TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO

Odpovědět
goodbuy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 50
Registrován: 11.02.2009 15:07

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Příspěvek od goodbuy » 10.12.2009 01:36

už delší dobu toto vlákno sleduju a mám ten samý problém, jen po ránu při nízkých teplotách, když to mám přes den odstavený třeba 10 hodin a večer se vracím z práce kdy je třeba plus 4,nastartuje v pohodě napoprvý okamžitě a když ráno startuju při plus 4 a sešlapuju plyn tak si říkám zase mi někdo v noci nachcal do výfuku :evil: Po ránu musím sešlapovat plyn jinak by nenaskočil, bláznivé kolisání otáček nastává když vyjedu a dám neutrál, když mám zařazenou rychlost nic se neděje, žádné kolísání není ani se nevypne motor, jen při neutrálu se vypíná motor.Po ujetí cca 0,5 km je po problémech.Sám jsem z toho byl překvapený, protože v srpnu jsem to měl na generálce v diesel sevisu dali mi nové čerpadlo a vyčistili vstřikovače, naftu beru pouze dieseltech na frekventované stanici, teď když čtu že to může být vstřikovačem jsem překvapený, ale možný to je protože mě ty mé vstřikovače testovaly a měly velké přepady byly hodně opotřebovaný, možná že chlapíci v diesel servisu přecenili své schopnosti a vykalibrovat se jim to nepodařilo, každopádně mi řekli, že na vstřiky mi dávají 6 měsíců a na čerpadlo dva roky záruku. Dneska na ně vznesu dotaz, za nedlouho budu mít opla corsu obsah 1 v benzinu na ježdění po městě :D pak focuse dám opět do opravny at se na něm vyřádí, ty jeho hrátky po ránu s mojí trpělivostí mě nebaví,po ránu moc veselý nejsem a čekání na to kdy ráno nevyjedu mě psychicky ničí :evil: možná mi říká nech mě být jsem jen na okrasu ojezdili mě jiní (jak manželka :lol: ) :evil:
TDCI 74, 2003 kombi, pocházím z nizozemských dálnic v čechách dožívám poklidné stáří s přetočeným tachometrem

berkym
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 15.05.2009 14:29

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Příspěvek od berkym » 10.12.2009 09:01

Pridám svoju trošku do mlyna... Minulú zimu som mal veľmi zlé studenbé štarty, chytal na 2. 3. krát a samozrejme kolísanie otáčok pri dojazde k semaforom. v lete som vymenil dvojhmoták a štartér, túto zimu zatial chztá napoprvé. Kolísanie otáčok nezmizlo (samozrejme) ale prišiel som ako na to. stačí vytlačit spojku, alebo zvýšiť otáčky na 2200 a auto sa upokojí.
Tento rok som s ním vydrbal, žiadne zimné krátke trate! do roboty služobným...
Ford focus turnier, 2003, TDCi 74kw, 170 000km


Hery77
Nováček
Nováček
Příspěvky: 41
Registrován: 27.10.2009 19:43
Bydliště: Ostrava

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Příspěvek od Hery77 » 10.12.2009 15:52

prosim Te nakolik vyjde ta sranda vymenit cerpadlo a vycistit vstikovace?

goodbuy píše:už delší dobu toto vlákno sleduju a mám ten samý problém, jen po ránu při nízkých teplotách, když to mám přes den odstavený třeba 10 hodin a večer se vracím z práce kdy je třeba plus 4,nastartuje v pohodě napoprvý okamžitě a když ráno startuju při plus 4 a sešlapuju plyn tak si říkám zase mi někdo v noci nachcal do výfuku :evil: Po ránu musím sešlapovat plyn jinak by nenaskočil, bláznivé kolisání otáček nastává když vyjedu a dám neutrál, když mám zařazenou rychlost nic se neděje, žádné kolísání není ani se nevypne motor, jen při neutrálu se vypíná motor.Po ujetí cca 0,5 km je po problémech.Sám jsem z toho byl překvapený, protože v srpnu jsem to měl na generálce v diesel sevisu dali mi nové čerpadlo a vyčistili vstřikovače, naftu beru pouze dieseltech na frekventované stanici, teď když čtu že to může být vstřikovačem jsem překvapený, ale možný to je protože mě ty mé vstřikovače testovaly a měly velké přepady byly hodně opotřebovaný, možná že chlapíci v diesel servisu přecenili své schopnosti a vykalibrovat se jim to nepodařilo, každopádně mi řekli, že na vstřiky mi dávají 6 měsíců a na čerpadlo dva roky záruku. Dneska na ně vznesu dotaz, za nedlouho budu mít opla corsu obsah 1 v benzinu na ježdění po městě :D pak focuse dám opět do opravny at se na něm vyřádí, ty jeho hrátky po ránu s mojí trpělivostí mě nebaví,po ránu moc veselý nejsem a čekání na to kdy ráno nevyjedu mě psychicky ničí :evil: možná mi říká nech mě být jsem jen na okrasu ojezdili mě jiní (jak manželka :lol: ) :evil:
Ford Mondeo MK IV, r.v. 2008 HB, Ghia, 2.0 Duratec FFV
prodáno: Ford Focus I. r.v. 10/2004, 1.8 TDCi / 74 kW

Vewehr
Junior
Junior
Příspěvky: 423
Registrován: 27.04.2008 17:17
Bydliště: Hradec Králové

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Příspěvek od Vewehr » 10.12.2009 20:49

Mně dělá studený motor to, že při volnoběhu a jízdě auta skáčou otáčky. Když auto stojí, je volnoběh naprosto stabilní. I hned po nastartování. Např. když odjedu od baráku, tak při dojezdu na první až druhou (podle teploty) křižovatku lítá volnoběr 800 - 1000 otáček. Jakmile ale stojím a čekám na zelenou, je vše OK. Po těch cca. 2 křižovatkách taky.
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný

goodbuy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 50
Registrován: 11.02.2009 15:07

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Příspěvek od goodbuy » 11.12.2009 00:16

to Vewehr:
uplně stejně se chová moje, když stojím otáčky jsou stabilní, jakmile jedu na neutrál kolísají a občas se vypne motor a to i při přeřazování rychlosti (asi začnu jezdit první kilometr na jedničku nebo po parkovišti,sice si všichni co to uvidí budou říkat ten ocas to startuje a rozjíždí jak letadlo), první křižovatka se vždycky modlim aby se nevypnul :( , druhá křižovka se modlim mín 8O a u třetí zapaluju cigáro a jsem vysmátý že se nic nestalo :mrgreen: Ještě jsem zapomněl podotknou že při prvním raním startu hodně začoudí, nevím jestli to je tím sešlápnutím plynu, ale asi ne protože při dalším sešlápnutím na podlahu nečoudí, jen při prvním startu jako kdyby tam bylo něco ucpaný. Aspon můžu uklidnit většinu že to nemusí být čerpadlem, protože tam mám uplně nový, spíš to vypadá na problém se vstřikováním,vstřikovač nedává pravidelně palivo.Proč otáčky kolísají jen při jízdě na neutrál a když stojím na neutrál jsou pravidelné? Jaktože po ujetí cca 1 kilometru se vstřikování paliva srovná? Je to vůbec vstřikovačem, co jiného může způsobit kolísání otáček? JSem zvědavý kdo jako první příjde na to čím to je
TDCI 74, 2003 kombi, pocházím z nizozemských dálnic v čechách dožívám poklidné stáří s přetočeným tachometrem

Vewehr
Junior
Junior
Příspěvky: 423
Registrován: 27.04.2008 17:17
Bydliště: Hradec Králové

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Příspěvek od Vewehr » 11.12.2009 07:32

Já měl nedávno vstřikovače na stolici a všechny 4 OK. Navíc mi to dělá (byť míň) i v létě. Zvyknul jsem si na to. Motor vůbec nechcípá. Možná by chtěl, ale ŘJ mu patrně podstrčí trochu víc nafty a trochu ho roztočí. Nehulí mi vůbec. Jediný problém je spíš se mnou. Prostě mi vadí to kolísání otáček. Nejvíc, když jedu z chalupy. Tam je hned po startu sešup z kopce. Nechci motor trápit brzděním motorem "na sucho" bez ohřátého oleje, ale přijde mi, že na volnoběh se trápí víc tím kolísáním. Tak jezdím s rychlostí.
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný

prochajda
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 27.08.2009 22:22

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Příspěvek od prochajda » 12.12.2009 18:44

S tima vstřikama taky je mě to divný ale ted mi to potvrdil druhý známý ale není to jistý, ale jinak neví změřil mě čidlo a to je prý v pořádku tak prý zkusit vstřiky ale nemám nikoho komu věřit at mě nenapálí není to levná záležitost za nové

Uživatelský avatar
Noah
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Lounsko

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Příspěvek od Noah » 13.12.2009 15:18

Jak uz jednou tady bylo psano,zimni starty u TDCI je problem,samozrejme me to dela taky,vstriky po kompletnim testu(6300 Kč)jsou v poradku a zimni starty opet na prdel.Uz mam koupeny listky na socku az budou velky mrazy :lol:
Zhavice OK,starter OK,filtr novy,baterka OK,pridavam aditivum VIF jak v zime tak v lete.
Uz nevim jakou lepsi peci mu dat,tankuju jen u znackovych benzinek
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium

martinSL
Nováček
Nováček
Příspěvky: 30
Registrován: 08.12.2009 15:10
Bydliště: Stará Ľubovňa

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Příspěvek od martinSL » 14.12.2009 14:40

Noah píše:Jak uz jednou tady bylo psano,zimni starty u TDCI je problem,samozrejme me to dela taky,vstriky po kompletnim testu(6300 Kč)jsou v poradku a zimni starty opet na prdel.Uz mam koupeny listky na socku az budou velky mrazy :lol:
Zhavice OK,starter OK,filtr novy,baterka OK,pridavam aditivum VIF jak v zime tak v lete.
Uz nevim jakou lepsi peci mu dat,tankuju jen u znackovych benzinek
A merali ti aj kompresne tlaky?Inač za tepla ti to dufam štartuje,no keďže oni ti merali zohriate tie vstrekovače tak nemohli nič zistiť.Mne sa zda že to robí solenoid ktory otvára vstrekovač a má za studena pomalšie reakcie,piezo vstrekovače su v tom lepšie,od r.v.2005 tam davali piezo siemens čo dokažu 2x rychlejšie pracovať a nehadže maftu do prepadu ako solenoid delphi pri poruche
Ford Focus 1.8 TDCI 85kw r.v.2002 hatchback

Uživatelský avatar
Noah
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Lounsko

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Příspěvek od Noah » 14.12.2009 23:28

martinSL píše:
Noah píše:Jak uz jednou tady bylo psano,zimni starty u TDCI je problem,samozrejme me to dela taky,vstriky po kompletnim testu(6300 Kč)jsou v poradku a zimni starty opet na prdel.Uz mam koupeny listky na socku az budou velky mrazy :lol:
Zhavice OK,starter OK,filtr novy,baterka OK,pridavam aditivum VIF jak v zime tak v lete.
Uz nevim jakou lepsi peci mu dat,tankuju jen u znackovych benzinek
A merali ti aj kompresne tlaky?Inač za tepla ti to dufam štartuje,no keďže oni ti merali zohriate tie vstrekovače tak nemohli nič zistiť.Mne sa zda že to robí solenoid ktory otvára vstrekovač a má za studena pomalšie reakcie,piezo vstrekovače su v tom lepšie,od r.v.2005 tam davali piezo siemens čo dokažu 2x rychlejšie pracovať a nehadže maftu do prepadu ako solenoid delphi pri poruche
Delali komplet test na nejakym pristroji trvalo to 5 hodin znackovy servis Delphi,samozrejme jakmile je teplote nad 0 auto startuje super.
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium

Uživatelský avatar
andre22
Nováček
Nováček
Příspěvky: 33
Registrován: 06.04.2008 20:48
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Příspěvek od andre22 » 15.12.2009 21:38

tak přesně stejný problém mám taky se studenými starty - pokud je méně než cca +7C, tak jsou starty horší, po 0C je to o dost horší... studené rozjezdy maras, ale pokud se ujede pár km, tak už je vše ok... To zdechnutí za studena při neutrálu se mi stalo dvakrát a vyřešilo se to výměnou snímače váčkové hřídele (teda doufám, protože od výměny už to neudělalo - původně tam byl černý, prý starý typ, teď jsou nějaké vylepšené šedé..., cena i s prací cca 700 Kč +-)...
Ford Focus Combi Ghia * 1,8 TDCI * 74 kW * stříbrná metalíza * provoz: 30.05.2003 Spain, 30.05.2008 Czech rep.
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
richisan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1534
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Příspěvek od richisan » 16.12.2009 00:00

Dnes som absolvoval update softveru RJ. Najskor mi pan v servise vravel, ze asi na moj motor update neni (t.j. ze mam najnovsi :lol: ) ale potom ho predsa vo fordackom systeme nasli :P
Update riesi tieto oblasti:
- cold start - startovanie za studena (prve dojmy - pri studenom motore nezhavim rano 2-3krat, motor chyti bez trapenia na prve startovanie, je tichsi!)
- A/C fix - vypina automaticky klimatizaciu, ked mu stupi clovek na krk pri predbiehani za ucelom dosiahnutia co najvyssieho okamziteho vykonu
- hot driveability - problemy pri startovani so zahriatym motorom (tie som nikdy nemal, ale budis :lol: )
Celkovo sa mi zda byt motor tichsi, akoby sa optimalizovala mapa RJ (vstrekovanie, predvstreky a p.) a chod kultivovanejsi. Som rad, ze som to absolvoval :mrgreen:

Hery77
Nováček
Nováček
Příspěvky: 41
Registrován: 27.10.2009 19:43
Bydliště: Ostrava

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Příspěvek od Hery77 » 16.12.2009 14:12

A diagnostika ti hlasila ze je ten snimac vadny, nebo jsi to proste zkusil vymenit?
Diky...

andre22 píše:tak přesně stejný problém mám taky se studenými starty - pokud je méně než cca +7C, tak jsou starty horší, po 0C je to o dost horší... studené rozjezdy maras, ale pokud se ujede pár km, tak už je vše ok... To zdechnutí za studena při neutrálu se mi stalo dvakrát a vyřešilo se to výměnou snímače váčkové hřídele (teda doufám, protože od výměny už to neudělalo - původně tam byl černý, prý starý typ, teď jsou nějaké vylepšené šedé..., cena i s prací cca 700 Kč +-)...
Ford Mondeo MK IV, r.v. 2008 HB, Ghia, 2.0 Duratec FFV
prodáno: Ford Focus I. r.v. 10/2004, 1.8 TDCi / 74 kW

Uživatelský avatar
M.P
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 14.10.2009 16:33
Bydliště: já su z Třebíča

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Příspěvek od M.P » 16.12.2009 21:07

Tak odpoledne mi volal mechanik .
Tak se potvrdilo to co mi říkal když jsem byl u něj poprvé . Je špatnej jeden vstřik . Bohužel mu dodavatel ND po objednání potřebného oznámil že nejdřív mezi svátkama , takže to vyčištění zase složil , upravil nebo něco nového nahrál do ŘJ ( tomu moc nerozumím ) , s tím že si jdu zejtra pro auto . Jakmile bude mít to co potřebuje mi to během jednoho dne vymění . Moc nevím jak takovej vstřikovač vypadá a z čeho se skládá , ale říkal něco o nějaké "špičce" a "přepadovým válečku" . Zejtra jak s ním budu mluvit osobně tak bud moudřejší , tak to kdyžtak pak přetlumočím .
... takže žádný čidlo , nebo snímač , není špatnej .
https://imageshack.us/a/img99/3748/90436961.jpg
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003 :palec_dolu:
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998 :palec_nahoru:
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004 :palec_nahoru:

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů