




goodbuy píše:už delší dobu toto vlákno sleduju a mám ten samý problém, jen po ránu při nízkých teplotách, když to mám přes den odstavený třeba 10 hodin a večer se vracím z práce kdy je třeba plus 4,nastartuje v pohodě napoprvý okamžitě a když ráno startuju při plus 4 a sešlapuju plyn tak si říkám zase mi někdo v noci nachcal do výfukuPo ránu musím sešlapovat plyn jinak by nenaskočil, bláznivé kolisání otáček nastává když vyjedu a dám neutrál, když mám zařazenou rychlost nic se neděje, žádné kolísání není ani se nevypne motor, jen při neutrálu se vypíná motor.Po ujetí cca 0,5 km je po problémech.Sám jsem z toho byl překvapený, protože v srpnu jsem to měl na generálce v diesel sevisu dali mi nové čerpadlo a vyčistili vstřikovače, naftu beru pouze dieseltech na frekventované stanici, teď když čtu že to může být vstřikovačem jsem překvapený, ale možný to je protože mě ty mé vstřikovače testovaly a měly velké přepady byly hodně opotřebovaný, možná že chlapíci v diesel servisu přecenili své schopnosti a vykalibrovat se jim to nepodařilo, každopádně mi řekli, že na vstřiky mi dávají 6 měsíců a na čerpadlo dva roky záruku. Dneska na ně vznesu dotaz, za nedlouho budu mít opla corsu obsah 1 v benzinu na ježdění po městě
pak focuse dám opět do opravny at se na něm vyřádí, ty jeho hrátky po ránu s mojí trpělivostí mě nebaví,po ránu moc veselý nejsem a čekání na to kdy ráno nevyjedu mě psychicky ničí
možná mi říká nech mě být jsem jen na okrasu ojezdili mě jiní (jak manželka
)
A merali ti aj kompresne tlaky?Inač za tepla ti to dufam štartuje,no keďže oni ti merali zohriate tie vstrekovače tak nemohli nič zistiť.Mne sa zda že to robí solenoid ktory otvára vstrekovač a má za studena pomalšie reakcie,piezo vstrekovače su v tom lepšie,od r.v.2005 tam davali piezo siemens čo dokažu 2x rychlejšie pracovať a nehadže maftu do prepadu ako solenoid delphi pri porucheNoah píše:Jak uz jednou tady bylo psano,zimni starty u TDCI je problem,samozrejme me to dela taky,vstriky po kompletnim testu(6300 Kč)jsou v poradku a zimni starty opet na prdel.Uz mam koupeny listky na socku az budou velky mrazy![]()
Zhavice OK,starter OK,filtr novy,baterka OK,pridavam aditivum VIF jak v zime tak v lete.
Uz nevim jakou lepsi peci mu dat,tankuju jen u znackovych benzinek
Delali komplet test na nejakym pristroji trvalo to 5 hodin znackovy servis Delphi,samozrejme jakmile je teplote nad 0 auto startuje super.martinSL píše:A merali ti aj kompresne tlaky?Inač za tepla ti to dufam štartuje,no keďže oni ti merali zohriate tie vstrekovače tak nemohli nič zistiť.Mne sa zda že to robí solenoid ktory otvára vstrekovač a má za studena pomalšie reakcie,piezo vstrekovače su v tom lepšie,od r.v.2005 tam davali piezo siemens čo dokažu 2x rychlejšie pracovať a nehadže maftu do prepadu ako solenoid delphi pri porucheNoah píše:Jak uz jednou tady bylo psano,zimni starty u TDCI je problem,samozrejme me to dela taky,vstriky po kompletnim testu(6300 Kč)jsou v poradku a zimni starty opet na prdel.Uz mam koupeny listky na socku az budou velky mrazy![]()
Zhavice OK,starter OK,filtr novy,baterka OK,pridavam aditivum VIF jak v zime tak v lete.
Uz nevim jakou lepsi peci mu dat,tankuju jen u znackovych benzinek
andre22 píše:tak přesně stejný problém mám taky se studenými starty - pokud je méně než cca +7C, tak jsou starty horší, po 0C je to o dost horší... studené rozjezdy maras, ale pokud se ujede pár km, tak už je vše ok... To zdechnutí za studena při neutrálu se mi stalo dvakrát a vyřešilo se to výměnou snímače váčkové hřídele (teda doufám, protože od výměny už to neudělalo - původně tam byl černý, prý starý typ, teď jsou nějaké vylepšené šedé..., cena i s prací cca 700 Kč +-)...
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů