Stránka 3 z 19
Napsal: 20.11.2006 20:02
od Jasio
Zítra jedu na zvedák, tak to tam pořádně obhlídnu a mrknu se i na to uchycení. Mně se právě moc nehýbe

Napsal: 21.11.2006 09:00
od laser
Mně se taky ozývá zpod auta zvuk rachotící jako kousky pleců v kýblu. Myslel jsem si, že to je vysypanej střední díl výfuku, však už by taky měl nárok za těch pět let. Dojel jsem do auto Horák, kde udělají prohlídku zdarma a tam zjistili, že je odloupnutej kousek něčeho v katalyzátoru, proto ten rachot. Navrhli mi výměnu za jinej neznačkovej kaťas v ceně 3500,-. Ale pokud mi ten rachot nevadí tak to mám ještě nechat. Žádnou poruchu to nehlásí a ten zvuk zase není tak hroznej tak to ještě nechám přes zimu.
Napsal: 21.11.2006 16:12
od sasa01
Nejaky problemy s tim nejsou , jenom kdyz startuju tak se vyfuk zatrepe.Jinak do podvozku neboucha, nehlučí, jen se dost hejbe.Jednou se mi stalo ze bouchnul do podvozku , ale to jsem jel takovy menší polni rally a docela dost v rychlosti jsem se zhoupnul přes nejakou jámu ale jinak je to vpohode, jen hodne chodi.
Napsal: 21.11.2006 19:41
od Jasio
Tak jsem to skouknul a skutečně, žádná dírka ani prasklina, ale když zabouchám na zadní díl výfuku tak to v něm šustí jako by v tom byl písek. Čiže navenek krásně pozinkovaný a uvnitř troska. Prý to má krásný "vyzrály" zvuk.

Nejspíš to bude Bosal za 1.700,-

- to ujde. Kvalitní jsou i Fenno (pozink i uvnitř), ale nevím jestli jsou i na 1,6. Zato levné Asso jsou prý šunt. Walker šel prý s kvalitou dolů. (názor v servisu)
A takto to vypadá vcelku přez x-ray:

1 - příruba ke sběrnému potrubí, 2 - lambda sonda, 3 - třícestný katalyzátor, 4 - naznačení chemické činnosti katalyzátoru, 5 - expanzní komora prvního (předního) tlumiče, 6 - dvojitý plášť s izolační vrstvou, 7 - tlumicí prvky druhého (zadního tlumiče), 8 - dvojitý plášť s izolační vrstvou, 9 - vyústění výfuku
Tuning zadního tlumiče::lol: (metalizování hliníkem)

Napsal: 22.11.2006 10:23
od Focusini
Tak já mám prý taky urezlou nějakou přepážku....takže asi na jaře se do toho pustím

Napsal: 22.11.2006 11:28
od maki
Má cenu koupit si výfuk ( koncový díl) v Polsku zhruba kolem 900,- Kč v provedení ocel-alu ? Ten hliník je nějaká povrchová úprava, nástřik. Nebude to investice pouze na rok?
Napsal: 22.11.2006 11:51
od Jasio
Pokud to není od známého výrobce, který si zakládá na kvalitě máš větší prvděpodobnost, že skočíš na lep a koupíš výfuk z čínské dílny v lese u Krakowa. Taky není Bosal jako Bosal. Sami ho nabízejí za 2800,- a jinde je k dostání za 1700,-. (
http://www.levnevyfuky.cz) Kde ho vzali, když Bosal je tak levně neprodává. Pokud to nezjistím, tak radši koupím ten dražší, ale pravý.

Napsal: 22.11.2006 14:46
od maki
Ten polský výrobce se jmenuje tuším Polmo, předpokládám že bych ho natřel po koupi ještě nějakou vhodnou barvou, abych oddálil korozi. Je to poloviční nebo třetinová cena oproti ostatním značkám např. Bosalu, ale rozdíl v kvalitě tam je na 100%.
Napsal: 22.11.2006 15:48
od Jasio
Připočti si k ceně cestu do Polska, tu barvu štětec a montáž. Odečti si možnost záruky a reklamace a o kolik jsi ušetřil. ?

Před chvíli jsem domluvil s distributorem výfuků Polmo u nás. Takže co jsem se dozvěděl?
Fabrika Polmo vyrábí ze 60% procent pro Bosal na Německý a tuším Francouzký trh. Teoreticky tedy by výfuky Polmo a Bosal měly být stejné. (on tvrdí že ano) Plech je ještě před výrobou upraven za studena nalisovanou ochrannou vrstvou hliníku a to oboustranně. Pokud chceš koupit levně Polmo(Bosal) tak u firmy
http://www.levnevyfuky.cz je zadní tlumič pro 1,6 kombi ´99 k mání za 1700,- i s balným a poštovným. To je jistější než nákup v Polsku.

Napsal: 22.11.2006 17:45
od pelen
Z me zkusenosti se natirani vyfuku vubec nevyplaci. Nevydrzi ani specialni barva na vyfuky ani silikonova na vysoke teploty. Pokud se nepouzije nastrik hlinikem, tak jsou to vyhozene penize a cas.

Napsal: 22.11.2006 18:54
od Jasio
pravda

Napsal: 22.11.2006 19:01
od Ahmed
Ale pokud ten hlinik potom nenatres, tak je to stejne, jako bys to natrel obycejnou barvou

Je to antikorozni ochrana, ale musi se to jeste pretrit nebo prestrikat. Co si kolegove v praci nechavali na metalizovne delat vyfuky, tak rikali, ze po nastrikani hlinikem a nateru vypalovaci stribrenkou ten vyfuk vydrzel dele, nez cele auto.
Napsal: 23.11.2006 07:17
od maki
Polmo výfuk se dá sehnat od 1190,- kč do 1250,- Kč (střední nebo koncový díl) + závěsná guma, spona, těsnění asi 300,- + dobírka 120 = asi 1700,- Kč. Pokud budu připočítávat k tomu výfuku cestu do Polska (za 200 na kus za dovoz) a koupím oba díly, ušetřím asi 1000,- Kč.
Jistota záruky a reklamace v Polsku asi není , to je fakt. I když o tom, že by někdo reklamoval výfuk jsem ještě neslyšel (ale někdo může nahodit svoji zkušenost), snad by měl i ten největší šmejd vydržet víc než rok a pak stejně nic nevyreklamuješ, takže ta možnost asi padá, hlavní je tady otázka důvěryhodnosti prodejce.
Spíše se budu klonit k zakoupení u nás, někdy to šetření stojí dost peněz

Napsal: 23.11.2006 09:33
od Dany
V sobotu jedu do polska. Peníze zrovna teď na něj nemám, ale aspoň se na něj podívám... Vše vyřeším na jaře, až budou peníze. Taky škrblím na ALU

To Jasio: jsem stejného názoru jako ty...
Napsal: 23.11.2006 13:25
od Jasio
Dnes odvážím fofo do místního servisu, kde mi nakonec sami sehnali Bosal za necelé 2.200,- Zítra odpoledne už zase nebude mít fofo žádnou chybu - na chvíli.
