Stránka 3 z 3

Napsal: 31.07.2006 19:56
od veba
to Pelen:Jo jo mas pravdu je to tam :) Ale kde na to vzit ten pripravek.Kroutit to kombinackama jen tak od oka se mi moc nechc :( :roll:

Napsal: 31.07.2006 19:56
od Ahmed
Obsah nadoby na kapalinu do ostrikovacu je 3,6L

Re: Thank :)

Napsal: 02.08.2006 17:13
od PAJA
pelen píše:
PAJA píše:Ještě by to mohl být špatnej doběh na motorku stěračů, ale zkus to relé a uvidíš.
Paja ma mozna pravdu. Steracove motorky maji tzv. dobehovy (pridrzny) kontakt, ktery zajistuje, ze po vypnuti napajeni, ktere zajistuje popisovane rele, je motorek jeste napajen pres svuj dobehovy kontakt, ktery se rozpojuje vzdy ve stejne poloze motorku.

Určitě mám pravdu, protože jsem dělal v PALu ve Kbelích, kde se vyráběli a tak to funguje u všech. Proto je taky potřeba si dát pozor, při montáži a nejdřív ho zkusit bez ramínka, aby doběhl do takzvané parkovací polohy a pak teprve namontovat ramínko.

Napsal: 02.08.2006 18:08
od pelen
to Paja: zase dalsi motorar. Ja jsem nastavoval zatim jen u skodovek, tam to znam a postup jsem pouzival stejny.

Napsal: 02.08.2006 18:09
od pelen
veba píše:to Pelen:Jo jo mas pravdu je to tam :) Ale kde na to vzit ten pripravek.Kroutit to kombinackama jen tak od oka se mi moc nechc :( :roll:
Zkus pouzit francouzak. Kdyz ho utahnes na prislusne misto raminka, tak utahovaci rukojet bude udavat prislusny uhel, nebo ne? :wink:
A zrovna s nim muzes ten uhel seridit.

Re: Stěrače problémek

Napsal: 24.10.2009 22:07
od jarous350
Mne se parkrat sterac nevratil pri poloze dole - 1 setreni, ale asi to bude v pacce, protoze jsem s ni zakvedlal a pak uz to bylo zas na chvili dobry.