15:36
od Miky
Tak jsem si také užil bateriový víkend. Ve čtvrtek ráno jsem zaregistroval pomalejší start než obvykle, ale nevěnoval jsem tomu až tak velkou pozornost. V pátek ráno ale bylo hůř - chvění ručiček, blikání kontrolek, bylo mi jasno. V práci jsem si změřil baterii, měla 7 Ah ze 44, nic moc. Vzhledem k záruce jsem vyrazil do Fordu. Změřili mi dobíjecí proud, vše OK. Doporučili dobít baterku. Při její demontáži jsem zjistil důvod - plusový kontakt byl volný - čili byl přechoďák a nedobijela se. Přes noc jsem ji nechal namlátit dobíječkou a v neděli namontoval. Dnes ráno jsem naměřil v mraze 35 Ah.

Stačilo jen dotáhnout kontakty.
Napsal: 07.01.2008 16:05
od santyr
TO Jozkablack:
Podívej se po ukostření starteru. Minusový pól, jestli je dostatečně utažený. Může to dělat jen přechoďák.

Napsal: 07.01.2008 16:06
od Wolf2
kolik vám dává altík voltů bez zatížení na volnoběh ????