Stránka 20 z 21
Napsal: 03.01.2008 21:37
od pelen
TDCi caste zastavovani:
Napsal: 04.01.2008 00:55
od Vodik
Nová baterka, vyměněný žhaviče a filtry, za celý dva roky co ho mám jsem nenatankoval jinde než u shelu (dovezeno z německa, když měl najeto 30tis), a přesto při teplotě pod 0°C musím žhavit dvakrát a točit startérem tak 3 - 5 sekund než to chytne. Je to zajímavé, ale loni a předloni i při větších mrazech to chytalo na drc. Bojím se toho až bude třeba -10°C.

Napsal: 04.01.2008 12:24
od martinsk
No Pelen - klobúk dole, zasa si sa ukázal, že vieš hľadať. Pekné. No a vám, ktorým to zle štartuje môžte si to podľa návodu kontrolovať.
Napsal: 04.01.2008 18:48
od Lesi
to Vodik.. to jsou vyhlídky s autem z roku 2004

Zatím jsem tam, kde Ty v loni a předloni. Tak vyhazovat penize u Shellky za naftu ani nebudu

Napsal: 04.01.2008 20:03
od pelen
martinsk:
Nehledam, pouze vyuzivam databazi na CD.
Napsal: 12.01.2008 13:55
od copa
Napsal: 21.01.2008 20:47
od Lesi
Chtěl bych se zeptat TDCIčkařů i ostatních, jestli se jim při studeném motoru ozývá nepravidelné cvakání v pravé časti motoru (z pohledu řidiče) a jen při volnoběhu a musíte minimálně stát před autem, aby to bylo slyšet! Když je motor ohřátý cvakání zmizí. Myslel jsem, že je to nějaká kladka u rozvodů, ale rozvody vyměněny a stále cvaká, ale ještě to právě není pokaždé, tak už nevím a ani mechanici nevěděli

Jinak jede i startuje perfektně, prostě na funkci nemá vliv

Díky moc za info, pokud jste se s tím také setkali..
Napsal: 21.01.2008 20:52
od chmelko
klima?
Napsal: 21.01.2008 21:13
od Lesi
Když není puštěná, tak také cvaká..
lesi
Napsal: 22.01.2008 13:08
od chylo
Mne to tiez cvaka a asi po 1-2 min to prestane . Tiez neviem co to je ale ani ma to nejak nevzrusuje... zatial . Ono totiz aj pri otvorenom motore sa to neda moc zistit kedze tam nie je moc miesta.
Inak vsetci co mate TDCi a mate problem nastartovat na prvy krat tak si dajte urcite skontrolovat starter. U mna to bol starter a teraz ked som vymenil mi to startuje na prvy sup aj pri -10. Ty co im to nastartuje a potom zdochne tak tych sa to netyka.
Re: Studený motor
Napsal: 22.04.2008 09:20
od panther7
Chtěl sem se zeptat za žhavící spirálu u dieslu. Jelikož sem ji nikdy neměl a ted přecházím na TDCi. Když otáčím klíčkem a rozsvítí se mi žhav. spirála (při startování) mám počkat až zhasne nebo mám pokračovat dál. Snad sem to dobře vysvětlil, protože každý říká něco jiného. někdo řekne, že ted ty motory už jsou lepší a nemusí se čekat a druhý, že čekat. zajímá mě Váš názor if čekáte nebo ne. Díky moc

Re: Studený motor
Napsal: 22.04.2008 18:20
od racetiger
panther7 píše: ...Když otáčím klíčkem a rozsvítí se mi žhav. spirála (při startování) mám počkat až zhasne nebo mám pokračovat dál...
Zapnutim zapalovani se rozsviti kontrolky a postupne zhasinaji, az zhasne zhaveni zacne se startovat a po nastartovani zhavice jeste dohrivaji. Je lepsi pockat nez kontrolka zhasne,pak je optimalni taplota tak proc zbytecne startovat se studenou smesi.
Priklad: Sierra 1,8TD rano natoceno,ujeto 10km potom 4 hod pauza a chytla bez zhaveni(celorocne),Tipo 1,9TD rano natoceno, ujeto 10km a okamzite po zhasnuti motoru to bez zhaveni nechytlo nikdy. Oba motory najeto stejne,tlaky ok. Shrnuji: Ford chytne i temer bez zhaveni ale proc to kurvit?
Re: Studený motor
Napsal: 22.04.2008 18:58
od panther7
Re: Studený motor
Napsal: 25.04.2008 21:29
od bag
to Lesi: ked som sa predcasom pytal mojho dvorneho elektrikara, ze co znamena ten cvakavy zvuk, tak mi povedal, ze je to klima a ze klima sa v nasom pripade zapina pri starte motora vzdy. ak ju chceme vypnut, treba ju udajne zapnut a vypnut z kabiny a vtedy je udajne uz vypnuta. vraj to kedysi premeriaval na mondeu a bolo to tam tiez tak.
inak som si vlastne uvedomil, ze som si este tuto jeho poznamku ani sam neoveril, takze zajtra rano budem mat moznost.

Re: Studený motor
Napsal: 28.04.2008 09:09
od Lesi
to Bag: klima ma myslím jiný cvakavý zvuk, ale zkusit se to může, dík. Spíše je to vstřikovač, někde jsem už o tom četl..