Stránka 186 z 202

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 23.02.2015 12:18
od 321910336
nejpravděpodobnější bude asi spoj hadic u reduktoru tak jak jsem to měl já, na straně 181 jsem dával fotku, jak tam budou růžové stopy po chladící kapalině tak je to jasný

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 23.02.2015 17:35
od Mira
třistadacetjednamilionůdevětsetdesettisíctřistatřicetšestko: Díky, mrknu. Viditelně jsem nic právě nenašel, zkusím být důkladnější a jít po všech spojích :wink:

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 23.02.2015 18:08
od foki
co vodni pumpa zespoda ?

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 23.02.2015 21:43
od el_Barto
ony ani ty puvodni spony moc netesni. Kolem uniku pravdepodobne budou takove ruzovo oranzove krystaly ...

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 24.02.2015 09:05
od tym
Taky jsem měl asi před dvěma lety podobný problém, bylo to u reduktoru. Teď se mi stalo přesně co tobě, netopilo, tak kontrola, chyběla nemrzka, dolito a od tý doby drží, záhada.

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 24.02.2015 15:22
od Mira
foki píše:co vodni pumpa zespoda ?
foki, motor a jeho součásti jsou pro mě španělská vesnice ... kam bych se měl podívat?

ještě jsem nestihl udělat průzkum ... dělám pořád od tmy do tmy :roll:

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 24.02.2015 19:02
od bajeluk
Na 99% to je ta vec s trojuhelnikovyma vystuzema vlevo vpredu, pohanena drazkovanym remenem:

Obrázek

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 24.02.2015 19:24
od stano.
Ano je.

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 24.02.2015 19:46
od Mira
Díky chlapáci. A napravo od ní v těch 2 trubkách valí ta chladicí kapalina? Tam na to místo se mám zaměřit? U reduktoru jsem dnes nic podezřelého neviděl a musel dolit cca 0.5L destilky.

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 24.02.2015 20:03
od bajeluk
Presne tak. Jestli to netece kolem pumpy a kolem tlustych hadic, co jdou z motoru. Pak mrkni na napojeni hadic u chladice. Nevim, kde ma 1.6 TiVCT termostat (1.6-ka prave u tech tlustych trubek), kolem toho to tece na nasich 1.8-ckach nejcasteji.

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 25.02.2015 18:46
od pavliksedlak
pavliksedlak píše:Ahoj, chtěl bych se zeptat. Mám focuse 2007 rok výroby. 1.6 benzin na lpg.
Na lpg najeto kolem 27000km. Auto má celkem 163000km. Ted mi to začalo při nízkých otáčkách pocukávat a když se motor zahřeje, tak při akceleraci zničeho nic se ozve rána a motor zhasne. Když jsem otevřel kapotu, tak jsem měl všechny kabely na svíčkách vyskočené mimo motor. Už se mi to stalo podruhé během cca. 100km. Nemáte někdo zkušenosti co by s tím mohlo být?
Nestalo se to už někdy někomu?
Díky za odpovědi a rady. Pavel
Tak auto šlape bez problémů. Plynař mi udělal revizi a pro jistotu kontroloval plynové vstřikovače a dva byly přidřené. Takže to byl ten důvod proč mi vyskakovaly ty kabely ze svíče. jen mi pořád nejde do hlavy jak se pod ně mohl ten plyn dostat,aby pak vyskočily. Od revize najeto 4000km a bez problémů.

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 27.02.2015 13:50
od kecup650
pavliksedlak píše:
pavliksedlak píše:Ahoj, chtěl bych se zeptat. Mám focuse 2007 rok výroby. 1.6 benzin na lpg.
Na lpg najeto kolem 27000km. Auto má celkem 163000km. Ted mi to začalo při nízkých otáčkách pocukávat a když se motor zahřeje, tak při akceleraci zničeho nic se ozve rána a motor zhasne. Když jsem otevřel kapotu, tak jsem měl všechny kabely na svíčkách vyskočené mimo motor. Už se mi to stalo podruhé během cca. 100km. Nemáte někdo zkušenosti co by s tím mohlo být?
Nestalo se to už někdy někomu?
Díky za odpovědi a rady. Pavel
Tak auto šlape bez problémů. Plynař mi udělal revizi a pro jistotu kontroloval plynové vstřikovače a dva byly přidřené. Takže to byl ten důvod proč mi vyskakovaly ty kabely ze svíče. jen mi pořád nejde do hlavy jak se pod ně mohl ten plyn dostat,aby pak vyskočily. Od revize najeto 4000km a bez problémů.
Vadne vstrikovace uz po 27000? Co mas za system?

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 27.02.2015 14:26
od foki
to mira : na fotce jsem se snazil oznacit vodni pumpu , zespoda je zaslepka ktera obcas povoli nebo prastane tesnit na hrideli , kzdopadne zezpoda by byly uschle cervene skvrny . ty dve hadice je obal termostatu

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 27.02.2015 20:21
od pavliksedlak
kecup650 píše:
pavliksedlak píše:
pavliksedlak píše:Ahoj, chtěl bych se zeptat. Mám focuse 2007 rok výroby. 1.6 benzin na lpg.
Na lpg najeto kolem 27000km. Auto má celkem 163000km. Ted mi to začalo při nízkých otáčkách pocukávat a když se motor zahřeje, tak při akceleraci zničeho nic se ozve rána a motor zhasne. Když jsem otevřel kapotu, tak jsem měl všechny kabely na svíčkách vyskočené mimo motor. Už se mi to stalo podruhé během cca. 100km. Nemáte někdo zkušenosti co by s tím mohlo být?
Nestalo se to už někdy někomu?
Díky za odpovědi a rady. Pavel
Tak auto šlape bez problémů. Plynař mi udělal revizi a pro jistotu kontroloval plynové vstřikovače a dva byly přidřené. Takže to byl ten důvod proč mi vyskakovaly ty kabely ze svíče. jen mi pořád nejde do hlavy jak se pod ně mohl ten plyn dostat,aby pak vyskočily. Od revize najeto 4000km a bez problémů.
Vadne vstrikovace uz po 27000? Co mas za system?
Mám AC Stag 4.
Je to brzo,ale plynař mi tvrdil, že je to kvalitou plynu. Tak teď se snažím tankovat jen u jedné čerpačky(kralupol), tak uvidím jak dlouho vydržej.

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 07.03.2015 07:42
od honza_
Mira píše:honza_: dej sem výsledek z diagnostiky a průběh opravy, hodí se zkušenosti i negativní :wink:

měl jsem namysli přepínání LPG/benzín - slabý tlak reduktoru.

máš to prostě celý rozhašený a to je dlouhodobě průser. ta oranžová kontrolka se nerozsvítí jen tak :D
Takže shrnuju:

Repase hlavy válců- nová sedla 2 ks ventily gufera ventilů,
zabroušení sedel a ventilů gufera vačky. ............................ 7806
Těsnění pod hlavu válců.......................................................1993
Těsnění výfukového potrubí..................................................281
Těsnění víka ventilů...............................................................595
Práce na vozidle( d+m hlavy válců).
9 hod x 350kč............................................................3150

Celkem tedy oprava za cca 13800.

K tomu jsem si nechával měnit olej, filtry, rozvody a popraskaný řemen pohonu příslušenství , což vyšlo na 5500.

Auto ještě nemám, o výledku opravy poreferuju později.