Stránka 3 z 4
Re: závada 2,0 tdci
Napsal: 21.08.2012 18:05
od V12
Ano, inak by porucha naskocila znova.
Re: závada 2,0 tdci
Napsal: 22.10.2012 23:08
od Stanley_vy
Tak už došlo i na mě. Dneska krátce po natankování "engine system fault", žádná kontrolka a auto jede jako z praku. Na tachometru 83 045 km, takže předpokládám, že si říká o aditivium. Poradíte mi někdo, co přesně žádat v Citroenu / Peugeotu? Díky.
Re: závada 2,0 tdci
Napsal: 23.10.2012 09:26
od Sagic
V tematu o filtru nekdo prave prodava aditivum v Brne

Re: závada 2,0 tdci
Napsal: 23.10.2012 09:37
od Stanley_vy
Už jsem mu psal, ale vzhledem k tomu, že potřebuju vynulovat kontrolku přes IDS, asi skončím v autorizáku.
Re: závada 2,0 tdci
Napsal: 23.10.2012 10:29
od Sagic
Jo to je naprd kdyz se to jednou rozsviti.
Re: závada 2,0 tdci
Napsal: 23.10.2012 14:15
od V12
Stanley_vy píše:Tak už došlo i na mě. Dneska krátce po natankování "engine system fault", žádná kontrolka a auto jede jako z praku. Na tachometru 83 045 km, takže předpokládám, že si říká o aditivium. Poradíte mi někdo, co přesně žádat v Citroenu / Peugeotu? Díky.
Interval dolievania je 60k km bez ohladu na stav kontrolky. Ako to, ze na poslednej prehliadke Ti to nedoliali ?
Re: závada 2,0 tdci
Napsal: 23.10.2012 14:29
od Stanley_vy
Auto bylo v autorizáku (Charouz v HK) naposledy loni v květnu při 43 000 Km / 3 letech ještě s prvním majitelem. Když jsem tam cca před rokem volal a ptal se na to, co všechno se na autě dělalo, tak mi tvrdili, že aditivum se doplňuje až po rozsvícení kontrolky.

A to stejné mi řekli dnes v neautorizovaném servisu kam normálně jezdím, když jsem jim volal s dotazem na doplnění. O intervalu 60 tis. km nevěděli taky nic nebo to aspoň tvrdili

Re: závada 2,0 tdci
Napsal: 23.10.2012 18:14
od V12
Nieco z ETIS-u :
Servisne ukony po 60k km :
"Ak je to potrebné, znovu naplnte náplnou EOLYS176 a vynulujte pocítadlo, v zmysle servisných inštrukcií TIS - 1.6/2.0 Duratorq-TDCi s úrovnou emisií a pevných castíc podla EURO IV (LTS 23 563 4)"
Takze nie je to povinne...
Povinna je vymena DPF :
"Filter Dieselový filter pevných častíc vznetového motora - Každých 120 000 km - výmena - len verzie Duratorq-TDCi s úrovňou emisií stupňa IV, ak je to možné (LTS 25 280 1) "
Re: závada 2,0 tdci
Napsal: 23.10.2012 18:37
od Stanley_vy
Vidíš, to jsem si našel taky, ale pořád jsem měl za to, že by to měli dělat automaticky po 60 tis. km. Takže mě ve čtvrtek čeká dolití v Rašinu v Brně s cenou do 4000 Kč.

Re: závada 2,0 tdci
Napsal: 24.10.2012 07:34
od V12
Tiez som si myslel, ze by to malo byt automaticky...
Re: závada 2,0 tdci
Napsal: 25.10.2012 11:15
od Stanley_vy
Aditivum doplněno, cena 4023 Kč v Rašinu Brno.
Re: závada 2,0 tdci
Napsal: 25.10.2012 12:09
od V12
Nechcem rypat, ale za 4000 CzK rozdielu cena spotrebovana nafta + aditivum 2.0TDCI vs cena spotrebovaneho benzinu 2.0i jazdim 6400 km, co je v mojom pripade cca 5 mesiacov...
Inymi slovami - k certu s kachlami vybavenymi

DPF !
Re: závada 2,0 tdci
Napsal: 25.10.2012 13:30
od Stanley_vy
Jsem zvedavy az uvidim rozpocet opravy, kolik z toho bude samotne aditivum. Ale jsem rad, ze jsi to spocital za me.

Ja zvladnu 6400 km asi za ctvrt roku, coz neni tak hrozny, jak jsem si myslel.
Re: závada 2,0 tdci
Napsal: 25.10.2012 13:45
od V12
Co vsetko robili ?
Re: závada 2,0 tdci
Napsal: 25.10.2012 13:57
od Stanley_vy
Chtel jsem jen doplnit aditivum (predpokladam tedy diagnostika + reset pocitadla, eolys a prace). Pro auto jdu odpoledne, tak potom napisu co kolik stalo.