Stránka 3 z 3
Re: Rezonující výplň dveří
Napsal: 12.12.2008 19:52
od PetrAT
no já především lítám na sedačce z jedné strany na druhou . Sedačka je plochá, z boků vůbec nedrží. Takže požitek ze zatáček

Re: Rezonující výplň dveří
Napsal: 15.12.2008 09:59
od Anndy
Asi zalezi od vybavy

Ale ked porovnam napr. fabiu v zaklade a cordobu v zaklade (sedacky), tak fabia mala lepsie zvislu cast (operadlo) urobenu (lepsie drzala telo), kdezto cordoba zase vodorovnu (sedak).
No ale focus v titaniumX vybave ma dobre sportove vedenie, ktore drzi. Aj ked na ramena uz moc nedrzi.
Re: Rezonující výplň dveří
Napsal: 15.12.2008 22:52
od PetrAT
jj, věřím, že vyšší třída musí mít lepší sedačku, jinak by to bylo s focusem skutečně bídné. Já porovnávám Trend s Fábií v nějaké základní výbavě. Ostatně do firem se nějak vyšperkovaná auta neberou. Tady je Fabie lépe provedená. A ta zmiňovaná sedačka je u Fábie o dost lepší. navíc ve Fábii si ji dáš do nižší polohy. Ve focusu jsem měl pocit že sedím v suv. Také mohl mít focus delší sedák. Ale časem si člověk nejspíše zvykne. V každém případě za katalogovou cenu to je neprodejné auto. Když si vezmu, že to se kterým jezdím by přišlo asi na 550tkč, tak to je error. Né nadarmo na něj byla sleva 150tkč.
Re: Rezonující výplň dveří
Napsal: 15.12.2008 23:20
od Anndy
vyssi posed ford ma, podobne ako megane avsak neposobi tak uzko. najprv vadi, potom zvyk a naopak nezvyk pri sadnuti do inych aut.
zaujimave je, ze v testoch si sedadla v trend verzii novinari chvalili ako pohodlne.
suhlas - za katalog. cenu nepredajne.
Re: Rezonující výplň dveří
Napsal: 15.12.2008 23:42
od deekay
Ono je to panive hodne subjektivni a hodne o kusu auta.
Ve firme mame OII, rok stara najeto 70k, od nova chrasti reprak a drnci dvirka vrchni prihradky na palubce v urcitych otackach, od cca 15k drnci dvere ridice, nedavno se objevila divna bublinana PU vyplni dveri ridice, volant je uplne nahore rozpraskany jaxvina a to ho tam nikdo nedrzi - jen od slunicka asi :-O
Co se tyka subjektivnich pocitu, rizeni je jak kdyz micham puding, ze sedacek me boli v krizi po 200km (radoby bederni operka je moc vysoko - mame socka verzi, tzn nejde nastavit, a to merim 180cm), kdyz jedu nekam v lete, ani klima nepomuze abych nemel propocene kalhoty na pravem lytku, pac tam vadi stredovy tunel...
cili pro ME je todle auto neprodejny i za 300 (stalo 500), takze ono je to fakt subjektivni...
znamy ma ted objednane FoFoIII v 1.6 a kombi, uvidim az vyzkousim, ale obavam se ze od meho oblibeneho FoFo I uz to bude moc blizko koncernu.
Takze muj zaver je ze dneska si fakt clovek nevybere, dulezity je co nejlepsi servis, zaruka potazmo cena a dostupnost ND a to jak se cloveku v aute jezdi... jinak mue mit od veho super i blby kus
Re: Rezonující výplň dveří
Napsal: 16.12.2008 09:43
od Anndy
deekay: iste. dnes je to viac o nahode a stasti za kus. To ma trochu aj stve

. Ale aspon je z coho vyberat. Probelm je, ze clovek nemoze mat kazde potencialne auto tydzden doma na testovanie. Potom by som si vybral. Ale par km, prinajlepsom par desiatok km ti nic nepovie. Obvykle ak medzi dvoma jazdami je viacej casu a ked si kupujes auto o triedu lepsie ako mas (tak to je kazde lepsie ako to, na co si zvyknuty). Cize volba je to tazka. A ci ti bude drncat int. po 10tis. km alebo 100 tis., dostupnost servisov a podobne, ti nikto v ziadnom teste neprezradi.
Re: Rezonující výplň dveří
Napsal: 16.12.2008 12:12
od P2M
Anndy píše:Ja som cakal, ze facelift by tomu mohol pomoct (akoze nejake to uvedomenie sa inzinierov v ramci doladenia vlastnych napadov, ked uz je ten facelift

) (viem - doladovali zadnu napravu)
- alebo na to, ze ked sa prudko rozbehes alebo zabrzdis, tak ako keby v dutinach nieco behalo (kusky cohosi.. to ako dam prec?)
Pro mě je fc-lift bod, ve kterém už firma ví, co kde je zbytečně předimenzované a dá se na tom ušetřit a toho bude víc, než míst, která se dají s ohledem na náklady vylepšit. Samozřejmě pak je maximální prezentace toho vylepšování, od toho je marketing, ne?
- prudké rozjetí vs zastavení - pozoruji to občas také, mám za to, že to je palivo v nádrži, kde asi Ford nedává přepážky, které mají tomuhle putování paliva a jeho nárazům do stěn zamezit... Opět saving money...
Re: Rezonující výplň dveří
Napsal: 16.12.2008 12:25
od Anndy
Btw. som vcera pozral cennik a ford znova zlacnel. Uz s lepsou vybavou (vyhrievane sedadala, atermicke vyhrievane sklo celne, meranie tlaku v pneu, plus sprostosti) stoji o 10tis. menej (589 tis. SKK) ako som kupoval moje (teda kombik 1.8 benzin). Pritom v septembri stala tato konfiguracia o 20tis. viac ako moja, cize mometnalne ze to zlava dalsich 30tis. minimalne.
Re: Rezonující výplň dveří
Napsal: 16.12.2008 13:07
od mehturt
P2M píše:- prudké rozjetí vs zastavení - pozoruji to občas také, mám za to, že to je palivo v nádrži, kde asi Ford nedává přepážky, které mají tomuhle putování paliva a jeho nárazům do stěn zamezit... Opět saving money...
mne sa to tiez zda ako palivo, pocujem to ked zastavim pred domom (trocha do kopca) a vypnem motor.. ked je zapnuty motor tak to nepocujem (na krizovatke a podobne)
Re: Rezonující výplň dveří
Napsal: 16.12.2008 13:22
od Anndy
Velmi podobny, takmer identicky, zvuk mi to na seate robilo po rozbiti bocneho okna a nedokonaleho odstranenia zbytkov.
ja to pocujem aj pri zapnutom motore. Mam podozrenie, zeby to mohlo byt v dverach - po navsteve servisu - mozno nejaky prach po tmeleni... (za predpokladu, ze dvere pri zastreku demontuju).
lebo ked s otvorenymi prudko zatrasiem ako keby som to pocul. ale v tych. Ale nie som si uplne isty.
Re: Rezonující výplň dveří
Napsal: 16.12.2008 16:36
od PetrAT
Sedadlo řidiče mohlo být u FF Trend s lepším bočním držením. Pro zbytek posádky jsou sedáky nejspíše v pohodě. Alespoň zatím si nikdo nestěžoval. Na rozdíl od Fabie 03 , kde remcali, že jsou sedadla tvrdá. Nechápu proč škodovka neudělala ostatní sedačky měkčí. Pro řidiče zase byla ta tvrdá sedačka skvělá, alespoň já s ní byl hodně spokojený.