EGR - zaslepení

Odpovědět
Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Zaslepení EGR ventilu 1.6 TDCi

Příspěvek od lucky.jack » 30.07.2012 22:33

Torpédo je plast pod čelním oknem. Jsou v něm ty dva otvory, skrze který jsou osy stěračů.
Emisím nechám volný průběh. Mělo by to snad projít. Když ně, tak to vyndám a bude to OK.
Ta záslepka z allegra je dobrá, ale přijde mi to jako vychozený peníz. Výroba cca 20 minut doma svépomocí.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Zaslepení EGR ventilu 1.6 TDCi

Příspěvek od vita_k » 31.07.2012 10:30

tak doma to je jasny, ze by to slo vyrobit za par korun, ale trvalo by me to pul dne... jsem si teprve poridil do garaze sverak. Casu malo :(

koupil jsem dve zaslepky za 38 zlotych. druhou nekomu strelim, treba.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Zaslepení EGR ventilu 1.6 TDCi

Příspěvek od Komi » 03.08.2012 07:42

chlapi - napiste prosim ci ste pocitili nejaku zmenu po zaslepeni - volnobeh, jazda s malym plynom kde by snad EGRko malo makat-je tam nejake zlepsenie ? zivsi motor ? pripadne vplyv na spotrebu ? niekomu by to snad mohlo pomoct aj s cukanim pri nizkych otackach ?
diky za vase postrehy - mozu nas inspirovat
nahodou nemate roztec tych 2 dier zaslepky a ich priemer ?
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Zaslepení EGR ventilu 1.6 TDCi

Příspěvek od lucky.jack » 03.08.2012 08:47

Pocitově bych řekl, že v nižších otáčkách auto líp reaguje na plyn. Žádnou větší hlučnost jsem nezaznamenal, ale třeba to prostě jen nevnímám. Spotřebu zatím nevím, protože jsem toho teď moc nenajezdil. I kdyby, tak půl litru nahoru fakt řešit nebudu :twisted:
Jedna věc mě trochu pořád vrtá hlavou...říká se, že chybějící plny z výfuku mají vliv na rychlost ohřátí motoru. Osobně si myslím, že je to naprosto zanedbatelný.
Jestli má někdo zkušenost, podělte se.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Zaslepení EGR ventilu 1.6 TDCi

Příspěvek od vita_k » 03.08.2012 09:35

az mi dojde zaslepka, tak ti to muzu omerit. Budu mit dve. Druhou ti muzu poslat za naklady. Dve byly za 38 PLN.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Zaslepení EGR ventilu 1.6 TDCi

Příspěvek od vita_k » 03.08.2012 09:36

lucky.jack píše:Pocitově bych řekl, že v nižších otáčkách auto líp reaguje na plyn. Žádnou větší hlučnost jsem nezaznamenal, ale třeba to prostě jen nevnímám. Spotřebu zatím nevím, protože jsem toho teď moc nenajezdil. I kdyby, tak půl litru nahoru fakt řešit nebudu :twisted:
Jedna věc mě trochu pořád vrtá hlavou...říká se, že chybějící plny z výfuku mají vliv na rychlost ohřátí motoru. Osobně si myslím, že je to naprosto zanedbatelný.
Jestli má někdo zkušenost, podělte se.
tak urcite. kdyz je to studeny, tak se ti to driv ohreje kdyz recirkulujes teple plyny a ne ty, co nasavas zvenku. Ale zas tak zasadni by to byt nemuselo.

Na spotrebu by to mohlo mit spis pozitivni vliv, podle me.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Hop377
Nováček
Nováček
Příspěvky: 88
Registrován: 06.05.2011 23:30

Re: Zaslepení EGR ventilu 1.6 TDCi

Příspěvek od Hop377 » 03.08.2012 11:28

Chlapi neblbnite. Zaslepenie EGR nemoze mat ziadny vplyv na pomalsie ohrievanie motoru, ved ten nasavany vzduch sa vo valci stlaci a tym aj zohreje na 600 a viac st., teda ci sa nasava studeny alebo uz zmiesany s vyfukovami plynmi je uplne jedno.

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Zaslepení EGR ventilu 1.6 TDCi

Příspěvek od vita_k » 03.08.2012 11:37

pokud by to bylo zanedbatelny, tak proc by se v tomto motoru s DPF tak namahali s pridavanim bypassu IC pro regeneraci?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

xbobcz
Junior
Junior
Příspěvky: 260
Registrován: 11.04.2011 21:16
Bydliště: Brno

Re: Zaslepení EGR ventilu 1.6 TDCi

Příspěvek od xbobcz » 03.08.2012 13:20

Podle mě to rychlejší ohřívání může fungovat u aut, které mají chladič EGR (1.6 ho má).
Výfukové plyny vám přihřívají okruh s vodou. Zaslepením EGR jde ale do válců více čistého vzduchu a to znamená zvýšení teploty hoření = rychlejší ohřev.
Takže rozdíl v rychlosti ohřátí motoru bude podle mě úplně minimální. Mám 1.8 se zaslepeným EGR a nějakou změnu v rychlosti ohřátí motoru jsem taky nepozoroval.
Focus II 1.8 TDCi

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Zaslepení EGR ventilu 1.6 TDCi

Příspěvek od vita_k » 04.08.2012 08:50

Komi píše:chlapi - napiste prosim ci ste pocitili nejaku zmenu po zaslepeni - volnobeh, jazda s malym plynom kde by snad EGRko malo makat-je tam nejake zlepsenie ? zivsi motor ? pripadne vplyv na spotrebu ? niekomu by to snad mohlo pomoct aj s cukanim pri nizkych otackach ?
diky za vase postrehy - mozu nas inspirovat
nahodou nemate roztec tych 2 dier zaslepky a ich priemer ?
prumer der 7 mm
roztec der cca 53 mm
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 80kw

Příspěvek od vita_k » 15.08.2012 10:13

nejde mi to smazat...
Naposledy upravil(a) vita_k dne 15.08.2012 10:15, celkem upraveno 1 x.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 80kw

Příspěvek od vita_k » 15.08.2012 10:14

Tak uz to mam hotove :) Auto jezdi furt stejne a zadne chyby. aspon ze to sani nebude spinave.

vedel by nekdo k cemu je tato vec? je tato slepa hadicka k necemu?
Přílohy
IMG_20120812_213235.jpg
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
cr4sh3r87
.
.
Příspěvky: 559
Registrován: 28.09.2008 14:21
Bydliště: Přerov

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 80kw

Příspěvek od cr4sh3r87 » 15.08.2012 10:25

Vsadim se že vede k ventilu podtlaku...??
Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 80kw

Příspěvek od Komi » 15.08.2012 12:14

vita_k - a dal tam podlozku len s uvolnenim 2 srobu alebo si daval vonku EGR ? a treba to tesnit nejakou pastou na vyfuk alebo niecim takym tepelne odolnym ?
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 80kw

Příspěvek od lucky.jack » 15.08.2012 12:23

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host