Stránka 3 z 23
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Napsal: 10.12.2009 01:36
od goodbuy
už delší dobu toto vlákno sleduju a mám ten samý problém, jen po ránu při nízkých teplotách, když to mám přes den odstavený třeba 10 hodin a večer se vracím z práce kdy je třeba plus 4,nastartuje v pohodě napoprvý okamžitě a když ráno startuju při plus 4 a sešlapuju plyn tak si říkám zase mi někdo v noci nachcal do výfuku

Po ránu musím sešlapovat plyn jinak by nenaskočil, bláznivé kolisání otáček nastává když vyjedu a dám neutrál, když mám zařazenou rychlost nic se neděje, žádné kolísání není ani se nevypne motor, jen při neutrálu se vypíná motor.Po ujetí cca 0,5 km je po problémech.Sám jsem z toho byl překvapený, protože v srpnu jsem to měl na generálce v diesel sevisu dali mi nové čerpadlo a vyčistili vstřikovače, naftu beru pouze dieseltech na frekventované stanici, teď když čtu že to může být vstřikovačem jsem překvapený, ale možný to je protože mě ty mé vstřikovače testovaly a měly velké přepady byly hodně opotřebovaný, možná že chlapíci v diesel servisu přecenili své schopnosti a vykalibrovat se jim to nepodařilo, každopádně mi řekli, že na vstřiky mi dávají 6 měsíců a na čerpadlo dva roky záruku. Dneska na ně vznesu dotaz, za nedlouho budu mít opla corsu obsah 1 v benzinu na ježdění po městě

pak focuse dám opět do opravny at se na něm vyřádí, ty jeho hrátky po ránu s mojí trpělivostí mě nebaví,po ránu moc veselý nejsem a čekání na to kdy ráno nevyjedu mě psychicky ničí

možná mi říká nech mě být jsem jen na okrasu ojezdili mě jiní (jak manželka

)

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Napsal: 10.12.2009 09:01
od berkym
Pridám svoju trošku do mlyna... Minulú zimu som mal veľmi zlé studenbé štarty, chytal na 2. 3. krát a samozrejme kolísanie otáčok pri dojazde k semaforom. v lete som vymenil dvojhmoták a štartér, túto zimu zatial chztá napoprvé. Kolísanie otáčok nezmizlo (samozrejme) ale prišiel som ako na to. stačí vytlačit spojku, alebo zvýšiť otáčky na 2200 a auto sa upokojí.
Tento rok som s ním vydrbal, žiadne zimné krátke trate! do roboty služobným...
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Napsal: 10.12.2009 10:35
od richisan
Bude ta za to milovat!

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Napsal: 10.12.2009 15:52
od Hery77
prosim Te nakolik vyjde ta sranda vymenit cerpadlo a vycistit vstikovace?
goodbuy píše:už delší dobu toto vlákno sleduju a mám ten samý problém, jen po ránu při nízkých teplotách, když to mám přes den odstavený třeba 10 hodin a večer se vracím z práce kdy je třeba plus 4,nastartuje v pohodě napoprvý okamžitě a když ráno startuju při plus 4 a sešlapuju plyn tak si říkám zase mi někdo v noci nachcal do výfuku

Po ránu musím sešlapovat plyn jinak by nenaskočil, bláznivé kolisání otáček nastává když vyjedu a dám neutrál, když mám zařazenou rychlost nic se neděje, žádné kolísání není ani se nevypne motor, jen při neutrálu se vypíná motor.Po ujetí cca 0,5 km je po problémech.Sám jsem z toho byl překvapený, protože v srpnu jsem to měl na generálce v diesel sevisu dali mi nové čerpadlo a vyčistili vstřikovače, naftu beru pouze dieseltech na frekventované stanici, teď když čtu že to může být vstřikovačem jsem překvapený, ale možný to je protože mě ty mé vstřikovače testovaly a měly velké přepady byly hodně opotřebovaný, možná že chlapíci v diesel servisu přecenili své schopnosti a vykalibrovat se jim to nepodařilo, každopádně mi řekli, že na vstřiky mi dávají 6 měsíců a na čerpadlo dva roky záruku. Dneska na ně vznesu dotaz, za nedlouho budu mít opla corsu obsah 1 v benzinu na ježdění po městě

pak focuse dám opět do opravny at se na něm vyřádí, ty jeho hrátky po ránu s mojí trpělivostí mě nebaví,po ránu moc veselý nejsem a čekání na to kdy ráno nevyjedu mě psychicky ničí

možná mi říká nech mě být jsem jen na okrasu ojezdili mě jiní (jak manželka

)

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Napsal: 10.12.2009 20:49
od Vewehr
Mně dělá studený motor to, že při volnoběhu a jízdě auta skáčou otáčky. Když auto stojí, je volnoběh naprosto stabilní. I hned po nastartování. Např. když odjedu od baráku, tak při dojezdu na první až druhou (podle teploty) křižovatku lítá volnoběr 800 - 1000 otáček. Jakmile ale stojím a čekám na zelenou, je vše OK. Po těch cca. 2 křižovatkách taky.
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Napsal: 11.12.2009 00:16
od goodbuy
to Vewehr:
uplně stejně se chová moje, když stojím otáčky jsou stabilní, jakmile jedu na neutrál kolísají a občas se vypne motor a to i při přeřazování rychlosti (asi začnu jezdit první kilometr na jedničku nebo po parkovišti,sice si všichni co to uvidí budou říkat ten ocas to startuje a rozjíždí jak letadlo), první křižovatka se vždycky modlim aby se nevypnul

, druhá křižovka se modlim mín

a u třetí zapaluju cigáro a jsem vysmátý že se nic nestalo

Ještě jsem zapomněl podotknou že při prvním raním startu hodně začoudí, nevím jestli to je tím sešlápnutím plynu, ale asi ne protože při dalším sešlápnutím na podlahu nečoudí, jen při prvním startu jako kdyby tam bylo něco ucpaný. Aspon můžu uklidnit většinu že to nemusí být čerpadlem, protože tam mám uplně nový, spíš to vypadá na problém se vstřikováním,vstřikovač nedává pravidelně palivo.Proč otáčky kolísají jen při jízdě na neutrál a když stojím na neutrál jsou pravidelné? Jaktože po ujetí cca 1 kilometru se vstřikování paliva srovná? Je to vůbec vstřikovačem, co jiného může způsobit kolísání otáček? JSem zvědavý kdo jako první příjde na to čím to je
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Napsal: 11.12.2009 07:32
od Vewehr
Já měl nedávno vstřikovače na stolici a všechny 4 OK. Navíc mi to dělá (byť míň) i v létě. Zvyknul jsem si na to. Motor vůbec nechcípá. Možná by chtěl, ale ŘJ mu patrně podstrčí trochu víc nafty a trochu ho roztočí. Nehulí mi vůbec. Jediný problém je spíš se mnou. Prostě mi vadí to kolísání otáček. Nejvíc, když jedu z chalupy. Tam je hned po startu sešup z kopce. Nechci motor trápit brzděním motorem "na sucho" bez ohřátého oleje, ale přijde mi, že na volnoběh se trápí víc tím kolísáním. Tak jezdím s rychlostí.
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Napsal: 12.12.2009 18:44
od prochajda
S tima vstřikama taky je mě to divný ale ted mi to potvrdil druhý známý ale není to jistý, ale jinak neví změřil mě čidlo a to je prý v pořádku tak prý zkusit vstřiky ale nemám nikoho komu věřit at mě nenapálí není to levná záležitost za nové
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Napsal: 13.12.2009 15:18
od Noah
Jak uz jednou tady bylo psano,zimni starty u TDCI je problem,samozrejme me to dela taky,vstriky po kompletnim testu(6300 Kč)jsou v poradku a zimni starty opet na prdel.Uz mam koupeny listky na socku az budou velky mrazy
Zhavice OK,starter OK,filtr novy,baterka OK,pridavam aditivum VIF jak v zime tak v lete.
Uz nevim jakou lepsi peci mu dat,tankuju jen u znackovych benzinek
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Napsal: 14.12.2009 14:40
od martinSL
Noah píše:Jak uz jednou tady bylo psano,zimni starty u TDCI je problem,samozrejme me to dela taky,vstriky po kompletnim testu(6300 Kč)jsou v poradku a zimni starty opet na prdel.Uz mam koupeny listky na socku az budou velky mrazy
Zhavice OK,starter OK,filtr novy,baterka OK,pridavam aditivum VIF jak v zime tak v lete.
Uz nevim jakou lepsi peci mu dat,tankuju jen u znackovych benzinek
A merali ti aj kompresne tlaky?Inač za tepla ti to dufam štartuje,no keďže oni ti merali zohriate tie vstrekovače tak nemohli nič zistiť.Mne sa zda že to robí solenoid ktory otvára vstrekovač a má za studena pomalšie reakcie,piezo vstrekovače su v tom lepšie,od r.v.2005 tam davali piezo siemens čo dokažu 2x rychlejšie pracovať a nehadže maftu do prepadu ako solenoid delphi pri poruche
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Napsal: 14.12.2009 23:28
od Noah
martinSL píše:Noah píše:Jak uz jednou tady bylo psano,zimni starty u TDCI je problem,samozrejme me to dela taky,vstriky po kompletnim testu(6300 Kč)jsou v poradku a zimni starty opet na prdel.Uz mam koupeny listky na socku az budou velky mrazy
Zhavice OK,starter OK,filtr novy,baterka OK,pridavam aditivum VIF jak v zime tak v lete.
Uz nevim jakou lepsi peci mu dat,tankuju jen u znackovych benzinek
A merali ti aj kompresne tlaky?Inač za tepla ti to dufam štartuje,no keďže oni ti merali zohriate tie vstrekovače tak nemohli nič zistiť.Mne sa zda že to robí solenoid ktory otvára vstrekovač a má za studena pomalšie reakcie,piezo vstrekovače su v tom lepšie,od r.v.2005 tam davali piezo siemens čo dokažu 2x rychlejšie pracovať a nehadže maftu do prepadu ako solenoid delphi pri poruche
Delali komplet test na nejakym pristroji trvalo to 5 hodin znackovy servis Delphi,samozrejme jakmile je teplote nad 0 auto startuje super.
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Napsal: 15.12.2009 21:38
od andre22
tak přesně stejný problém mám taky se studenými starty - pokud je méně než cca +7C, tak jsou starty horší, po 0C je to o dost horší... studené rozjezdy maras, ale pokud se ujede pár km, tak už je vše ok... To zdechnutí za studena při neutrálu se mi stalo dvakrát a vyřešilo se to výměnou snímače váčkové hřídele (teda doufám, protože od výměny už to neudělalo - původně tam byl černý, prý starý typ, teď jsou nějaké vylepšené šedé..., cena i s prací cca 700 Kč +-)...
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Napsal: 16.12.2009 00:00
od richisan
Dnes som absolvoval update softveru RJ. Najskor mi pan v servise vravel, ze asi na moj motor update neni (t.j. ze mam najnovsi

) ale potom ho predsa vo fordackom systeme nasli
Update riesi tieto oblasti:
- cold start - startovanie za studena (prve dojmy - pri studenom motore nezhavim rano 2-3krat, motor chyti bez trapenia na prve startovanie, je tichsi!)
- A/C fix - vypina automaticky klimatizaciu, ked mu stupi clovek na krk pri predbiehani za ucelom dosiahnutia co najvyssieho okamziteho vykonu
- hot driveability - problemy pri startovani so zahriatym motorom (tie som nikdy nemal, ale budis

)
Celkovo sa mi zda byt motor tichsi, akoby sa optimalizovala mapa RJ (vstrekovanie, predvstreky a p.) a chod kultivovanejsi. Som rad, ze som to absolvoval

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Napsal: 16.12.2009 14:12
od Hery77
A diagnostika ti hlasila ze je ten snimac vadny, nebo jsi to proste zkusil vymenit?
Diky...
andre22 píše:tak přesně stejný problém mám taky se studenými starty - pokud je méně než cca +7C, tak jsou starty horší, po 0C je to o dost horší... studené rozjezdy maras, ale pokud se ujede pár km, tak už je vše ok... To zdechnutí za studena při neutrálu se mi stalo dvakrát a vyřešilo se to výměnou snímače váčkové hřídele (teda doufám, protože od výměny už to neudělalo - původně tam byl černý, prý starý typ, teď jsou nějaké vylepšené šedé..., cena i s prací cca 700 Kč +-)...
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Napsal: 16.12.2009 21:07
od M.P
Tak odpoledne mi volal mechanik .
Tak se potvrdilo to co mi říkal když jsem byl u něj poprvé . Je špatnej jeden vstřik . Bohužel mu dodavatel ND po objednání potřebného oznámil že nejdřív mezi svátkama , takže to vyčištění zase složil , upravil nebo něco nového nahrál do ŘJ ( tomu moc nerozumím ) , s tím že si jdu zejtra pro auto . Jakmile bude mít to co potřebuje mi to během jednoho dne vymění . Moc nevím jak takovej vstřikovač vypadá a z čeho se skládá , ale říkal něco o nějaké "špičce" a "přepadovým válečku" . Zejtra jak s ním budu mluvit osobně tak bud moudřejší , tak to kdyžtak pak přetlumočím .
... takže žádný čidlo , nebo snímač , není špatnej .