Stránka 3 z 3

Napsal: 29.10.2007 11:07
od MobyDick
Asi je to zbytečné, ale má to pěkný zvukový efekt, když tam motor zabručí.

Napsal: 29.10.2007 11:19
od chmelko
ten meziplyn má význam akvo vysokých otáčkach, ale pokial ja to stihnem urobit tak mi už spadnu tam, kde to synchron v pohode pobere :evil: :lol:

Napsal: 29.10.2007 15:21
od Fokal
Meziplyn dělám jen tak pro zábavu. Dělám ho velice amatérsky tak, že když mám třeba trojku a jedu 50, tak vyšlápnu spojku, ťuknu do plynu, abych měl 3000 otáček, rychle tam vrazim dvojku a můžu pouštět rychleji spojku. Je to o maličko rychlejší, ale spíš to dělám pro zábavu :wink:

Napsal: 29.10.2007 18:05
od vcedula
Medziplyn davam len ked podradujem pri rozbehu, urcite nie pri prudkom brzdeni !!! To je samovrazda !!! Musis zlozit nohu z plynu, stratis kopu casu. Jedine ze by si bol taky makac, ze zvladnes prudku brzdu a plyn jednou nohou...raz to snad zvladnem :)

Ale pri rozbehu to ma strasne velky vyznam, pretoze roztocis motor na priblizne take otacky, ake potrebuje mat pri zopnutej spojke, pustenie spojky je potom plynulejsie a hlavne rychlejsie a pri prejazde cez zakrutu je to aj omnoho stabilnejsie. Vtedy to vyznam ma, aj to tak robim. Vidim tipka s fabkou, ako sa na mna tlaci, vytlacim spojku, spolu s tym pridam plyn, hodim dvojku (pripadne trojku, ak idem uz moc rychlo), prudko pustim spojku a upalujem prec :lol: :roll:

Napsal: 29.10.2007 18:42
od Fokal
vcedula: tak tak :lol:

Jinak bych se rád naučil mít špičku boty na brzdě a patu na plynu, bohužel i když mám nohu 43, tak je tam málo místa :cry: jde to i tak, že se levym okrajem boty na pravý noze brzdí a zároveň pravym okrajem boty dává meziplyn, chce to ale celkem širokvý boty, zkuste si to :lol: každopádně je to docela nebezpečný, když sklouzne noha z brzdy...

Napsal: 29.10.2007 20:58
od chmelko
kto dokáže plynule brzdit lavou nohou je u mna borec..ja už to pylujem od mladi a celkom už mi to ide :wink:

inac vcedula:fabku ti tu zruším ja s 1.6 kedykolvek a ak je borec dobrý , prijdu zakruty a tam mu už ani jeho krutak na TDI nepomože :lol:

Napsal: 30.10.2007 09:27
od Glip
chmelko píše:inac vcedula:fabku ti tu zruším ja s 1.6 kedykolvek a ak je borec dobrý , prijdu zakruty a tam mu už ani jeho krutak na TDI nepomože :lol:
Fabky nerieste, tie som rusil s favoritom :lol:

Napsal: 30.10.2007 10:45
od canndale
Mozno je to trosku OT, ale ohladom brzdenia motorom pri vyssich rychlostiach nieje velmi zatazena spojka? Ako ze ci ju zasadne rychlejsie nezoderiem, pripadne ci tym velmi netrpi samotna prevodovka a synchronizator.. motorom brzdim dost casto preto ma zaujima ci ma caka vymena spojky :)

Napsal: 30.10.2007 11:00
od vcedula
Spojka dostava zabrat hlavne vtedy, ked nie je zopnuta a ked je velky rozdiel medzi otackami motora a prevodovky. Teda ak prudko brzdis z vyssej rychlosti, napr. z 5 pri napr. 3.500 otackach a vrazis tam 3, ktora sa pretoci na 6000 otacok, tak to spojke dava dobre zabrat. Ale este viac dostava na frak pri rozbehu, ked davas plyn a spojka musi dorovnat velky rozdiel v otackach.

Napsal: 30.10.2007 13:25
od Kóťa
vcedula píše:Spojka dostava zabrat hlavne vtedy, ked nie je zopnuta a ked je velky rozdiel medzi otackami motora a prevodovky. Teda ak prudko brzdis z vyssej rychlosti, napr. z 5 pri napr. 3.500 otackach a vrazis tam 3, ktora sa pretoci na 6000 otacok, tak to spojke dava dobre zabrat. Ale este viac dostava na frak pri rozbehu, ked davas plyn a spojka musi dorovnat velky rozdiel v otackach.
Zase OT...Takže pokud pojedu na dálnici 150 a budu tam mít na naftě skoro 4000 a dám neutrál,otáčky spadnou a pak šoupnu pětku a jedu zase od 140 výš,tak by mě spojka kopla do riťi?

Napsal: 30.10.2007 19:17
od Ada
Zkus vjet do zatáčky s nohou na plynu a zatáčku vybrzdi a nesundavej nohu z plynu, při "výjezdu" sundej nohu z brzdy :D 8O

Napsal: 30.10.2007 20:57
od vcedula
Kota píše:Zase OT...Takže pokud pojedu na dálnici 150 a budu tam mít na naftě skoro 4000 a dám neutrál,otáčky spadnou a pak šoupnu pětku a jedu zase od 140 výš,tak by mě spojka kopla do riťi?
nemyslim si, 4000 nie je az tak vela, je to citit hlavne pri este vacsich otackach. Ak obcas jazdis benzin, tak sa skus rozbehnu napr. na 2 do vyskoch otacok, niekde k 6000, vytac spojku, nechaj klesnut otacky a potom ju pusti a uvidis, ako auto poskoci. Toto som myslel.

Napsal: 30.10.2007 21:13
od Kóťa
Jo takhle.Popravdě si nepamatuju kdy jsem naposledy jel s benzínem.Nějak nemám kde.... :)