KTM píše:U nás ve firmě jsem viděl na vlastní oči ,jak mému kolegovi praskl kyneťák. Celkem dost velká rána -docela jsem se divil jak nahlas. Pak jenom vypadly količky a bylo vymalováno. Nechtěl bych ,aby se mi to stalo ve 120 km/h !!!!!!!
Bacha bacha bacha

U předešlého auta jsem měl podobný problém, neurčité "vrzání", hlavně při maximálním vytočení rejdu. Měl jem dvě teorie: 1) je něco s brzdama (visícím obložením); 2) problém s ložiskem kola.
Jak jsem se šeredně mýlil

, hluk postupně narůstal až jednoho krásného dne na výpadovce rána jak z děla a najednou volant začal prudce vystřelovat a kmitat do stran tak o cca 30 ° na každou stranu, no prostě pořádný tělocvik na ruce - mel jsem co dělat, abych auto udržel na cestě a nevlítnul do svodidel

Naštěstí nikdo nejel kolem a kousek byla benzínka, kam se zajel a "vychladnul". Toto se mi navíc stalo v cca 100 km/h. Řekl bych, že jsem měl obrovskou kliku, no prostě "haluz jak sviňa"

Následná oprava ukázala jasnou příčinu - vyšrotovaný kaneťák, takže dle mne jde o samý případ
Doporučuji zkontrolavat (viz rady v předchozích příspěvcích), popř. vyměnit a hlavně na nic nečekat a udělat to co nejdříve
