Stránka 3 z 8
Problém s filtrem pevných částic
Napsal: 25.12.2017 07:36
od vita_k
sekce inzerce je vhodnejsi
ZaQIk
Re: Problém s filtrem pevných částic
Napsal: 25.12.2017 23:12
od Permabond
Tak jsem pořádně prolezl (co mi baterka v ntb dovolila) forscan a našel jsem tam odpověď na mé otázky, u víčka mi chybí nějaký magnet, když jsem kolem toho jezdil magnetem, tak se stav měnil a déle jsem našel ten diferenční tla dpf, v klidu je tam 0.0 kpa, nastarované je tam 0.0 někdy na okamžik 0.1, když jsem to rozjel na 3° cca 3500ot/min a podržel tak tam bylo max 1.7kpa +-, nestíhal jsem sledovat všechno.. cestu, ntb veškeré doklady doma a kabel v cuklách

...
Přátelé, jaké je teda resumé s tím filtrem?!.
Ještě jsem se díval na aditivum a psalo to 100% (nic jsem neresetoval ) Jestli to taky nebude ukazovat 0-1 plné prázdné...
děkuji
Re: Problém s filtrem pevných částic
Napsal: 26.12.2017 09:02
od dusanlulka
když jsem to rozjel na 3° cca 3500ot/min a podržel tak tam bylo max 1.7kpa
Zda sa ze mas v dpf dieru a ak sa nejaky dobrak vrtal aj v softe?
Ja ho mam prevrtany a hodnoty su podobne. Soft je neupraveny a nemam problem.
Ale musel som resetovat naucene hodnoty DPF.
http://www.fcd.eu/article.aspx?id=1334
Re: Problém s filtrem pevných částic
Napsal: 26.12.2017 10:53
od Permabond
Jo to jsem si taky četl, jestli se v tom někdo vrtal to nevím, ale výfuk není zanesený sazemi a auto vůbec nekouří. Nevím jestli by šlo udělat statickou regeneraci kdyby byla díra ve filtru... asi by skončila neůspěchem.. fakt nevím. Od jednoho váženého člena tohoto fóra, mám slíbený filtr na zkoušku, no a pokud by se v tom někdo přede mnou vrtal a upravoval soft, tak bych to šel reklamovat... Nenechám si srát na hlavu... od nikoho

Nevím jestli jsi ze slovenska, ale jak to děláš při emisích a TK?
Re: Problém s filtrem pevných částic
Napsal: 26.12.2017 21:23
od hihi
Moje tlaky jsou mezi 2kPa a 7kPa (+/-) při poklidné běžné jízdě, při stání na neutrál 0,0kPa. Špičky až 15kPa - plný plyn, vysoké otáčky maximální axcelerace. Skouknul jsem naměřené hodnoty z posledních cca 100 tis. km a mám najeto 250 tis. (za těch 100tis. km je vidět velmi mírný nárůst).
Kamarádovo auto s 80kW verzí a samozřejmě s DPF má parametry podobné, rozhodně ne pod 2kPa v běžném režimu provozu.
Diferenční tlak pod 2kPa mi připadá málo. Možná příčina je nastínená o příspěvek výše.
Důsledky při emisích by byly zřejmé. Držím palce, abych neměl pravdu. NELZE totiž dokázat, že tento stav byl v okamžiku prodeje a reklamovat tak není co.
Re: Problém s filtrem pevných částic
Napsal: 26.12.2017 21:35
od hihi
Permabond - nečetl jsem nikde, co je to přesně za motor. Aditivum se lije jen do některých typů. Já mám cDPF, žádné aditivum se tam nedává.
Re: Problém s filtrem pevných částic
Napsal: 26.12.2017 23:04
od Permabond
Já tam nádobku mám, ono je to prý lepší, že filtru prý stačí nižší teploty pro regeneraci, pokud bude filtr vykuchaný tak si myslím že to nějak půjde, nevěřím tomu, že to v bazaru napichujou na diag, (levné auta) protože když jsem to bral, tak tam ta chyba kolem toho diferencálního tlaku byla a plno dalších, protože měli vymlácenou baterku (auto tam stálo 2 měsíce, průměrná spotřeba 17L/100km!! a rychlost 12km) a bylo tam i několik chyb kolem abs, asr atd. A bylo bloklé rádio.. neznali kod. Uvidím, jak dorazí ten slíbený filtřík, přehodím to a hned budu chytřejší, jinak auto jede dobře, startuje na brnk, olej se zatim nestrácí ANI nepřibývá, vypadá, že turbo olej nepropouští. Zatím mám půl roku čas než příjde TK+ME... Ale pro klid duše, zítra koupím olejíček a vyměním ho.
Jak říkám, mám to necelý měsíc a najeto něco málo přes 1000km (týden to stálo v garáž) tak na nějaké závěry je ještě brzo... Ale je mi jasné, že problémy budou a nebude to sranda...
Mého první focuse tdci r.v. 01 jsem taky tahal ze Vsetína do Frenštátu na laně kvůli vstřikum, po mém zásahu to o5 ožilo a já s tim nalítal 9000km (asi za 4. měsíce) bez jediné chybičky, pak jsem ho dal za tohodleho...
Ale to už je hodně ot...
Re: Problém s filtrem pevných částic
Napsal: 27.12.2017 23:06
od hihi
Jestli to auto jezdí a nestálo majlant, dojezdit.... Jinak zkusit vrátit. Je to tedy 80kW verze?
Re: Problém s filtrem pevných částic
Napsal: 28.12.2017 09:11
od Permabond
Jezdí úplně v pohodě, právě že nestálo moc a dával jsem ff1 na protiůčet za kterého mi dali víc, než kolik byla jeho pořizovací cena a to jsem si z něj vzal ještě letošní baterku která v tom byla. Jako jednou bych chtěl focuse 3, ale to není důležité. Nový dpf je na cestě... Jako celek auto funguje dobře... Baví mě to se v tom hrabat.
Re: Problém s filtrem pevných částic
Napsal: 28.12.2017 13:17
od hihi
Pak není moc co řešit. Takže jen vyřešit DPF.
Re: Problém s filtrem pevných částic
Napsal: 07.01.2018 13:13
od Permabond
Chci se zeptat, onehdá jak jsem dělal tu statickou regeneraci, tak jsem před tím trošku šméjdil co tam ještě je, no a bylo tam, teď nevím přesně jak to bylo, ale něco v tom smyslu, "resetovat naučené hodnoty DPF, nebo tak nějak, no a když jsem to chtěl udělat, tak tam skočila hláška, že se potomhle musí udělat právě ta regenerace, aby nedošlo k nebezpečnému přehřívání filtru. Chci se zeptat, když ten filtr vyměním za nový, tak to taky resetnu a jeblbost dělat tu regeneraci ne?!
Re: Problém s filtrem pevných částic
Napsal: 07.01.2018 13:47
od dusanlulka
Po namontovani noveho filtra sa doporucuje staticka regeneracia.
Re: Problém s filtrem pevných částic
Napsal: 07.01.2018 15:04
od Permabond
No ale proč bych měl kurvit motor.. to nechápu

. Ono to auta potažmo diagnostika délku té statické regenerace určí samo podle stavu filtru? na YT jsem viděl jak to trvalo necelé dvě minuty, jak jsem ji dělal já, tak to trvalo něco přes 4 minuty.
Re: Problém s filtrem pevných částic
Napsal: 07.01.2018 17:08
od dusanlulka
No ale proč bych měl kurvit motor.. to nechápu

Ani ja.
Re: Problém s filtrem pevných částic
Napsal: 09.01.2018 14:22
od vladko
Jasně, že se po namontování nového statická nedělá.
K čemu by tak asi byla. Vyměnit filtr, vyresetovat a jezdit.
Nic víc, nic míň
