Stránka 3 z 19
Re: Mondeo MK IV 2.0 TDCi do 230 000,-, okoli Brna+ocekavani?
Napsal: 19.01.2015 00:22
od foki
grycatko precti si ten clanek v odkazu a mam pocit ze Dryak je z cebie a pise tam toto :
Problém je, že počet najetých kilometrů není vždy patrný při běžné, ale často ani při odborné prohlídce vozidla. Obzvlášť pokud má vozidlo najeto přes 150 000 km, ani odborník většinou nemůže s jistotou říct, zda ve skutečnosti nemá již najeto například 250 000.
Re: Mondeo MK IV 2.0 TDCi do 230 000,-, okoli Brna+ocekavani?
Napsal: 19.01.2015 14:03
od t.dudis
Podle mě jen blázen by si šel cíleně koupit auto do bazaru, kde na 100% ví, že stáčejí tacho. Já bych se tedy při hledání auta vyhnul takovým bazarům obloukem. Ale dokud ty lidi budou ty stočený auta dál kupovat (este když ví, že je stočený, ale hlavně, že je v krásným stavu...

), tak jen těžko se v týhle zemi něco změní.
Napsal: 19.01.2015 15:47
od grycatko11
Ale ty nevíš jestli to stočil bazar nebo ten prekupník před ním... A já tam taky nejdu cíleně, ale kdyz jedu okolo tak se kouknu a NĚKDY je smutný že tam mají auta v lepším stavu nez kdekoliv jinde...
Re:
Napsal: 19.01.2015 18:37
od foki
grycatko11 píše:Ale ty nevíš jestli to stočil bazar nebo ten prekupník před ním... A já tam taky nejdu cíleně, ale kdyz jedu okolo tak se kouknu a NĚKDY je smutný že tam mají auta v lepším stavu nez kdekoliv jinde...
v nemecku si to troufne malokdo , to musi byt na export atd , v italii nevim , ale kdyz tam nechaji stitek od vymeny oleje na 250t a ma to 120t tak pochybuju ze to stocil nekdo v zahranici . ale oni to maji osetrene aby z toho byli venku , kdyz se clovek zepta jestli garantujou km a jestli je to jejich tak vse - garance a je to jejich pokud zjistis ze to je stocene tak najednou cituji " pane kdyz vite ze to je stocene tak asi zaruka na to neni a mame to v komisi , kolega myslel jine auto co vam rekl ze je nase " .
Re: Mondeo MK IV 2.0 TDCi do 230 000,-, okoli Brna+ocekavani?
Napsal: 20.01.2015 14:41
od V12
t.dudis píše:Podle mě jen blázen by si šel cíleně koupit auto do bazaru, kde na 100% ví, že stáčejí tacho.
Ukaz mi bazare, kde nestacaju. Na Slovensku viem o jednom, v CZ taktiez (foki nie je bazar, takze on to nie je).
Re: Mondeo MK IV 2.0 TDCi do 230 000,-, okoli Brna+ocekavani?
Napsal: 20.01.2015 15:16
od t.dudis
Já a můj skoro švagr jsme kupovali Mondea v autobazaru Rupexim. Ani jedno auto stočený. Táta kupoval auto před 14 dny v Autopoint (Autopalace Spořilov) a taky není stočený.
Všechny auta servisní knížky. Telefonicky ověřeno na servisech. Takže bez problémů. Navíc jednání atd. kolem vše super. Jestli mají jiný auta stočený, nevím.
Jaky motor pro MK4
Napsal: 06.02.2015 11:05
od kiblik
Rad bych upragadoval ze stavajiciho FF21.6tdci na MK4 2.0tdci. Tak nejak sem se zhlidnul v motoru 2.0tdci 103/120kw. Motor 2.2tdci uz ma zbytecne mnoho sily a stim i vyssi spotrebu, to nepotrebuju. V uvahu by pripadal i 1.6ECOBOOST ale jeho spotreba na dalnici bude o 1.5-2 vetsi a ten motor je tak mladej, ze se mi nechce delat pokusnyho kralika pro FORDA za moje vlastni tezce vydreny prachy
Kroutak ma tahle 2.0 slusnej uz od volnobehu a spotrebu rozumnou 6-7L. Auto bude urcene ciste pro dalnicni jizdy 300km tam a 300km zpet a par popojizdek po okreskach.
Za boha ale nevim jestli jit do starsiho provedeni motoru s EURO4 pred FL nebo novejsiho EURO5 po FL2010+. U prvni varianty budu horko tezko hledat auto s malym najezdem. Moje predstava mene nez 100tkm (samozrejme nestocene). U druhe varianty to bude daleko lehci, sehnat zanovni auto pod 100tkm,neni tak tezke. Na druhou stranu uz nebude cesty zpet pokud se zacne srat DPFko a stim veci spojene EGR,vstriky atd. Uz to nepujde vykuchat, protoze by to neproslo legalne na STK,kde EU4 projde bez problemu i po vykuchani.
EU4=dostrik paliva nafty pres motor do DPF, DPF OFF mozne
EU5=samostatny vstrikovac pro DPF, bez redeni oleje a kurveni motoru namichanou olejonaftou
Jaky na to mate nazor? Ktery z techto motoru je spolehlivejsi s EU4 nebo EU5?

Re: Jaky motor pro MK4
Napsal: 13.02.2015 09:00
od kiblik
Zadny nazor?
Re: Jaky motor pro MK4
Napsal: 13.02.2015 09:25
od foki
kazdy ma sve pro i proti a v podstate jsi rozdily vypsal sam . kdyz to bude mit malo najeto tak je realne ze te problemy s dpf nebudou cekat na druhou stranu je pak treba vychytat cas kdy se toho zbavit aby te to nepotkalo . zase na druhou stranu E5 bude o neco drazsi a jak jsi jinde napsal 400 koliku se ti davat nechce . tak v tomto pripade je to tezke .
po fl je vse hezci konvers , denni sviceni , ale zase v budoucnu sebou nese vice problemu i kdyz , kdyz to neredi naftu tak pri tech 300km by se to mohlo regenerovat , pred fl je jednodussi vykuchani i kdyz mel jsem tu smaxe ktery stale i pres vykuchani regeneroval . nevim zda to nekdo umi tak aby to fungovalo
Jaký motor vybrat?
Napsal: 24.03.2015 10:28
od brkoc
Dobrý den,
momentálně vlastním Focuse 1.8tdci(85kW) mk2 po faceliftu(2008) a potřeboval bych větší auto.
Mondeo mk4 se mi hodně líbí, ale potřeboval bych poradit, jaký motor vybrat, jaké jsou nejčastější poruchy a jaké jsou vaše zkušenosti. Za každou informaci a doporučení předem děkuji.
Re: Jaký motor vybrat?
Napsal: 24.03.2015 10:34
od Atlis
Novy, jazdenka, kolko kilometrov rocne, kolko mas penazi...?

Re: Jaký motor vybrat?
Napsal: 25.03.2015 12:08
od brkoc
Nový určitě ne, ročně cca 5000km, převážně město, ale i dálnice, tak v poměru 2:1. rozhodně kombi a peníze do 200 000Kč. je spousta 2.0 tdci, pár 2.2 tdci a sem tam 1.8tdci, tak který má jaké vady a naopak výhody.
Re: Jaký motor vybrat?
Napsal: 25.03.2015 12:10
od ZaQik
hledej benzin
Re: Mondeo MK IV
Napsal: 25.03.2015 12:25
od Zizass
jestli to není překlep a nemá tam být 50 000tkm....

Re: Mondeo MK IV
Napsal: 25.03.2015 15:20
od Stanley_vy