Engine system fault
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 20.04.2015 14:02
Re: Engine system fault
Vdaka za odpovede, ale ja neviem ako to mam riesit, vo forde mi povedali, ze mam jazdit dalej a ak sa to opat zopakuje, tak znovu urobia diagnostiku a to bud potvrdi vadny EGR vent alebo vadny vstrekovac... ani jedna, ani duha zalezitost nie je lacna. a to ani sam autorizovany ford nevie, ci to vyriesi moj problem...
- Andymaniac
- Junior
- Příspěvky: 480
- Registrován: 21.10.2011 10:42
- Bydliště: Praha 8
Re: Engine system fault
Taky mě kdysi strašili, že se mi může zaseknout vstřikovač v otevřeném stavu a že to může propálit píst ... no může, ale ta pravděpodobnost je asi tak malá ... Možná bych třeba dočasně zkusil zaslepit EGR a uvidí se, jestli to bude cukat dál 

Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Engine system fault
Na mojom byvalom 2.0TDCI podla vsetkeho ojnica ohnuta bola. Vdaka neriesenemu vadnemu vstrekovacu. Nastastie som sa toho kramu zbavil predtym, ako vyletela z bloku 

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Radekjo
- Zkušený
- Příspěvky: 1517
- Registrován: 08.12.2009 18:30
- Bydliště: OVA
Re: Engine system fault
Auto je PC. Mě pomohl na hlášku Engine System Fault reinstal SW.
Rozhodl jsem se na přeinstalování SW po tom co mě auto v plné rychlosti zhaslo a už je to cca čtyři roky a mám klid.
Díky panu řediteli Dudíkovi.
Diagnostika + SW 500Kč.
Rozhodl jsem se na přeinstalování SW po tom co mě auto v plné rychlosti zhaslo a už je to cca čtyři roky a mám klid.
Díky panu řediteli Dudíkovi.
Diagnostika + SW 500Kč.
FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)

RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 03.07.2014 04:34
Re: "Engine Systems Fault"
Zdravím
Tak jsem pročetl celé toto téma ale bohužel jsem nenarazil na nic co by odpovídalo mému případu.
Včera jsem jel, všechno bylo OK a v tom z ničeho nic píííp a chybová hláška "Engine system failure" a motor se přepnul do nozouvého režimu a nedalo se s autem jet rychleji než 20km/h. Nechal jsem motor schladnout, ale hláška zůstala stejné už při otočení klíčku do polohy 2. Dneska jde ke známému do servisu na diagnostiku, tak pak dám vědět na co přišli.
Jinak auto mám asi půl roku a už když jsem ho kupoval, majitel mě upozornil, že mu ve FORD servise na pravidelné kontrolní prohlídce řekli, že je ta asi prasklá hadice EGR ventilu, projevovalo se to tak,že auto při jízdě syčelo (jako by někde fučel vzduch v motoru) a občas šly cítit splodiny uvnitř v kabině, ale jinak bylo vše OK. Bohužel jsem ještě neměl čas to za celou dobu nechat opravit. Tak jsem zvědavý,jestli to může mít nějakou souvislost.Ale za tu dobu co to auto mám jsem s ním najel nějakých asi 7000km a bez problémů. Ještě mám strach aby to nebylo ucpanám filtrem pevných částic, ale to by se předtím zobrazila ještě nějaká hláška, ne?
Jedná se Focus II 1,6 TDCi.
Tak jsem pročetl celé toto téma ale bohužel jsem nenarazil na nic co by odpovídalo mému případu.
Včera jsem jel, všechno bylo OK a v tom z ničeho nic píííp a chybová hláška "Engine system failure" a motor se přepnul do nozouvého režimu a nedalo se s autem jet rychleji než 20km/h. Nechal jsem motor schladnout, ale hláška zůstala stejné už při otočení klíčku do polohy 2. Dneska jde ke známému do servisu na diagnostiku, tak pak dám vědět na co přišli.
Jinak auto mám asi půl roku a už když jsem ho kupoval, majitel mě upozornil, že mu ve FORD servise na pravidelné kontrolní prohlídce řekli, že je ta asi prasklá hadice EGR ventilu, projevovalo se to tak,že auto při jízdě syčelo (jako by někde fučel vzduch v motoru) a občas šly cítit splodiny uvnitř v kabině, ale jinak bylo vše OK. Bohužel jsem ještě neměl čas to za celou dobu nechat opravit. Tak jsem zvědavý,jestli to může mít nějakou souvislost.Ale za tu dobu co to auto mám jsem s ním najel nějakých asi 7000km a bez problémů. Ještě mám strach aby to nebylo ucpanám filtrem pevných částic, ale to by se předtím zobrazila ještě nějaká hláška, ne?
Jedná se Focus II 1,6 TDCi.
- Amoresputas
- Nováček
- Příspěvky: 86
- Registrován: 14.06.2010 20:54
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Engine Systems Fault"
Tak to "syčení" by mohlo být právě prasklou hadicí která vede do turba, já ji měnil už dvakrát (najeto asi 120 000) projevuje se to právě tím sáním a ty splodiny, tak to jsem si nechal prověřit a prý je to vadou turba - prý splodiny pouští do větracího systému, ale je to vždy jen po startu motoru, takže jen vypínám větrání před nastartováním a mám zatím klid. Výměna turba se z tohoto prý nevyplatí.. A teď jestli je to vše tak jak to jeden technik zjistil nebo je v tom něco víc... 

FoFoII rv. 2005 1,8 TDCI
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9494
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Engine Systems Fault"
Větší hovadinu sem neslyšel. Splodiny to turba pouze roztáčí, to by si musel mít prasklý výfuk, aby si cítil splodiny. Když ti praskne hadice, tak ti to bude syčet a eventuélně z toho lítat lehce olej. Spíš se podívej jestli ti nevylítne bílý kouř z výfuku po nastartování.projevuje se to právě tím sáním a ty splodiny, tak to jsem si nechal prověřit a prý je to vadou turba - prý splodiny pouští do větracího systému, ale je to vždy jen po startu motoru
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Engine Systems Fault"
phofy : ja to tvrdim uz delsi dobu ze kdo se jako automechanik nenarodil tak to dostudoval po internetu ale do faze "teoretik" v praxi se pak musi obratit na nenazrane mechaniky
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Amoresputas
- Nováček
- Příspěvky: 86
- Registrován: 14.06.2010 20:54
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Engine Systems Fault"
Hoši, já jen citoval info co jsem obdržel, proto ta slůvka "prý" protože se mi to taky nezdá. Ale přestěhoval jsem se do Brna, tak mi začíná hledání mechanika nanovo :/ Tak snad najdu někoho s vrozenými schopnostmi.
FoFoII rv. 2005 1,8 TDCI
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 16.04.2014 22:00
system fault engine + brake light fault
Dobrý den
pánové včera jela ženaá autem a vyskytla se tahle chybová hláška - system fault engine + brake light fault
Přestaly svítit brzdové světla. Kontrola žárovek ok, ale zjistil jsem, že nemůžu najít schéma na pojistky
dneska jsem nad tím strávil 4 hodiny a prostě jsem nenašel adekvátní popis. Nevíte o někom kdo by byl ochotný o fotodokumentaci se podělit?
pánové včera jela ženaá autem a vyskytla se tahle chybová hláška - system fault engine + brake light fault
Přestaly svítit brzdové světla. Kontrola žárovek ok, ale zjistil jsem, že nemůžu najít schéma na pojistky

dneska jsem nad tím strávil 4 hodiny a prostě jsem nenašel adekvátní popis. Nevíte o někom kdo by byl ochotný o fotodokumentaci se podělit?
Ford Focus II 1.8L Duratec-HE PFI FFV GHIA
- Amoresputas
- Nováček
- Příspěvky: 86
- Registrován: 14.06.2010 20:54
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Engine system fault
Odpo Ti to vyfotim, je to na tom krytu pojistek (to co dáváš ještě na to, jak zamkneš pozici pojistkové skříně).
FoFoII rv. 2005 1,8 TDCI
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 20.04.2015 14:02
Re: Engine system fault
Ahojte, tak mam nove info 
Urobili mi najprv update SW- volali mi zo servisu, ze auto ide, ze si pre nho mozem ist, ze urobili nejakych 100 km po update, urobili diagnostiku, ktora nevykazovala ziadne chybove hlasky a ze auto fici ako ma... prisla som pre auto, sedela som v nom asi dve minuty a zas to iste.. rozsvietili sa kontrolky Engine system fault, auto sa mi dalo do nudzoveho rezimu. Tak som odniesla auto spat a opat urobili diagnostiku a vyhodilo im chybny vsrekovac na druhom valci a EGR ventil. Vymenili obe suciastky- 550 eur!!!
Klapka na EGR bola uplne zavreta, uz sa ani do polky neotvarala, proste bola klapka na ventile stale zatvorena. A ze vsetrkovac bol skratovany. No zatial som na aute urobila len nejakych 100 km, momentalne som mimo krajiny, takze budem ho testovat, ked sa vratim...ale nemam doveru v aute a mam pocit ze tam stale take jemne cukanie je, aje ked auto sa uz nehadze do pohotovostneho rezimu... uvidime, necham sa prekvapit...alebo sa asi vyucim na automechanika

Urobili mi najprv update SW- volali mi zo servisu, ze auto ide, ze si pre nho mozem ist, ze urobili nejakych 100 km po update, urobili diagnostiku, ktora nevykazovala ziadne chybove hlasky a ze auto fici ako ma... prisla som pre auto, sedela som v nom asi dve minuty a zas to iste.. rozsvietili sa kontrolky Engine system fault, auto sa mi dalo do nudzoveho rezimu. Tak som odniesla auto spat a opat urobili diagnostiku a vyhodilo im chybny vsrekovac na druhom valci a EGR ventil. Vymenili obe suciastky- 550 eur!!!
Klapka na EGR bola uplne zavreta, uz sa ani do polky neotvarala, proste bola klapka na ventile stale zatvorena. A ze vsetrkovac bol skratovany. No zatial som na aute urobila len nejakych 100 km, momentalne som mimo krajiny, takze budem ho testovat, ked sa vratim...ale nemam doveru v aute a mam pocit ze tam stale take jemne cukanie je, aje ked auto sa uz nehadze do pohotovostneho rezimu... uvidime, necham sa prekvapit...alebo sa asi vyucim na automechanika

- Amoresputas
- Nováček
- Příspěvky: 86
- Registrován: 14.06.2010 20:54
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- patex
- Nováček
- Příspěvky: 26
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Engine system fault
Mne teraz na ceste do Chorvatska spravilo Engine system fault a potom speed limit mode auto stratilo výkon a bolo.Skúšal som vypnúť zapnúť chvíľu išlo a stale dokola,odpojil som baterku zase to isté.Takže návšteva servisu v Rakúsku samozrejme hotel ,čakanie do pondelka až otvoria servis ,po 2 hodinách auto hotové. Cena 45€ pozerám na faktúru a bolo tam niečo ako slabé odozva škrtiacej klapky ,takže asi iba vyčistili a potom už v pohode, cestam tam aj späť cca 1200km.Najhoršie je to že to spravilo to isté pred rokom takisto na ceste do chorvátska ale vtedy to po 2 vypnutiach prestalo.Ročne robím cca 6000km takže som z toho nešťastný pretože sa neviem na to auto spoľahnúť. Auto má 9,5 roka a 54000km. Zaujímalo by ma ako sú na tom ostatný s touto chybou.
Motor 1.6 TI-Vct
Motor 1.6 TI-Vct
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13502
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Engine system fault
Si 1. majitel? Lebo najazd je zazracny.
Ked urobis rocne 6000km a z toho do Chorvatska 1200km, tak to mas 20%. Velka pravdepodobnost, ze prave vtedy sa prejavia chyby...
Ked urobis rocne 6000km a z toho do Chorvatska 1200km, tak to mas 20%. Velka pravdepodobnost, ze prave vtedy sa prejavia chyby...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host