závada 2,0 tdci

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: závada 2,0 tdci

Příspěvek od V12 » 21.08.2012 18:05

Ano, inak by porucha naskocila znova.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5833
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: závada 2,0 tdci

Příspěvek od Stanley_vy » 22.10.2012 23:08

Tak už došlo i na mě. Dneska krátce po natankování "engine system fault", žádná kontrolka a auto jede jako z praku. Na tachometru 83 045 km, takže předpokládám, že si říká o aditivium. Poradíte mi někdo, co přesně žádat v Citroenu / Peugeotu? Díky.

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: závada 2,0 tdci

Příspěvek od Sagic » 23.10.2012 09:26

V tematu o filtru nekdo prave prodava aditivum v Brne :wink:
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5833
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: závada 2,0 tdci

Příspěvek od Stanley_vy » 23.10.2012 09:37

Už jsem mu psal, ale vzhledem k tomu, že potřebuju vynulovat kontrolku přes IDS, asi skončím v autorizáku.

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: závada 2,0 tdci

Příspěvek od Sagic » 23.10.2012 10:29

Jo to je naprd kdyz se to jednou rozsviti.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: závada 2,0 tdci

Příspěvek od V12 » 23.10.2012 14:15

Stanley_vy píše:Tak už došlo i na mě. Dneska krátce po natankování "engine system fault", žádná kontrolka a auto jede jako z praku. Na tachometru 83 045 km, takže předpokládám, že si říká o aditivium. Poradíte mi někdo, co přesně žádat v Citroenu / Peugeotu? Díky.
Interval dolievania je 60k km bez ohladu na stav kontrolky. Ako to, ze na poslednej prehliadke Ti to nedoliali ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5833
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: závada 2,0 tdci

Příspěvek od Stanley_vy » 23.10.2012 14:29

Auto bylo v autorizáku (Charouz v HK) naposledy loni v květnu při 43 000 Km / 3 letech ještě s prvním majitelem. Když jsem tam cca před rokem volal a ptal se na to, co všechno se na autě dělalo, tak mi tvrdili, že aditivum se doplňuje až po rozsvícení kontrolky. :bebng: A to stejné mi řekli dnes v neautorizovaném servisu kam normálně jezdím, když jsem jim volal s dotazem na doplnění. O intervalu 60 tis. km nevěděli taky nic nebo to aspoň tvrdili :!:

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: závada 2,0 tdci

Příspěvek od V12 » 23.10.2012 18:14

Nieco z ETIS-u :

Servisne ukony po 60k km :

"Ak je to potrebné, znovu naplnte náplnou EOLYS176 a vynulujte pocítadlo, v zmysle servisných inštrukcií TIS - 1.6/2.0 Duratorq-TDCi s úrovnou emisií a pevných castíc podla EURO IV (LTS 23 563 4)"

Takze nie je to povinne...

Povinna je vymena DPF :
"Filter Dieselový filter pevných častíc vznetového motora - Každých 120 000 km - výmena - len verzie Duratorq-TDCi s úrovňou emisií stupňa IV, ak je to možné (LTS 25 280 1) "
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5833
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: závada 2,0 tdci

Příspěvek od Stanley_vy » 23.10.2012 18:37

Vidíš, to jsem si našel taky, ale pořád jsem měl za to, že by to měli dělat automaticky po 60 tis. km. Takže mě ve čtvrtek čeká dolití v Rašinu v Brně s cenou do 4000 Kč. :wallbash:

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: závada 2,0 tdci

Příspěvek od V12 » 24.10.2012 07:34

Tiez som si myslel, ze by to malo byt automaticky...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO


Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: závada 2,0 tdci

Příspěvek od V12 » 25.10.2012 12:09

Nechcem rypat, ale za 4000 CzK rozdielu cena spotrebovana nafta + aditivum 2.0TDCI vs cena spotrebovaneho benzinu 2.0i jazdim 6400 km, co je v mojom pripade cca 5 mesiacov...

Inymi slovami - k certu s kachlami vybavenymi Obrázek DPF !
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5833
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: závada 2,0 tdci

Příspěvek od Stanley_vy » 25.10.2012 13:30

Jsem zvedavy az uvidim rozpocet opravy, kolik z toho bude samotne aditivum. Ale jsem rad, ze jsi to spocital za me. :-) Ja zvladnu 6400 km asi za ctvrt roku, coz neni tak hrozny, jak jsem si myslel.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: závada 2,0 tdci

Příspěvek od V12 » 25.10.2012 13:45

Co vsetko robili ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5833
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: závada 2,0 tdci

Příspěvek od Stanley_vy » 25.10.2012 13:57

Chtel jsem jen doplnit aditivum (predpokladam tedy diagnostika + reset pocitadla, eolys a prace). Pro auto jdu odpoledne, tak potom napisu co kolik stalo.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů