Stránka 3 z 3
Re: Ti- Vct na lpg
Napsal: 11.12.2009 14:00
od tomason
Re: Ti- Vct na lpg
Napsal: 08.01.2010 15:13
od rikos79
"Máte zkušenost s přestavbou na LPG u C-maxe 1,6 benzín od r.v.2006 ???"
Jiz rok mam prestaven Focus, po roce jen serizeni a vymena filtru LPG, nadrz 53l misto rezervy, proste to funguje, namontovan Flashlube, za rok najeto cca 20tkm, dojizdeni do prace, deti krouzky, cesty 3km a 35km, dovolena 1200km. Pokud nebudes mit zprasenou montaz, nepoznas na co jedes. Nech si udelat plnici otvor vedle vicka nadrze, pod dvirka, plni se s redukci. Pak ani neni poznat, ze je auto na LPG a vicko neztratis a je zamceny.
Re: Ti- Vct na lpg
Napsal: 20.10.2010 22:09
od yellow7431
Ahoj, ja som si asi pred mesiacom nechal prerobiť môjho C-maxa, 1.8/92kw motor flexifuel (pohon na e85). Zatiaľ nepozorujem v chode motora žiadne problémy, spotreba benzínu podľa počítača bola na pri trase Trenčín - Liberec a spät na 8.4l, teraz po prerobení na LPG mi pc ukazuje 8.8-8.9l, i keď reálne sa pohybuje niekde pri 8.5-8.7l. Flash lube som si nedal, keďže motory flexi fuel majú tvrdené sedlá ventilov od výroby. Motor šlape ako hodinky, zatiaľ bez problémov, ale v mojom prípade je ešte skoro hodnotiť. Jediný problém, ktorý osobne mám, že s motormi flexi fuel na Slovensku nemá skúsenosti asi nikto, dokonca vo Forde v Trenčíne mi tvrdia, že tam ide iný olej ako je vyslovene písaný v návode, takže predtým než človek niečo vymení, musím najprv preliezť nejaké to fórum.