Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Napsal: 27.11.2014 13:12
Pardon, mel jsem namysli pristrik benzinu od 4000 rpm.Dreede píše:kecup650: prosím čo znamená VSI od 4000ot ?
Věříme, že zde najdete, co hledáte.
https://www.ford-focus.cz/forum/
Pardon, mel jsem namysli pristrik benzinu od 4000 rpm.Dreede píše:kecup650: prosím čo znamená VSI od 4000ot ?
Urcite, hlavni problem je vyssi teplota ve spojitosti s nedostatecne kvalitnim materialem sedel (a tolik diskutovana chybejici korekce ventilovych vyli) a rovnez suchym zpusobem provozu. B95 aditivni slozku obsahuje z vyroby, coz u LPG nelze, neb by se ucpaval filtr plynne faze.Dreede píše:Lambdy a katalyzátor sú s tým v dlhodobejšom horizonte ok? Ja som myslel, že to, čo ničí sedlá a ventily pri LPG, je únava materiálu vďaka samotnej vysokej teplote horenia.
Ano, mam originalni zastavbu BRC PnP. Za sebe mohu rict, ze funguje naprosto ukazkove. Zadne problemy, vyjma toho co jsem psal vyse a jiz nutne vymeny reduktoru, nemam zadnou negativni zkusenost z provozu. V celem spektru otacek naprosto ukazkovy system. Rozdil na vykonu v porovnani s B95 nedokazu najit. Rozdil spotreby paliv je tez velmi maly, viz podpis.Dreede píše:kecup650: Ty máš LPG originál ford, či dorobené? Lebo FFV hlavy mali motory s originál BRC, ale nikde som sa nedočítal ako presne funguje tento plug and play automatický BRC systém.
Osobně jsem u toho nebyl, ale pokud si právně pamatuju, tak jednotlivé konce pavouka měly závity, ale ne do kónusu. Myslím, že se předvrtávalo ...kecup650 píše:Dekuji, Miro. Ten rozdelovac sis osazoval sam? Zajimalo by mne, zda jsi event. jen predvrtal diry pro trysky, nebo zda bylo zapotrebi pouzit rovnez zavitnik M6?