Tak nějak si zapomněl juknout na čas kdy jsem to řešil já a kdy to řešíš ty.pcamaro1 píše:TDCISilver píše:po opravě starteru (výměna cívky,zadního víka-kluzné mosazné ložisko,vyčištění,uhlíky 03/180tis.km,nové,stočení a vydrážkování kotvy,1x přední pouzdro-ložisko,demontáž a montáž 2300 kč s DPH.)/quote]
pred mesiacom som tiez riesil spatne starty, nakoniec som rozobral starter, kedze boli seknute loziska a rotor sa tocil uz na obrusenej oske, tak som upustil od opravy a kupil novy starter - v polsku 169 ZL, co je cca 42€ alebo 1063CZ. Mam teda novy a za polovicu tvojej opravy.
Tieto opravy sa neoplatia.
Další bylo že auto jsem dal ráno do servisu a po obědě jsem odjížděl takže včetně práce,a nový starter z PL trhu ještě neznamená polovic výhry:huraa:
Moje auto stálo skoro milion v roku 2003 ale 2010 jsem ho prodal za 130tis. a v tom je ta pointa
