Stránka 3 z 5

Napsal: 19.11.2007 17:55
od Romano
Tak snad to vypadá že problém bude vyřešen. Dnes jsem byl na diagnostice a mam po smrti čidlo teploty nasavaneho vzduchu, tak že vahu. Cena asi 3500kč. Ve středu by měla byt tak ji tam flaknu a uvidime. Mimo jine při rannich teplotach pod nulou už nechce startovat. Snad se to tim čidlem cele vyřeši. Dam vam tady pak vědět.

Napsal: 19.11.2007 22:06
od martyG
na to som ozaj zvedavý :wink:

Napsal: 25.11.2007 10:48
od Romano
Tak že vaha namontovana,starty se viditelně zlepšily jenom nevim co se bude dit v mrazech. Každopadně startuje klidněji,reaguje lip na plyn a zda se že i lepe tahne. Muže to byt jenom muj dojem ale uvidi se při nižšich teplotach. Hned se chci zeptat všech kdo vlastni TDCI jestli někdo z vas už viděl kontrolku žhaveni svitit dyl než ty dvě vteřiny.

Napsal: 25.11.2007 15:04
od martinsk
Takého to asi nenájdeš, čo som na fóre čítal väčšinou to hneď zhasne, rovnako ako aj mne.

Napsal: 25.11.2007 16:12
od HonzaV
Romano píše:Tak že vaha namontovana,starty se viditelně zlepšily jenom nevim co se bude dit v mrazech. Každopadně startuje klidněji,reaguje lip na plyn a zda se že i lepe tahne. Muže to byt jenom muj dojem ale uvidi se při nižšich teplotach. Hned se chci zeptat všech kdo vlastni TDCI jestli někdo z vas už viděl kontrolku žhaveni svitit dyl než ty dvě vteřiny.
Já mám stejné potíže jako jsi měl ty - při studeném motoru se houpou otáčky a 2 x mi to chcíplo za studena na křižovatce. Napiš další poznatky s novou váhou. Mně kontrolka žhavení déle určitě nesvítí - to je v richtiku.

Napsal: 25.11.2007 17:33
od Romano
Byl jsem s nim dneska trochu pojezdit,tak poznatek takovy,starty krasne motor sebou netrhne jak to dělal při nastartovani,kolisani otaček za jizdy na volnoběh nevyřešeno :cry: :cry: :cry: reakce na plyn skvěla spotřeba podle PC o 0,5l nižši. Hned jak pujdou teploty pod nulu dam vědět jake jsou chladnějši starty. Jinak cena za vahu ve fordu 3515kč :cry: :cry: :cry:

Napsal: 25.11.2007 17:45
od HonzaV
Tak díky, asi budu muset vyzkoušet jinou váhu vzduchu, seženu někoho, komu to jezdí jako to jezdilo mně dřív a potom se uvidí. Už jsem to tu psal jinde, že to moje auto ztratilo živost a toto by to snad mohlo vyřešit. Nechápu ale jednu věc a tou je, že minulý týden od středy do pátku to jezdilo jako za mlada a v sobotu už zase ne. Už jsem se radoval, že se auto samo opravilo, ale trvalo to jen na 3 dny.

:idea: edit chmelko:zmazana zbytočna na seba navazujuca citacia :idea:

Napsal: 25.11.2007 18:10
od santyr
Mě ta kontrolka svítí jen okamžik. Nebude to určitě ani vteřina. Zdá se, že je to stejné ať je plus dvacet nebo mínus pět. Větší zimu jsem s tím ještě nezažil.

Napsal: 27.11.2007 18:48
od ronin
santyr píše:Mě ta kontrolka svítí jen okamžik. Nebude to určitě ani vteřina. Zdá se, že je to stejné ať je plus dvacet nebo mínus pět. Větší zimu jsem s tím ještě nezažil.
S tím žhavením to mám stejné

Napsal: 27.11.2007 19:31
od martyG
to žhavenie ozaj svieti len chvíľu, ale ja tak štartujem, až keď mi cvakne relátko, vidno to aj silnejším rozsvietením kontroliek, keď relé prestane odoberať prúd. Tie otáčky ma však pekne štvú, lebo to už skáče aj za tepla, resp. neskoro ide motor z otáčok, po vyradení sú otáčky okolo 1100 až za pár sekúnd padnú pod tisíc. Dá sa s tým niečo robiť, keď Romano konštatuje, že váha vzduchu to nie je :cry: :? :evil:

Napsal: 28.11.2007 21:29
od peterP
Čaute. Tak som sa tu našiel. Problém:
Po vyradení na neutrál kolísanie otáčok cca 700-1100. Zatiaľ odpozorované len ráno a to len na prvej - druhej križovatke. Všimol som si, že keď pred križovatkou vyradím a prichádzam zotrvačnosťou ku križovatke na neutráli otáčky sa začnú pohupovať. Zaujímavé je, že to zmizne, ako začnem brzdiť (stále na neutráli). Keď potom už stojím na križovatke pohupovanie zase začne. Už mi to párkrát aj zdochlo. Nejak ma to zatiaľ neobmedzuje, teda keď pozerám na to koľko stojí diagnostika :( .
PS. Táto debata sa mi hodí viac do témy Voľnobežné otáčky ako do Diagnostiky.

Napsal: 28.11.2007 21:41
od peterP
Ten podpis asi nenastavím :?
Ford Focus kombi 1.8 TDCi, 74kW, 2003

Napsal: 28.11.2007 22:32
od martinsk
Pošli SZ adminovi

Napsal: 01.12.2007 11:41
od Romano
Vaha toho opravdu hodně vyřešila,starty pod nulou ok. Při -3st se mu už moc nechtělo a po vyměně vahy je to znatelně lepši. Mam jěště podezřeni na snimač teploty motoru,ale nemužu sehnat hodnoty při ruznych teplotach.Při studenem motoru se otačky zvednou max na 800. Dělal jsem servis na Conectu 1.8 TDCI. a ten je zvednul krasně na 1000ot dokud se nezahřal.

Napsal: 06.01.2008 08:12
od pelen
Hodnoty cidla teploty motoru: