Stránka 183 z 191

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Napsal: 09.09.2016 14:17
od vladko
Pro C-Maxise:
Nech taky nějaký vodič pro ten senzor. Taky se chce určitě někomu vykecat :-D

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Napsal: 09.09.2016 14:19
od JaRaTu
To C-Maxis:
Nechoď na mne s angličtinou... :-D, koukej to přeložit

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Napsal: 09.09.2016 19:39
od C-Maxis
vladko píše:Pro C-Maxise:
Nech taky nějaký vodič pro ten senzor. Taky se chce určitě někomu vykecat :-D
To má, ne? 1 vodič sense a druhý GND.

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Napsal: 12.09.2016 20:22
od Giggo
vladko píše:
Moji teorii by mohl vyzkoušet ten co mu řídící jednotka nahlásila, že má málo aditiva.

Než bude dolévat, tak provede reset. Musí přes diagnostiku postupem výše to už nejde.

Pokud chybová hláška zmizí, je jasné, že tam žádné fyzikální měření hladiny není.

Já si velmi dobře pamatuju, že vyskočila hláška nizkýho stavu aditiva (otravná červená tečka a system engine fault), přes origo diagnostiku sem to resetl a nedala pokoj dokud sem do tej nádržky něco nenalil a tuším pak dával reset ještě jednou, ale už s plnou nádržkou.

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Napsal: 12.09.2016 20:31
od JaRaTu
Mi tenkrát svítila jen červená tečka a nápis Engine system fault.

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Napsal: 02.10.2016 15:37
od FokusF
Panove jen takovy dotaz,jak povolit sroubky u DPF,jsou v hroznem stavu,takze asi jen tak nepujdou povolit,diky
Focus 2.0 tdci 2007

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Napsal: 02.10.2016 22:47
od kiblik
Urezat a koupit novy. Nic lepsiho neni.

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Napsal: 22.11.2016 22:24
od mizi444
Zdravím mužete mi někdo říct jak na tom mám DPF dle tlaků ? nikde to nemuhu najít

MAP 101 kPA při 790 otáček/min

MAF 10.1 g/sec

děkuji za odpověď Mizi

Napsal: 22.11.2016 23:58
od vita_k
Z toho to nejde poznat :)
Tyto údaje nemají vůbec nic společného s dpf

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Napsal: 23.11.2016 09:47
od Joni
mizi: jak říká vita - musíš vyčíst diferenční tlak DPF. Já ho mám na volnoběh cca 0,4kPa, při 2500ot i přes 5kPa. Záleží na momentálním zatížení motoru. A to mám na DPF najeto cca 2000km po výměně.

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Napsal: 27.11.2016 12:23
od mizi444
Taak uz jsem na to prisel tak tedy DIF TLAKY na volnobeh mi to ukazuje 1,6kPa a na 2000otacek : 7,9kPa

A ted tedy dumam jestli je dpf v haji a ucpano

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Napsal: 27.11.2016 16:02
od Joni
těch 2000ot bylo za jízdy, nebo při stojícím vozidle? 8kPa myslím není špatná hodnota, spíš kolik to ukazuje při zatížení za jízdy.. Matně si vzpomínám, že jsem někdy četl o 30kPa..., ale zda to bylo hraniční, nebo ještě normální - to už nevím.
Jak (příležitostně) sleduji stav svého DPF od výměny, tak z počátku jsem se nedostal při zatížení a 2500ot/min. nad 2kPa. Nyní, když mi proběhlo pár regen. tak dif. tlak závisí na aktuálním zanesení filtru. Co mě ovšem trochu znervózňuje je fakt, že mám nějak záhadně častou regeneraci (při dálniční jízdě do 200km a někdy i méně) a přitom bych neřekl, že je spouštěna od zanesení filtru. Dif tlak byl vždy do 5kPa, někdy i méně. Možná to má na svědomí novější sw PCM, který mi tam byl nahrán při výměně DPF. Aktualizace?
Ví někdo při jakém dif. tlaku se má snažit provést regeneraci?

Napsal: 28.11.2016 11:09
od vita_k
V 1.6 je ten systém s dpf fakt vyjeban*J :( rád bych věděl jak poradit

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Napsal: 27.12.2016 21:46
od FokusF
Focus 2.0 tdci 2007
Ahoj,byl jsem o vikendu do Madarska,cestou zpatky muj Fordik zacal regenerace,ktera trvala asi tak 600 KM :cry: ,zral jak tank 8 litru,a jeste k tomu celou cestu skubal,1 2 3 4 dobry,na 5 a 6 ale skubal jak dobytek,mel jsem pocit ze za sebou taham budapest,a to jenom kolem 2000-2300,kdyz jsi tomu poradne nalozil tak jel normalne,regenerace prestala az kdyz jsem vypnul motor,od ty doby uz to nedela,jen ze jsem objevil ze mam uplne cerny VYFUK,coz znamena ze bud je FILTR uplne ucpany,a nebo uplne zhorel,nevydrzel ten tlak a teplotu celou dobu a vysypal se,podle me asi 2 varianta. Jinak budu muset menit i olej protoze mam o 10dcm navic :|
Co podle vas zpusobilo skubani? jeste je tam moznost EGR,ale o tom se nechci bavit :D
Diky za rady
Jinak znate nekoho kdo dela DPF,EGR-OFF? cip nechci

Napsal: 27.12.2016 22:58
od vita_k
Známe, ale tady se za to kamenuje