Signalizace probíhající regenerace DPF
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Souhlasím, omlouvám se,uz mlčím a držím tématu
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- martasak
- Junior
- Příspěvky: 384
- Registrován: 27.04.2008 00:28
- Bydliště: Praha
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Takže už někdo něco realizoval ? Tedy něco praktického, co nepotřebuje notebook, co mi bude při běžném provozu říkat, že regenerace běží.
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
co zpusobujou pevne castice v organismu. ?prying píše:
No ono tam toho bordelu zas není tolik. Takže v kanále se to úplně v pohodě ztratí.
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13501
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Foki, je to marne...
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
ja jsem dneska opet stravil dalsi skoro cely den na onkologii , tak uz na to pohlizim trochu jinak .stano. píše:Foki, je to marne...
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13501
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Ludia nie su schopni prestat fajcit, aby neskodili sami sebe. Myslis si, ze ich donutis pozerat na emisie svojich aut, aby neskodili ostatnym?
Pytat sa ta na podrobnosti nechcem, podla mna sem taketo osobne nepatri...
Pytat sa ta na podrobnosti nechcem, podla mna sem taketo osobne nepatri...
-
- Nováček
- Příspěvky: 67
- Registrován: 30.04.2013 08:14
- Bydliště: Košice
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Sorry za OT.
Chlapi, neviem najst, ako zistit, ci auto upozornuje na prebiehajucu regeneraciu.
Jednine co som spozoroval, je obcas dlhsie zapnuty ventilator po dojazde...
Som myslel ze na to upozorni palubny pocitiac, ale asi nie.
Auto mame rok a nejake zmeny pocas jazdy som si nikdy nevsimol.
Iba anomaliu rucicky teplomera. Obcas mi kolise medzi cca 60 - 90 stupnov, akoby bol prelomeny kabel do cidla...
A tiez mi pocas jazdy obcas spadne rucicka tachometra na 0 km/h a hned potom sa vrati na aktualnu rychlost. Ale to asi nesuvisi s DPF...
Chlapi, neviem najst, ako zistit, ci auto upozornuje na prebiehajucu regeneraciu.
Jednine co som spozoroval, je obcas dlhsie zapnuty ventilator po dojazde...
Som myslel ze na to upozorni palubny pocitiac, ale asi nie.
Auto mame rok a nejake zmeny pocas jazdy som si nikdy nevsimol.
Iba anomaliu rucicky teplomera. Obcas mi kolise medzi cca 60 - 90 stupnov, akoby bol prelomeny kabel do cidla...

A tiez mi pocas jazdy obcas spadne rucicka tachometra na 0 km/h a hned potom sa vrati na aktualnu rychlost. Ale to asi nesuvisi s DPF...

staram sa o:
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24607
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
signalizace neni a asi Ti odchazi budiky
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 67
- Registrován: 30.04.2013 08:14
- Bydliště: Košice
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Dik za odpoved.
Otazka ci budiky, alebo cidla...
Ale to ma teraz nesere, lebo momentalne riesim nefunkcny EGR ventil... Zatial je od neho iba odpojeny kabel ,ale auto aj tak raz za cca 100km zakasle. Inak pohoda
Zaslepit ho nechcem, lebo neviem co vsetko by to sposobilo: pokazene DPF, turbo, nafta v oleji (mam v tom uz gulas jak prase)
Otazka ci budiky, alebo cidla...
Ale to ma teraz nesere, lebo momentalne riesim nefunkcny EGR ventil... Zatial je od neho iba odpojeny kabel ,ale auto aj tak raz za cca 100km zakasle. Inak pohoda
Zaslepit ho nechcem, lebo neviem co vsetko by to sposobilo: pokazene DPF, turbo, nafta v oleji (mam v tom uz gulas jak prase)

staram sa o:
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km
- pisty01
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 04.06.2012 11:13
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Neviem ci vam to pomoze, ale ja som kupil lacny USB OBD II z ciny a do notebooku nainstaloval Forscan, v nom som si dal vypisovat hodnoty:
1. teplotu vyfokovych plynov za filtrom (asi - post-catalist),
2. %% otvorenosti EGR
3. dif.tlak DPF-ka
Istu dobu som pred jazdou vymazal priemernu spotrebu a ked som videl ze pri rovnakych jazdnych podmienkach zacala priemerna spotreba stupat, pozrel som na notebook a tam ked teplota vyfukovych plynov plynule stupala a EGR bolo zavrete (alebo otvorene-neviem... malo konstantnu hodnotu 0), podradil som na 3-ku a auto tocil na 2800-3000 otackach kym teplota neprestala klesat (+-20km pri +-80km/hod. => "takto som zapadol do davu na vidieckych cestach").
Toto som zacal riesit ked uz auto regenerovalo kazdych 150-200km. Zopakoval som to asi 3-4x a teraz sa interval regeneracii predlzil na viac ako 400.
Mam 2.0 tdci a robim prevazne rovnake trasy okolo 120km. Bez regeneracie som mal spotrebu pri dodrziavani predpisov 4,3-4,5litra (podla pocasia) a ked som absolvoval vyssie spominanu kuru spotreba bola 5,3-5,5litra... takze ekologia ako hovado. Som zvedavy dokedy to bude unia tahat s tymi emisinymi normami.
1. teplotu vyfokovych plynov za filtrom (asi - post-catalist),
2. %% otvorenosti EGR
3. dif.tlak DPF-ka
Istu dobu som pred jazdou vymazal priemernu spotrebu a ked som videl ze pri rovnakych jazdnych podmienkach zacala priemerna spotreba stupat, pozrel som na notebook a tam ked teplota vyfukovych plynov plynule stupala a EGR bolo zavrete (alebo otvorene-neviem... malo konstantnu hodnotu 0), podradil som na 3-ku a auto tocil na 2800-3000 otackach kym teplota neprestala klesat (+-20km pri +-80km/hod. => "takto som zapadol do davu na vidieckych cestach").
Toto som zacal riesit ked uz auto regenerovalo kazdych 150-200km. Zopakoval som to asi 3-4x a teraz sa interval regeneracii predlzil na viac ako 400.
Mam 2.0 tdci a robim prevazne rovnake trasy okolo 120km. Bez regeneracie som mal spotrebu pri dodrziavani predpisov 4,3-4,5litra (podla pocasia) a ked som absolvoval vyssie spominanu kuru spotreba bola 5,3-5,5litra... takze ekologia ako hovado. Som zvedavy dokedy to bude unia tahat s tymi emisinymi normami.
FF Combi 03/2009 2,0 TDI
-
- Nováček
- Příspěvky: 67
- Registrován: 30.04.2013 08:14
- Bydliště: Košice
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Ja mam tiez z ciny nejaky F-super Interface na OBD II. Da sa to cez USB napojit na notebook, ale nemam k tomu pouzitelny softver. Posli link na ten forscan, ak sa da, mozno mi to bude spolu fungovat a aj sa dozviem nove info z ECU.... 

staram sa o:
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km
- pisty01
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 04.06.2012 11:13
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Nech sa paci:kibut píše:Posli link na ten forscan...
Kód: Vybrat vše
http://forscan.org/download.html
FF Combi 03/2009 2,0 TDI
-
- Nováček
- Příspěvky: 67
- Registrován: 30.04.2013 08:14
- Bydliště: Košice
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Jasne, uvidím. dík. 

staram sa o:
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Nie som si isty, ci ForScan pojde s F-super. Pokial viem, tak je robeny na ELM327 a ten je uplne iny ako F-Super. S F-Super by ale mal chodit ForDiag od Tomina z fordfan.cz.
Odbornici, ak sa mylim, opravte.
Odbornici, ak sa mylim, opravte.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
kibut píše: riesim nefunkcny EGR ventil... Zatial je od neho iba odpojeny kabel ,ale auto aj tak raz za cca 100km zakasle. Inak pohoda
pokud je odpojeny tak je to zavada pro regeneraci , ta neprobehne pokud je potreba a zacne se plnit filtr , dojde k jeho ucpani ze nepomuze ani staticka regenerace . ucpat se da za 300km .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host