Ta oblíbená mantra o lepších silnicích a "jak Němec nešetří na servisu" je, jak vidím, stále v kurzu
Osobně jsem si jednou kdysi nechal dovézt auto (tehdy pětileté) od tzv. kamaráda a docela jsem se pak škrábal na hlavě (držáky světel odborně "svařeny", zámek se dodělával ještě před barákem, jeden klíč,prasklé čelní sklo pod starou nálepkou "to je jen ťukanec vod kamínku..", nefunkční rádio bez kódu, akumulátor po smrti, ručka přestal brzy "ručkovat",,,) nicméně po mé léčebné kůře za dalších nemálo peněz Corsa mláděti sloužila dobrých 5 let/cca 30 000 km.
A protože to přivezl dejme tomu kamarád, neměl jsem sílu mu to hodit na hlavu.
Lakování dílů (z vrakáče) po výměně - přední kapota, LP, dveře...pod psa.
A to ještě německý Helmut zavařil díl výfuku céóčkem přes víčko od konzervy - nekecám!!!
Výsledek - kupní cena 70, schválení na značky 5,klon klíče 1, přední sklo 5,vícenáklady během cca roku kolem 20 takže přes stovku a to nepočítám rádio,anténu a chybějící zadní plato...
Prodej před dvěma léty za 20 - a to ještě čerstvě po výměně rozvodového řemene,termostatu,pumpy a komplet zadních brzd a s čerstvou STK.
Takže do "dovozu na slepo" bych si už netroufl jít ani já, a tak se docela divím.