Samovolné zvyšování otáček, nepadající otáčky

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jasio
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5805
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jince, Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jasio » 30.06.2006 23:43

Radek_18_16V píše:
foki píše:... a mam pocit jen u dieselů
......Jestli je u focuse to nevím
Jsem přesvědčen, že benzínové fokusy EGR nemají. Pouze diesel. 8)
Je Ford Kuga 1.6EB, 110kW Titanium 11/12
Je Ford Focus C-Max 2.0i, 107kW Ghia 02/05
byl Ford Focus Combi 1.6i, 74kW Ghia 02/99
Obrázek
Obrázek

Radek 1.8 16V
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2651
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Radek 1.8 16V » 01.07.2006 08:59

Tak to máme kliku !!!
Ford Focus 1.8i 16V Combi, r.v.00, Smoke Stone
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
strasnyde
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

taky otacky

Příspěvek od strasnyde » 17.07.2006 08:34

Taky jsem si ted vsiml, ze mi nepadaji otacky, ale dela to az po nejake dobe co s autem jedu. Drzi se tak na 1500-1700:-( Jel jsem na volnobeh tak pul minuty a porad to drzelo:-( Kdyz vypnu motor a znovu nastartuju, tak pohoda. Az zase za chvili. Vsude ctu, ze to drzi jen benziny, tak by me zajimalo co to muze byt u diesela???
Ford focus turnier 1.8 TDi 2000 silver 90PS

Uživatelský avatar
bruno1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18
Kontaktovat uživatele:

volnobezny ventil

Příspěvek od bruno1 » 27.08.2006 17:53

corsar píše:suhlasim, že aj problémy s hadicami a podtlakom možu spôsobovať zvýšenie otáčok, mne však po odpojení ventilu volnobehu, otáčky klesajú absolutne perfektne, žiadne problémy pri radení ani pri dobiehaní do križovatky na neutrál. Takže problém bude naozaj v tom ventile a nie v prasknutej hadičke. Jazdím tak už asi dva týždne a zatiaľ v pohode /dokedy, to uvidím..../ Jediný háčik je v tom že kým sa trochu nezohreje motor tak to trochu ako keby " chcípalo" ale dá sa to podchytit plynom a je to v pohode. Určite to nie je trvalé riešenie a chce to výmenu ventilu.
Tomu ventilu jsi odpojil elektriku? Je to ten co se odmontovava zespodu motoru?..ten mi pri diagnostice cistili a porad to samy..:-(
Je: S-MAX 2.5T DuratecST 220PS, 2007, Titanium, Nav NX, LPG BRC
Byl: FF II Combi 2.0i 145PS DuratecHE, 2007, Titanium, Xenony, DENSO nav.
Byl: - FF I Combi 1.8i 115PS ZetecE, 1999, orig. sport. podvozek

Uživatelský avatar
bruno1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18
Kontaktovat uživatele:

Re: volnoběžné otáčky

Příspěvek od bruno1 » 27.08.2006 17:54

mnemonicrh píše:Nazdra chlapi,existuje jedna věc,která ovlivňuje volnoběžné otáčky,a to je odvětrání klikové skříně,sestava ventilu s hadicí,Zkontrolujte všechny podtlakové hadice a podtlakový ventil
Kde se nachazi podtlakovy ventil? (je to neco jineho nez volnobezny ventil??)
Je: S-MAX 2.5T DuratecST 220PS, 2007, Titanium, Nav NX, LPG BRC
Byl: FF II Combi 2.0i 145PS DuratecHE, 2007, Titanium, Xenony, DENSO nav.
Byl: - FF I Combi 1.8i 115PS ZetecE, 1999, orig. sport. podvozek

Uživatelský avatar
corsar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 154
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od corsar » 28.08.2006 08:24

to bruno1: ventil sa nachadza na prednej spodnej strane nasávacieho potrubia, el. konektor je tiež s prednej strany z boku asi 20cm pod konektorom váhy vzduchu... elektriku som mal odpojenu asi dva mesiace a fofo fungoval ako hodinky, už ked som mal objednaný nový ventil tak sa po zapojení nejako umudril.... je pravda že som prečistil a pohýbal hadice ktoré vedú ku škrtiacej klapke... sú to podtlakové hadice a niekde sa to tu už riešilo.... teraz ventil funguje ako hodinky.... všetko je O.K. ak sa mi podari hodim ti sem nejake fotky :)
Focus 1.5 ecoboost, 150HP, 05/2017, iridium black, kombi

bol - Focus 1.8 16V, benzin, 12/98, pacific green, hatchback

Uživatelský avatar
barta
Příspěvky: 1
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: taky otacky

Příspěvek od barta » 27.09.2006 14:33

strasnyde píše:Taky jsem si ted vsiml, ze mi nepadaji otacky, ale dela to az po nejake dobe co s autem jedu. Drzi se tak na 1500-1700:-( Jel jsem na volnobeh tak pul minuty a porad to drzelo:-( Kdyz vypnu motor a znovu nastartuju, tak pohoda. Az zase za chvili. Vsude ctu, ze to drzi jen benziny, tak by me zajimalo co to muze byt u diesela???
čus, mám stejný problém, už si to vyřešil?

Uživatelský avatar
zderem
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od zderem » 27.09.2006 19:17

Měl jsem stejný problém. Otáčky šly při přeřazování pomalu dolu, musel jsem nejdříve pustit plyn, potom teprve zmáčknout spojku a ani tak to nebylo moc dobré. Při dojíždění na neutrál při rychlosti okolo 5km/h se volnoběžné otáčky samovolně zvýšily na 1000ot/min a za chvilku zase spadly. Foki mi měnil volnoběžný ventil za jiný, vyčištěný, ale bylo to stejné. Tak jsem se rozhodl dát to do autorizovaného servisu v Praze na Černokostelecké a vyměnili tam volnoběžný ventil plus nahrání nového softu. Celkem 4065.- s dph. Zatím to vypadá dobře, doufám, že už to dá pokoj! Cena dost hrozná :cry:
Ford Focus combi 1,6 16V 74kW 2002 neptun green

Uživatelský avatar
hide
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 872
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od hide » 28.09.2006 19:13

Mně ve Fordu v Šumperku dělali to stejný a cena byla pod dva litry. Takže asi 50 % rozdíl. Ale zase máte v Praze větší vejplaty. :twisted:
Naposledy upravil(a) hide dne 01.10.2006 17:39, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Bery
Junior
Junior
Příspěvky: 305
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Bery » 01.10.2006 14:31

Otáčky mi taky neklesali a taky to hrozně žralo. Počítač(v rychloměru) mi hlásil jednu chybu tak jsem to ddal do forda a hlásilo mi to špatnej potenciometr,tak ho vymenili cca 2200i s prací a ted je spotřeba O.k. i ty otáčky zatím držej,tak zkuste mrknout na tohle!!! :wink:
Fíkus 2.0 :) 16v :) 130Ps ( momentálně trochu přidřenej motor,tak to moc nejede:( )
Jsem tlustej!!!
Protože nejsem línej se nažrat!!!

Stenly
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 608
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Tábor

Příspěvek od Stenly » 01.10.2006 22:01

Bery píše:Otáčky mi taky neklesali a taky to hrozně žralo. Počítač(v rychloměru) mi hlásil jednu chybu tak jsem to ddal do forda a hlásilo mi to špatnej potenciometr,tak ho vymenili cca 2200i s prací a ted je spotřeba O.k. i ty otáčky zatím držej,tak zkuste mrknout na tohle!!! :wink:
Mám jsem stejný problém žere a při přeřazování chvilku drží otáčky, ty pak jdou pomalu dolu(při přesedání z fábie mi to dost vadí!) :( . Při dojíždění na neutrál či vyšlápnuté spojce drží otáčky na cca 1200-1500 a teprve při úplném zastavení klesnou na cca 800ot/min. Jinak není problém, žádná závada, volnoběh drží, nehoupe, ani s klimou.
Už jsem to tu kdesi psal a odpověď byla, že ty otáčky drží i po přehrání softu. Jak se to chová vám po přehrání softu?
Focus 1,6 74kW, kombi black 2010 a od 4/2018 Superb II combi 2,0tdi

Uživatelský avatar
zderem
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od zderem » 01.10.2006 22:50

Tak jsem to zakřikl! :( Ten svinskej motor se chová ůplně stejně, jak před opravou. 4litry vylítly oknem! Zlatej Favorit. Vypozoroval jsem, že otáčky jdou rychle dolu jen když auto stojí. Pokud se točí kola, klesají dost neochotně, resp. chvilku trvá, než začnou klesat. Mě už to připadá, jestli to není vlastnost těchto motorů. Potřeboval bych to porovnat.
Ford Focus combi 1,6 16V 74kW 2002 neptun green

Uživatelský avatar
Beri
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Česká Lípa / Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Beri » 02.10.2006 08:12

to zderem:
Takhle jak popisuješ se to chová i mě (i kámošovi) oba to nijak neřešíme. Někde jsem četl že pokud je v auto v pohybu min. 5km/h tak ty otáčky nespadnou na volnoběh a drží se tak okolo 1000-1100. Já to beru jako vlastnost. Je pravda že když sešlápnu spojku, tak spadnou jak mají, ale pokud ještě dojíždím ke křížovatce, tak se stejně vyšplhají trochu nahoru a až zastavím tak spadnou na volnoběh.
Jestli se jedná o závadu, tak bych ji měl asi taky řešit, ale jak jsem četl tak jde prej o vlastnost, tak to moc neřeším.
Ford Focus 1.8 16V Ghia, 1999, combi
Obrázek

Uživatelský avatar
kanzy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: okr. Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kanzy » 02.10.2006 08:24

Beri píše:to zderem:
Takhle jak popisuješ se to chová i mě (i kámošovi) oba to nijak neřešíme. Někde jsem četl že pokud je v auto v pohybu min. 5km/h tak ty otáčky nespadnou na volnoběh a drží se tak okolo 1000-1100. Já to beru jako vlastnost. Je pravda že když sešlápnu spojku, tak spadnou jak mají, ale pokud ještě dojíždím ke křížovatce, tak se stejně vyšplhají trochu nahoru a až zastavím tak spadnou na volnoběh.
Jestli se jedná o závadu, tak bych ji měl asi taky řešit, ale jak jsem četl tak jde prej o vlastnost, tak to moc neřeším.
Dělá mi to stejně a neřeším to. Spotřeba je OK
Ford Focus Kombi Viva 1,6 16V, r.v. 2004, stříbrná met.

Uživatelský avatar
antonio
Nováček
Nováček
Příspěvky: 120
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chýně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od antonio » 02.10.2006 11:03

Dělá mi to taky a už jsem to přestal řešit.
Ford Focus Wolf 1.8i, 1999, Black Panther

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti