Reálný výkon auta

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
spanel
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 915
Registrován: 02.09.2009 17:32

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od spanel » 29.06.2010 17:10

U benzínu je oblast kolem 3000 otáček tak pro ustálenou, relativně úspornou jízdu, u diesela je to tak kolem 2000 otáček. Při živější jízdě se ručička musí vyšvihnout před řazením výše. :hhura:
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od V12 » 30.06.2010 11:50

georgi :
Pozeral som na ten graf z brzdy, na 5. pri 6500 otackach iba 172 km/h ? Nie je to nejako malo ? ved tolko urobi aj HTP... A pri 110 km/h mat 4100 rpm :bebng:
Su tie hodnoty naozaj spravne ? Podla mojej skusenosti ma drviva vacsina aut 4000 - 4200 rpm pri dialnicnej 130 (podla GPS)...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
maxo111
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1039
Registrován: 23.10.2008 18:53
Bydliště: BB, BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od maxo111 » 30.06.2010 17:19

podla mna to meraju na 4.ke :wink:
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od V12 » 30.06.2010 19:46

maxo111 :
Hmmm, moze byt. Ale preco prave na stvorke ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od pbjun » 30.06.2010 19:59

Protoze by mel byt prevodovy pomer k motoru idealne 1 nebo co nejbliz teto hodnote pokud sem to spravne pochopil :)

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od ballu » 30.06.2010 21:48

Na mojim při 4000 ot. na pětku , ukazuje tachometr něco pod 160 km/hod. :(
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od V12 » 01.07.2010 09:37

ballu :
Ved to je takmer idealnych 3250 rpm na dialnicnych 130...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od Nicco » 01.07.2010 10:50

Focusacke Yamahy maju spravidla mensi vykon, nez papierovy. Ale napriklad taky Cee'd 85kw crdi dokaze dat na brzde aj 95kw!

Tu su merania na brzde, bozial tam nie je FocusII s pravdepodobne inym sprevodovanim, nez jenotka:
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... hartsID=47
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=424

Je dost mozne, ze to zmensenie vykonu oproti Fordovym hodnotam, je kvoli ekologickemu priskrteniu emisii.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od V12 » 01.07.2010 11:07

Nicco :
To iste sa tyka aj 1.6 TiVCT.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od Anndy » 01.07.2010 11:18

Ved tu je niekde vlakno, kde boli chalani merat 1,6 tivct na brzde a vacsine namerali okolo 90+kw.

A 1,8-kam tak akurat 92kw presne, ci mozno aj menej.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
jack-3d
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 602
Registrován: 30.01.2010 20:37
Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od jack-3d » 01.07.2010 12:22

Jéjej, škoda, že tam není FF2 motory. Kolik stojí taková brzda?
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od Anndy » 01.07.2010 12:40

Ja rozpravam iba o FF2 motoroch.

brzda je rozna - ak vies zohnat hromadnu objednavku (5+ aut) rovnaky model, tak v BA sa vies dostat aj na 50 euro za meranie. Inak to stoji aj 3x viac. Ale to je tu v BA. Inde to moze byt uplne inak.

Zalezi kde a kto to robi.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od ballu » 01.07.2010 13:08

V12: to jo, ale vydržíš jet jen 130 , jezdím rychleji, ono to má i opodstatnění v tom , že když pojedeš jen 130 tak tě rychlejší káry zavřou mezi kamiony v pravém pruhu a těžko se pak vyjíždí. To pak je jízda na dálnici brzda plyn, a to na spotřebě je znát více, než když řežeš těch 150- 160 co i cajti nějak tolerují spíše odchytávají ty, co atakují dvoustovkovou hranici. Na omezení samozřejmě oko nepřivřou. :dih:
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
risomas
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 703
Registrován: 21.05.2008 14:14
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od risomas » 01.07.2010 13:32

Anndy píše:Ja rozpravam iba o FF2 motoroch.

brzda je rozna - ak vies zohnat hromadnu objednavku (5+ aut) rovnaky model, tak v BA sa vies dostat aj na 50 euro za meranie. Inak to stoji aj 3x viac. Ale to je tu v BA. Inde to moze byt uplne inak.

Zalezi kde a kto to robi.
To si kde zobral tu cenu. 3x viac to moze stat tak pre 4x4 a nejaky brutal vykon. Na focusa (jedna naprava, vykon nie je nejaky extra) je 50e priemer, pri viac ludoch vyrazne menej. Napr za 40 v Profituningu
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 22&start=0
V nejakej garazovke sa dostanes urcite aj okolo 30
Honda Shadow 130dB
toto uz len odpociva pred barakom - FoFo Combi 1,8Tddi 2003, strieborna Trend, kupene v 53t km. Teraz 98 000 km
Foto https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=10373
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od Anndy » 01.07.2010 13:55

Tak som to mozno prehnal. Ale tych 50 plus minus urcite.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů