Tak takhle jsem se při pondělku dlouho nepobavil
Proc chce diesla? Nizka spotreba na ukor castejsiho razeni (kdyz nejezdi dalnice),hlucnejsi motor + vycet zavad dieslu a hlidani co tam tankuje.Nehlede ze veskery FF1 po bazarech uz budou sroty na pokraji sve zivotnosti ve kterych pri "dobrem" nakupu neni problem utopit 100k kc
tak do ff1 kterej má v bázu najeto 100tis bych nešel ani za 20tis.počítej s náma.aby se ti ropák vyplatil měl bys najet min 20t km za rok
Zas dokola nekonečná diskuze, kdy sem přijde někdo pro radu,
JAKÉHO NAFŤÁKA pořídit, a spustíte na něj salvu těchhle anti-dieselových nesmyslů, co jste si přečetli na internetu...
Nebudu se s Vámi přít, chápu, že už jste si auta koupili a budete je obhajovat i kdyby jste jezdili za dvacet litrů benzínu a litr oleje na sto. Ale popíšu Vám můj případ.
Koupil jsem nafťáka, přičemž jsem předpokládal roční nájezd cca 15 000 km. Hned po půl roce jsem nechával dělat nový dvojhmoťák s komplet spojkou a dalšími pár věcmi (sada od LUK, viz moje galerie), celková cena opravy vč. práce byla 12500 - z toho 2000 byly za věci, které s dvojhmotou neměly nic společného (silentbloky motoru, ložisko), tudíž je nejde považovat za nevýhodu nafťáku. Teď si mnete ruce, jak jsem desítku prodělal, tak píšu dál - naftu kupuju buď Shell nebo Benzina, cca jednou měsíčně mám možnost natankovat jednu plnou nádrž Shellácké nafty za 20 Kč/l. Přidávám aditiva, která kupuji za 130 Kč/plechovku (VIF zimní), plechovka mi vydrží cca 4000 km (takže tři halíře na kilometr). Díly na opravu mám od pantáty za poloviční cenu, protože pracuje ve velkoobchodě - proto mě dvojhmoťák stál tak málo, a servis nenechávám dělat v autorizovaném, ale u dobrého známého, který fordy opravuje asi 15 let a věřím mu desetkrát více, než igráčkovi z fordu. Dlouhodobou spotřebu mám cca 5,5 litru, oleje nedolévám ani mililitr, neubylo nic. Najeto mám bezmála 188 000 km. Máte pocit, že se mi to nevyplatí, a že si denně rvu vlasy co jsem to koupil? Nový dvojhmoťák se mi dávno zaplatil, a i kdyby letos odešlo ještě čerpadlo nebo vstřiky (u TDCi strach nemám), pořád budu v klidu, protože umím počítat a vím, že se mi to pořád cenově vyplatí. Mimochodem roční nájezd bude víc, než jsem předpokládal - bude to cca 20 000/rok.
Když chce někdo koupit nafťáka, nemusí to být jen proto, že je totální debil a chce prodělat kalhoty (i když bohužel jsou i takoví). Někdo to bere jako já - spočítá si to, probere svoje možnosti a pak se autu maximálně věnuje aby eliminoval průsery. Pak je spokojenej. Kdo dělá opak, stráví hrozně moc večerů tady u fóra a bude fňukat a fňukat co to ten ford prodává za klumpy (jako starý známý antidieselák V12, který, jak jsem zaregistroval, opustil s radostí řady chrochtalů - ať mu jeho dvoulitr slouží!). Jestli Vás tihle fňukalové přesvědčili, že nafta je největší průser světa, tak jste s prominutím docela zabednění. Pochopte, že tady na fóru je většina příspěvků typu "mám problém", protože k tomu primárně fórum slouží, a spousta lidí sem z žádného jiného důvodu nepřijde...
Neustále mě fascinuje, jak do vláken, kde se řeší nafta, píše snad víc lidí, co jezdí v benzinech

Chlapi tak si toho nafťáka taky kupte ať máte nějakou zkušenost, ne jen to co jste načetli na netu
