Studený motor
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Vodik
- Nováček
- Příspěvky: 94
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
Nová baterka, vyměněný žhaviče a filtry, za celý dva roky co ho mám jsem nenatankoval jinde než u shelu (dovezeno z německa, když měl najeto 30tis), a přesto při teplotě pod 0°C musím žhavit dvakrát a točit startérem tak 3 - 5 sekund než to chytne. Je to zajímavé, ale loni a předloni i při větších mrazech to chytalo na drc. Bojím se toho až bude třeba -10°C. 

Ford Focus Turnier 1.8 TDCi, r.v. 2004
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- copa
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jižní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Zajímavý čtení o TDCI.
http://www.autopart.cz/generate_page.php3?page_id=7230
http://www.autopart.cz/generate_page.php3?page_id=7230
Ford Focus 1,8 TDCI 74KW 2004 kombi
- Lesi
- Nováček
- Příspěvky: 126
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: 7S9....
Chtěl bych se zeptat TDCIčkařů i ostatních, jestli se jim při studeném motoru ozývá nepravidelné cvakání v pravé časti motoru (z pohledu řidiče) a jen při volnoběhu a musíte minimálně stát před autem, aby to bylo slyšet! Když je motor ohřátý cvakání zmizí. Myslel jsem, že je to nějaká kladka u rozvodů, ale rozvody vyměněny a stále cvaká, ale ještě to právě není pokaždé, tak už nevím a ani mechanici nevěděli
Jinak jede i startuje perfektně, prostě na funkci nemá vliv
Díky moc za info, pokud jste se s tím také setkali..


-
- Nováček
- Příspěvky: 98
- Registrován: 02.02.2008 03:18
lesi
Mne to tiez cvaka a asi po 1-2 min to prestane . Tiez neviem co to je ale ani ma to nejak nevzrusuje... zatial . Ono totiz aj pri otvorenom motore sa to neda moc zistit kedze tam nie je moc miesta.
Inak vsetci co mate TDCi a mate problem nastartovat na prvy krat tak si dajte urcite skontrolovat starter. U mna to bol starter a teraz ked som vymenil mi to startuje na prvy sup aj pri -10. Ty co im to nastartuje a potom zdochne tak tych sa to netyka.
Inak vsetci co mate TDCi a mate problem nastartovat na prvy krat tak si dajte urcite skontrolovat starter. U mna to bol starter a teraz ked som vymenil mi to startuje na prvy sup aj pri -10. Ty co im to nastartuje a potom zdochne tak tych sa to netyka.
FOFO 1.8 Tdci 74 kW r.v. 2004
- panther7
- Test driver
- Příspěvky: 2265
- Registrován: 15.04.2008 20:50
- Bydliště: PRAHA
Re: Studený motor
Chtěl sem se zeptat za žhavící spirálu u dieslu. Jelikož sem ji nikdy neměl a ted přecházím na TDCi. Když otáčím klíčkem a rozsvítí se mi žhav. spirála (při startování) mám počkat až zhasne nebo mám pokračovat dál. Snad sem to dobře vysvětlil, protože každý říká něco jiného. někdo řekne, že ted ty motory už jsou lepší a nemusí se čekat a druhý, že čekat. zajímá mě Váš názor if čekáte nebo ne. Díky moc 

- racetiger
- Junior
- Příspěvky: 396
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: 252 .. PZ
Re: Studený motor
Zapnutim zapalovani se rozsviti kontrolky a postupne zhasinaji, az zhasne zhaveni zacne se startovat a po nastartovani zhavice jeste dohrivaji. Je lepsi pockat nez kontrolka zhasne,pak je optimalni taplota tak proc zbytecne startovat se studenou smesi.panther7 píše: ...Když otáčím klíčkem a rozsvítí se mi žhav. spirála (při startování) mám počkat až zhasne nebo mám pokračovat dál...
Priklad: Sierra 1,8TD rano natoceno,ujeto 10km potom 4 hod pauza a chytla bez zhaveni(celorocne),Tipo 1,9TD rano natoceno, ujeto 10km a okamzite po zhasnuti motoru to bez zhaveni nechytlo nikdy. Oba motory najeto stejne,tlaky ok. Shrnuji: Ford chytne i temer bez zhaveni ale proc to kurvit?
- panther7
- Test driver
- Příspěvky: 2265
- Registrován: 15.04.2008 20:50
- Bydliště: PRAHA
Re: Studený motor


Díky já sem si myslel, že čekat. ono to trvá v léte 1-2 sek a v zimě max 3 co říkají staří diesláci.


-
- Nováček
- Příspěvky: 35
- Registrován: 17.03.2008 09:47
Re: Studený motor
to Lesi: ked som sa predcasom pytal mojho dvorneho elektrikara, ze co znamena ten cvakavy zvuk, tak mi povedal, ze je to klima a ze klima sa v nasom pripade zapina pri starte motora vzdy. ak ju chceme vypnut, treba ju udajne zapnut a vypnut z kabiny a vtedy je udajne uz vypnuta. vraj to kedysi premeriaval na mondeu a bolo to tam tiez tak.
inak som si vlastne uvedomil, ze som si este tuto jeho poznamku ani sam neoveril, takze zajtra rano budem mat moznost.
inak som si vlastne uvedomil, ze som si este tuto jeho poznamku ani sam neoveril, takze zajtra rano budem mat moznost.

Ford Focus 2003, 1.8tdci 85kW, GHIA
- Lesi
- Nováček
- Příspěvky: 126
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: 7S9....
Re: Studený motor
to Bag: klima ma myslím jiný cvakavý zvuk, ale zkusit se to může, dík. Spíše je to vstřikovač, někde jsem už o tom četl..
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů