Stránka 3 z 5
Re: Konverze na AWD
Napsal: 01.03.2014 17:32
od 6666667
Když na to tak koukám, tak zase na obranu Wolfa musím napsat, že to nebude jen tak. Budou na to mít minimálně nějaký ty spešl přední poloosy. A některé pohoné částy jsou nejspíš zesílené. Přece jenom to pracuje s víc jak dvojnásobným výkonem než u Kugy. Tomu by i odpovídalo, že posílají na zadek tak málo, bude to asi maximum co to snese.
Re: Konverze na AWD
Napsal: 01.03.2014 18:37
od V12
Vykon je nezaujimavy. Prevodovky a hriadele sa navrhuju na prenasany krutiaci moment. Viem si ale predstavit, ze Wolf si tie poloosi vyraba sam. Ak potrebuje zmensit priemer, moze pouzit kvalitnejsi material. Na cestu to aj tak plnu porciu krutiaku nedostane. Kardan bude musiet mat asi tiez svoj, neverim, ze ten z Kugy by to uhral.
Nieco sa mi mari, ze na Slovensku jazdi (jazdil ?) s Focusom RS 4x4 Martin Kois zavody do vrchu a ma to tiez poskladane z Kugy. Neviem to ale naisto.
Na moj 2.0i by to z tej Kugy ale bohato stacilo, aj bez LSD a ostatnych veci.
Re: Konverze na AWD
Napsal: 01.03.2014 18:48
od 6666667

Výkon a točivý moment je to stejné, akorát vyjádřeno dvěma různými způsoby

Re: Konverze na AWD
Napsal: 01.03.2014 19:27
od vitut
Nooo, tak tohle je minimalne na Nobelovku za fyziku ...
Re: Konverze na AWD
Napsal: 01.03.2014 19:38
od V12
6666667 :
Navrhni "na doraz" napr. spojku pre 2.0TDCI podla vykonu 100kW pri 4000 rpm. Rucim Ti za to, ze fungovat bude veeelmi kratko. Pretoze v realnej prevadzke bude systematicky pretazovana o cca 40%. Takze vykon si mozes strcit za klobuk. Musis poznat maximalny krutiak, nie maximalny vykon.
Samozrejme pravdu mas v tom, ze vykon je ine vyjadrenie krutiaku a opacne.
Re: Konverze na AWD
Napsal: 01.03.2014 21:15
od foki
Re: Konverze na AWD
Napsal: 02.03.2014 08:09
od 6666667
vitut píše:Nooo, tak tohle je minimalne na Nobelovku za fyziku ...
že
V12 píše:6666667 :
Navrhni "na doraz" napr. spojku pre 2.0TDCI podla vykonu 100kW pri 4000 rpm. Rucim Ti za to, ze fungovat bude veeelmi kratko. Pretoze v realnej prevadzke bude systematicky pretazovana o cca 40%. Takze vykon si mozes strcit za klobuk. Musis poznat maximalny krutiak, nie maximalny vykon.
Samozrejme pravdu mas v tom, ze vykon je ine vyjadrenie krutiaku a opacne.
Ok, ok příště napíšu, že motor generuje zhruba dvakrát větší rotující energii.
Re: Konverze na AWD
Napsal: 02.03.2014 20:46
od PeS
6666667 píše: Výkon a točivý moment je to stejné, akorát vyjádřeno dvěma různými způsoby
No ne tak úplně . Práce = síla * dráha , výkon je práce za čas , síla je úměrná krouťáku.
Takže když pojedeš na stejný převodový stupeň po rovině 4000 otáček po dobu vteřiny bude motor dávat nějaký výkon a ujedeš nějakou dráhu. Když na ten samý převodový stupeň pojedeš do kopce 2000 otáček po dobu vteřiny ujedeš poloviční dráhu. Motor ale bude dávat stejný výkon a dvakrát větší sílu-krouťák.
Nobelovku prosím vrátit.

Re: Konverze na AWD
Napsal: 24.03.2015 13:01
od vhanzl
Tak se mi konečně včera vrátilo od Wolfa přestavěný RS na čtyřkolu

Re: Konverze na AWD
Napsal: 24.03.2015 13:28
od Atlis
...a pritom stacilo objednat RS Mk3.

Re: Konverze na AWD
Napsal: 24.03.2015 13:34
od TomVany
Nevěřím

Napsal: 24.03.2015 13:47
od Nonid
Tohle musim videt!
Re: Konverze na AWD
Napsal: 24.03.2015 14:31
od r0mik
dvousloup mam, chci to zvednout

Re: Konverze na AWD
Napsal: 24.03.2015 17:30
od Dragic

foto

Re: Konverze na AWD
Napsal: 24.03.2015 17:47
od vhanzl
V pondělí jdu do servisu, potřebuju namontovat zpátky 3´´ výfuk, tak Vám udělám nějaký fotky.